Haar rechterarm zal ook wel versleten zijn door hetquote:Koningin Beatrix zal eind december, wegens klachten, geopereerd worden aan haar linkerknie. Tijdens de operatie, in het Haga Ziekenhuis in Den Haag, krijgt ze een knieprothese. Dit maakte de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) woensdag bekend.
De koningin gaat na de operatie naar Ziekenhuis Bronovo in Den Haag om te revalideren. Hoe lang ze daar zal verblijven hangt af van het genezingsproces.
Naar verwachting zal de gehele revalidatie ruim twee maanden in beslag nemen. De koningin hoopt haar werkzaamheden daarna weer volledig te kunnen oppakken.
In 2002 lag de koningin ook al in het ziekenhuis voor een operatie aan een knie. Toen werd zij geholpen aan de meniscus in haar rechterknie.
Ach, maakt het wat uit?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Hoe lang heeft ze op de wachtlijst gestaan ?
Wij betalen iedere kunstknie met zijn allen.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ach, maakt het wat uit?
Wij betalen toch met z'n allen!![]()
Hallo, het is wel onze koningin waar we over praten, beetje respect graag.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:45 schreef Refragmental het volgende:
Ach, maakt het wat uit?
Wij betalen toch met z'n allen!![]()
Als je je poot stijf houdt jij misschien niet..... of juist wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:21 schreef Murray het volgende:
Welke onderdaan is de lul en moet z'n knie afstaan?
Ik hoor nooit iemand zeggen dat het een kakwijf is, ken jij iemand die zo praat en zich zo kleed ?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hallo, het is wel onze koningin waar we over praten, beetje respect graag.![]()
Nou ja hè, ze is gewoon superieur aan de burgermens, ze is niet voor niets van adel. Dat is genetisch bepaald, dan mag je dus best wat meer te zeggen hebben dan andere.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
Waar haalt ze de guts van daan om de pretentie te hebben dat een minister president naar haar luistert iedere vrijdag puur omdat ze blauw bloed heeft ?
Een informatieve en serieuze post, het moet niet gekker worden hier.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:29 schreef Majar het volgende:
Ze moest begin dit jaar eigenlijk al geopereerd worden, maar dat wou ze niet omdat ze dit jaar heel veel bezoeken moest afleggen in verband met haar 25 jarig jubileum. Het wordt dus hoog tijd dat ze onder het mes gaan.![]()
Ik ben dan ook een kwaliteitsposterquote:Op woensdag 21 december 2005 22:31 schreef Murray het volgende:
[..]
Een informatieve en serieuze post, het moet niet gekker worden hier.
Proest! Ik heb nul komma niks respect voor dat bekakte mens. En nog minder voor mensen zoals jij, die een wildvreemde die toevallig in de juiste wieg lag als ubermensch op een voetstuk plaatsen en vrijwillig in de weelde van miljoenen euro's en paleizen laten baden.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hallo, het is wel onze koningin waar we over praten, beetje respect graag.![]()
En zo hoort het toch ook? Het zou me wat moois zijn wanneer de eerste de beste pauper als een koning werd behandeld omdat-ie z'n asociale bek luid opzet.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:27 schreef StefanP het volgende:
In het land van de "verheven moraal" zijn er natuurlijk wel twee standaarden. Eentje voor het gepeupel, en eentje voor het juiste elitaire groepje.
Je Nederlands is belabbed, maar ik begrijp wat je bedoeld. (denk ik) En je hebt gelijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:42 schreef Meki het volgende:
Schandalig
Alle Oma en Opa moeten tientallen jaren wachten . de werk weigerde koningin moet weer voordringen
Nu wordt de eerste de beste pauper als een koning behandeld omdat ie met z'n dikke kop in de juiste wieg lag. Wedden dat je het verschil niet kunt uitleggen?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
En zo hoort het toch ook? Het zou me wat moois zijn wanneer de eerste de beste pauper als een koning werd behandeld omdat-ie z'n asociale bek luid opzet.
Verschil moet er zijn.
Fascist!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nou ja hè, ze is gewoon superieur aan de burgermens, ze is niet voor niets van adel. Dat is genetisch bepaald, dan mag je dus best wat meer te zeggen hebben dan andere.
Sommige mensen hebben nu eenmaal meer rechten en privileges dan anderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |