Lieffie!quote:
dag lieverdquote:
Ken jij Stettik nietquote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul zwaait met zijn sjieke kraag.
Wies static eigenlijk ?
Neenquote:Op maandag 26 december 2005 01:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ken jij Stettik niet
Da's die brede blonde met dat lekker kontje
quote:Op maandag 26 december 2005 01:51 schreef ElisaB het volgende:
Ken jij Stettik niet
Da's die brede blonde met dat lekker kontje
Nah....quote:Op maandag 26 december 2005 01:51 schreef Maikuuul het volgende:
Neen
Ja maar ....quote:
Oké, braaf slapen nu dan maar.quote:Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ja maar ....![]()
Ik ben een onschuldig schaapje
Ik ben ook niet boos of zo verderquote:Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef Maikuuul het volgende:
Ja maar ....![]()
Ik ben een onschuldig schaapje
niet meer als static je anus heeft volgepomptquote:
ik doe gezellig met je meequote:Op dinsdag 27 december 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
Ik gooi er nog maar een zwaaitje tegenaan:
Aan de die-hards zal het niet liggen hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:49 schreef ElisaB het volgende:
Het wordt steeds minder met het zwaaien he
Nee, wij zijn er altijd welquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:52 schreef golfer het volgende:
Aan de die-hards zal het niet liggen hoor.
Wees niet bevreest, gij kleine geile jongen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:03 schreef laffer het volgende:
ff wat anders golfert, ik heb nu ff deze kerst-avatar maar dat ben ik niet hoor![]()
niet dat je nu geile e-mails gaat sturen naar me want ik ben die persoon op die avatar echt niet![]()
tja, met golfert weet je het nooit hè, straks denkt ie echt dat ik dat ben op die avatar en dan heb ik de poppen aan het dansen![]()
ouwe geile bokken hè, dat ben ik ook over 30jr![]()
je prikt nog geen deukje in een pakje roomboter wat 10 min. in de magnetron heeft gelegenquote:
Liever niet, want dat lijkt mij nogal kokend heet en ik verbrand liever mijn piepie niet daar aan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:13 schreef laffer het volgende:
je prikt nog geen deukje in een pakje roomboter wat 10 min. in de magnetron heeft gelegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |