quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:44 schreef ElisaB het volgende:balletjes en hersenen; ik loop geen enkel risico
Ambassade zegt drie weken, maar ze vergeten dat er ook uit Nigeria een verzoek is gekomen om mij zo snel mogelijk te plaatsen. Ambtenaren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
Maar hoeveel dagen denk je nou nog onder ons te zijn hier in NL?
Dus we maken nog steeds kans op een afscheidsborrel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:54 schreef static het volgende:
Ambassade zegt drie weken, maar ze vergeten dat er ook uit Nigeria een verzoek is gekomen om mij zo snel mogelijk te plaatsen. Ambtenaren.
Al moet ik hem persoonlijk het vliegtuig in trappen, er heen gaan zal ie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:33 schreef ShaoliN het volgende:
Ik geloof ondertussen geen reet meer van je hele Nigeria verhaal.
We binden hem op een kruisraket en schieten die richting Lagos Dirk. Lijkt me een leuke meet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Al moet ik hem persoonlijk het vliegtuig in trappen, er heen gaan zal ie.
Ik verblijf ook op VI. Niet heel erg ver van het EKO Hotel en Suites.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef static het volgende:
[..]
Wat doe je daar eigenlijk? En verblijf je ook op VI?
Straks werken we voor hetzelfde bedrijf.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:15 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Samen met een aantal collega's moeten we een installatie afronden bij een telecombedrijf.
Jammer, maar toch is het zo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:33 schreef ShaoliN het volgende:
Ik geloof ondertussen geen reet meer van je hele Nigeria verhaal.
In Nigeria werk ik voor MTN. een van de grotere GSM providers.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef static het volgende:
[..]
Straks werken we voor hetzelfde bedrijf.
Is goed.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:32 schreef static het volgende:
Doe jij het volgende deel?
Heb alle papieren binnen, waarschijnlijk volgende week naar Den Haag voor de laatste stempels e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |