quote:Op donderdag 22 december 2005 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom je ook? Je wordt thuisgebracht
Ja, zoiets. Buiten dat vind ik het toch wel erg spannend.quote:Op donderdag 22 december 2005 07:39 schreef Cynix ® het volgende:
Klinkt inderdaad niet als een land waar je voor je plezier heen zou gaan.
Gewoon ff een half jaar ontzettend je zakken vullen en dan maken dat je wegkomt.![]()
dat kan ik me wel voorstellen ja...quote:Op donderdag 22 december 2005 07:56 schreef static het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Buiten dat vind ik het toch wel erg spannend.
Je maakt vorderingenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef static het volgende:
Één na laatste prik gehad en niet op mijn bakkes gegaan.
Ow en heb je dat ingewikkelde gesprek al gehad??quote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef static het volgende:
Één na laatste prik gehad en niet op mijn bakkes gegaan.
quote:Don’t hesitate to go take refuge in the offices of a company, if continuing your journey may prove dangerous.
Ik zet sowieso maar een honkbalknuppel naast mijn bed ofzo.quote:armed guards are available outside hotels and compounds
Ploertendodertje en boksbeugel dus maar meenemen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:20 schreef static het volgende:
Eindelijk dat security document binnen; staan aardig wat leuke tips in:
Ik zet sowieso maar een honkbalknuppel naast mijn bed ofzo.![]()
Of eentje die ik in mijn binnenzak kan proppen.
lekkere zoals je bentquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:52 schreef static het volgende:
Ben nog aan het twijfelen hoe ik mijzelf zal profileren daar; een angstig haasje of wie ik ben, een redelijk grote bruut qua fysiek die toch erg aardig is.
Wees maar gewoon een flauwvallende haas.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:52 schreef static het volgende:
Ben nog aan het twijfelen hoe ik mijzelf zal profileren daar; een angstig haasje of wie ik ben, een redelijk grote bruut qua fysiek die toch erg aardig is.
Je vergeet te zewaaien piem0lquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:55 schreef laffer het volgende:
lekkere zoals je bent![]()
geloof me, negerianen (ik ging vroeger best wel veel met ze om) vallen reuze mee![]()
Je hebt je eigen leven opgeofferd om stettik virtueel uit te zwaaienquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:04 schreef ElisaB het volgende:
Sinds Stettik dreigt weg te gaan, gaat mijn postaantal met sprongen omhoog. Hoe zou het toch komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |