quote:Op woensdag 21 december 2005 17:50 schreef Jordy-B het volgende:
Maikuuul moet 'n doodschop krijgen, dus...
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:50 schreef American_Nightmare het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
'Hendig' zeiden ze in Maastricht al 10 jaar geleden, en nou begint het eindelijk in dat ontwikkelde gebied boven de rivieren aan te slaan.![]()
Zegt iemand uit Hoorn.. het topje van Nederland, de pisbuis van 't land.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:03 schreef TheFrankey het volgende:
limburgers zijn reservebelgen
ik ga niet in discussie want ik weet niet hoe het wonen is aldaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Zegt iemand uit Hoorn.. het topje van Nederland, de pisbuis van 't land.
Als je trots bent op die bergen junks en allochtonen wel ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:14 schreef KieWie het volgende:
Als iemand die opgegroeid is in de Randstad en nu al enkele jaren in Maastricht 'studeert': de term 'ontwikkelingsgebied' is een betere omschrijving van Limburg, dan van het gebied daarboven...
Het topje van Nederland? Wel eens een landkaart van Nederland gezien?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Zegt iemand uit Hoorn.. het topje van Nederland, de pisbuis van 't land.
[edit]Oh, verkeerde discussie. Dit over achter(lijke)gestelde personen[/edit]quote:Op woensdag 21 december 2005 17:50 schreef American_Nightmare het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Arabisch lult.
Boven de rivierenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:50 schreef American_Nightmare het volgende:
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
'Hendig' zeiden ze in Maastricht al 10 jaar geleden, en nou begint het eindelijk in dat ontwikkelingsgebied boven de rivieren aan te slaan.
Ja de wadden en dat stukje pietpaulusland tel ik natuurlijk sowieso niet bij Nederland.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het topje van Nederland? Wel eens een landkaart van Nederland gezien?
Ja boven de Maas bedoel ik ook natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:31 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Boven de rivierenHolland begint toch al boven Roermond
Boven de Maas ligt de Wilhelminabrug. En de Hoge Brug.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja boven de Maas bedoel ik ook natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |