was het lekker en nog veel gezeik gehad ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb wel eens seks gehad met mijn zusje, boeiend.
nou, met mijn ouders zijn ik het toch niet echt doen hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 16:11 schreef desiredbard het volgende:
Ja net als mens erger je niet en ganzenborden, welke wel toegestaan zijn, behoort het toch tot de familie-spelen
Het was zeker lekker, en niemand anders dan wij tweeën weet er vanaf.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:13 schreef sourcy het volgende:
[..]
was het lekker en nog veel gezeik gehad ofzo?
geen idee, nooit geprobeerd!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:14 schreef Posdnous het volgende:
En wat zei je pa toen ie voor het eerst je snor onderspoot?
Doen! Gaat ie van groeien!quote:Op woensdag 21 december 2005 16:16 schreef sourcy het volgende:
geen idee, nooit geprobeerd!
is dit dan het laatste stukje verlichting dat we nog moeten ondergaan?quote:In de klassieke oudheid waren incestueuze relaties bij koninklijke families niet ongewoon. Een voorbeeld waren de verschillende dynastieën van de farao's en met name bij de helleense Ptolemaeën waren broer-zuster huwelijken (met nakomelingen) schering en inslag. Onder invloed van het christendom verdween deze vorm van incest uit het openbare leven van de aristocratie. Neef-nicht huwelijken bleven wel bestaan.
sourcy.rarquote:Op woensdag 21 december 2005 16:18 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Doen! Gaat ie van groeien!
Post de foto's maar in dit topic.
en heel FOK nu dus.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het was zeker lekker, en niemand anders dan wij tweeën weet er vanaf.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef sourcy het volgende:
kom op mensen, een beetje serieus! wat vinden jullie van incest met een condoom!
Goed dat je er over begint, ik vind namelijk dat...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef sourcy het volgende:
kom op mensen, een beetje serieus! wat vinden jullie van incest met een condoom!
Gewoon je zusje steriliseren.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef sourcy het volgende:
waarom niet dan? omdat het niet sociaal geaccepteerd is?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
Mijn zus is niet lelijk maar zou dr niet overheen gaan nee
het is mijn zus ....
Ik heb geen condoom in mijn familie...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:21 schreef sourcy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |