En? Ben je horizontaal gegaan?quote:
Troost je, ik ben wel heel blij hoor.quote:Mijn familie en vrienden zijn er helemaal niet blij mee
Nee, de prik was vorige week; de uitslag gisteren.quote:
Gelukkig, toch nog iemand.quote:[..]
Troost je, ik ben wel heel blij hoor.
Ja hè.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
En het begint nu allemaal toch wel erg dichtbij te komen, static.
Nou, ik moest wel gaan liggen op advies van de verpleegkundige; knikkende knietjes enzo.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Ben je echt gestrekt gegaan Stet?
quote:LAGOS—CIGARETTE smokers who display their habit in public places may be clamped into prison for five years on conviction in addition to a fine of N20,000 under a new law as Nigeria takes stern measures to curtail indiscriminate puffing and advertisement.
In what seems to be a decisive and far-reaching step in sharp contrast to past cosmetic actions to discourage smoking which kills millions of people every year globally, the House of Representatives has passed a bill banning the advertisement of tobacco on billboards, electronic and print media. The bill prohibits smoking in public places such as cinema houses, stadia, offices, public transportation, elevators, medical establishments, schools and nursery institutions.
Any person found guilty of smoking in these places will be liable to a fine of N20,000 or five years improvement or both.
valeriaan of een fles cognac schijnt te werken, het laatste is ook goed voor de dunheid van het bloed.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef static het volgende:
[..]
Nou, ik moest wel gaan liggen op advies van de verpleegkundige; knikkende knietjes enzo.
Een vriendin die mee was zei dat het leek of ik een dansje deed.
Ik ben doods- en doodsbang voor alles wat met naalden, ziekenhuizen, etc. te maken heeft.
Als ik jou ook niet had....quote:
Goezzooooquote:Op woensdag 28 december 2005 23:58 schreef CartWOman het volgende:
Als ik jou ook niet had....
T!!!! ---->![]()
Steekt nog een peuk op.quote:
Gaat lukken lieverd.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:52 schreef CartWOman het volgende:
Owjee!![]()
![]()
En ik zie dit topic nu pas!
Gelukkig nog op tijd om je een fantastische tijd te wensen, en kom gezond en happy weer bij ons terug.
Heel veel succes,
Tenminste iemand.quote:T! Ik zal je hier missen.![]()
*meedoet*quote:
Uiteraard!quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt nog een paar dagen doorzwaaien hier naar je billenmaat.
ga je ook eens kwaad maken over de manier waarop BB5 wordt gesloten?quote:
ik als BB/ "de bus" fan, vond de laatste BB zo saai dat ik het niet meer heb willen volgenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
ga je ook eens kwaad maken over de manier waarop BB5 wordt gesloten?
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:57 schreef laffer het volgende:
[..]
ik als BB/ "de bus" fan, vond de laatste BB zo saai dat ik het niet meer heb willen volgen![]()
![]()
Posten zonder te zwaaien is hier ongewenstquote:Op donderdag 29 december 2005 00:58 schreef zoalshetis het volgende:
![]()
mijn enige spanning was de weddenschap wie zou winnen.
Precies!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:12 schreef ElisaB het volgende:
Posten zonder te zwaaien is hier ongewenst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |