hmmz ja erg blij zijn ze niet, maar misschien begrijpen ze het welquote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Maar ik heb dus pas sinds kort een contract voor onbepaalde tijd bij dit bedrijf, hij zal het zien als een dolksteek in de rug ben ik bang.
Het lijkt me dat je moet nagaan bij jezelf wat je ambities zijn, wat wil je in de toekomst doen? Wil je veel naar het buitenland en zeker weten hoger op, dan zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik werk eigenlijk nog maar redelijk kort bij mijn huidige baas en ik heb een contract voor onbepaalde tijd gelkregen pas. Nu is er bij de concurrent een zeer interessante vacature vrij, met een ook interessanter salaris. (Bruto 4500 p/m) Dus flink meer als nu. Nadeel is dat het nogal onzekerheid met zich meenbrecgt, want weer een tijdelijk contract en als de baas er lucht van krijgt dat ik bij een concurrent solliciteer zal hij dat niet in dank afnemen.. Grappige is dus dat de directeur van die concurrent gezegd heeft of ik niet ge"interesseerd is,.. Nog een nadeel is dat het bedrijf wellicht minder ontplooiingsmogelijkheden heeft, voornamelijk in het buitenland. hoe zou ik dit moeten afwegen???
Hoe vaak heb je die vent eigenlijk moeten pijpen voordat hij je een baan van 4500 p/m aanbood?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
maargoed , die baan klinkt wel aardig en natuurlijk is een salaris van ¤4500 p/m niet slecht..
In deze wereld moet je allereerst aan je zelf denken. Daarnaast zo je dit aanbod mooi kunnen gebruiken om misschien een salarisverhoging bij je huidige werkgever te krijgenquote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Maar ik heb dus pas sinds kort een contract voor onbepaalde tijd bij dit bedrijf, hij zal het zien als een dolksteek in de rug ben ik bang.
Niks mee te maken.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Met andere woorden: jouw baas is corruptquote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
In Belgie werkt het wel erg vaak met handjeklap ja , dat heb ik wel gemerkt inmiddels. Maargoed Ik ga na de kerstvakante met de baas praten over mijn positie heb ik bedacht. Eerlijkheid is denk ik toch wel het verstandigst,
grappig echt gebeurd voorval hier laatst: door de lokale politie waren een aantal werknemers van het bedrijf hier geflitst door de politie (net buiten het bedrijfsterrein) De baas heeft toen gebeld met de politiechef en alle agenten van de lokale politie konden gratis wat uitzoeken in de bedrijfswinkel in ruil voor kwijtschelding van de boetes!In een busje kwamen een aantal agenten ook echt een paar dagen later wat dingen uitzoeken en de boetes zijn volgens mijn baas ook gewoon verscheurd! (ik was dit keer niet geflitst overigens)
In Belgie schijnen dit soort acties normaal te zijn. Ik heb bijv. begrepen dat elke regio daar een lokale afgevaardige van de belastingdienst heeft, die verantwoordelijk is voor het bepalen en innen van de belasting. Goede vriendjes zijn met deze persoon heeft dan ook een gunstig effect op je belastingaanslag.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:46 schreef Seneca het volgende:
Met andere woorden: jouw baas is corrupt![]()
Italië, het België van Zuid-Europa om de Belgische schrijver Brusselmans maar eens te citerenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
grappig echt gebeurd voorval hier laatst: door de lokale politie waren een aantal werknemers van het bedrijf hier geflitst door de politie (net buiten het bedrijfsterrein) De baas heeft toen gebeld met de politiechef en alle agenten van de lokale politie konden gratis wat uitzoeken in de bedrijfswinkel in ruil voor kwijtschelding van de boetes!In een busje kwamen een aantal agenten ook echt een paar dagen later wat dingen uitzoeken en de boetes zijn volgens mijn baas ook gewoon verscheurd! (ik was dit keer niet geflitst overigens)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |