Tja, je echte liefdes laat je nooit in de steek, toch?quote:
De mijne ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:09 schreef golfer het volgende:
My AT bestaat opeens uit ElisaB-topic.
Ga je lekker?
Vast wel, maar ik ook: haar truitje is te kleinquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:22 schreef golfer het volgende:
Zou static nog even voordat ie vertrekt zijn mening wilen geven over
Kim Holland
Of haar tietuh zijn te groot verbouwd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:23 schreef ElisaB het volgende:
Vast wel, maar ik ook: haar truitje is te klein
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:51 schreef static het volgende:
morgen laatste prik en even rondbellen.
Wat doe je daar eigenlijk? En verblijf je ook op VI?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:43 schreef bassieVL het volgende:
komende dinsdag vlieg ik ook weer terug naar Lagos. Zal wel weer wennen zijn aan de hitte aldaar.
Ik verneem net dat je ter plekke, bij aankomst, nog even 12 prikjes zult krijgen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:53 schreef static het volgende:
Zo, daar ben ik klaar mee.
Iedereen die mu nu nog een injectie probeert aan te smeren krijgt een flinke hoek.
Precies!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef ElisaB het volgende:
12 de eerste dag, 6 de derde dag en nog een grote op dag 8
Tenminste; dat is wat ik hoorde
Nix dun naaldjequote:Op donderdag 5 januari 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
Precies!
Zo'n enorme neger die dan nog even een heel grote spuit inbrengt bij je.
*boink*quote:
Oopzzzquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:06 schreef golfer het volgende:
*boink*
Volgens mij is stettik nu alweer flauw gevallen.![]()
Ik sla je balletjes zo je hersenen in, dan wordt het daar ook wat beter vertoeven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verneem net dat je ter plekke, bij aankomst, nog even 12 prikjes zult krijgen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:21 schreef static het volgende:
Ik sla je balletjes zo je hersenen in, dan wordt het daar ook wat beter vertoeven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |