Mja ik bedoelde eigenlijk ook dat callcenter van dat externe bedrijf. DIe hadden als target 100.000 anders ging die manager er weer aan, net als vorig jaarquote:Op donderdag 22 december 2005 12:49 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Gister waren ze in totaal al over de ¤ 250.000 heen!
ik vin dat best weinig, ligt dat aan mijquote:Op donderdag 22 december 2005 12:54 schreef miss_bleu het volgende:
Woensdag
woensdag 21 december rond de klok van 5 uur al op 251.281Euro!
Vorig jaar stonden ze na 3 dagen op 137.000, dus 100.000 meer dan vorig jaar. Volgens mij groeit de opbrengst per dag ook exponentieel.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:02 schreef maril het volgende:
[..]
ik vin dat best weinig, ligt dat aan mij![]()
maar ik heb het vermoeden dat er vanochtend een behoorlijke injectie is gegeven.
Youp a-capellaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef N.icka het volgende:
Joep komt fotos van zijn minares verkopen![]()
Mja zo zat ik dus ookquote:Op donderdag 22 december 2005 13:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Een samenwerking tussen 3FM en Retecool? Fok! had dat moeten zijn!![]()
nee dat gaat ook vervelen hoorquote:Op donderdag 22 december 2005 11:05 schreef Fatality het volgende:
De muziek op 3fm is gewoon echt prima de laatste dagen, ik stel een jaarlang serious request voor.
Ik denk dat iedereen het er hier (op FOK!) mee eens isquote:
Ligt eraan wanneer je het aanvraagt.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef Tobbes het volgende:
Ow! Niet eens binnen het uur ofzo?
quote:Er gebeuren rare dingen, maar wel te gek allemaal! Ook de mailtjes liegen er niet om. We kregen vandaag een mailtje van een hoer, die wilde Giel, Wout en mij pijpen en doorslikken. Dat laatste word echt een probleem, want dat is vast voedsel en dat mag niet genuttigd worden in het glazen huis. Sorry, regels zijn regels...
Jaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef calvobbes het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het fietsen? Zijn ze al op de "terugweg"?
jups gisteren voor 00.00 uur alquote:Op donderdag 22 december 2005 13:58 schreef calvobbes het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het fietsen? Zijn ze al op de "terugweg"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |