Precies, pas bij essentiele fouten in een dagvaarding (= iets anders dan een bon) heb je kans op geen rechtsvervolging.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ze moet hem gewoon betalen. Punt.
De tijd van de overtreding is verkeerd genoteerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:48 schreef shaun81 het volgende:
hoe verkeerd is het geschreven? datum of tijd ofzo?
Ben ik het niet geheel mee oneens.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ze moet hem gewoon betalen. Punt.
als je er nou gewoon bij verteld welke tijd er staat en welke tijd het had moeten zijn.... dat wordt immers gevraagdm en is voor het completeren van het verhaal ook bepaald geen overbodige luxequote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
De tijd van de overtreding is verkeerd genoteerd.
Leg eens uit!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:53 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ben ik het niet geheel mee oneens.
Ohzo.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als je er nou gewoon bij verteld welke tijd er staat en welke tijd het had moeten zijn.... dat wordt immers gevraagdm en is voor het completeren van het verhaal ook bepaald geen overbodige luxe
Als zij kan bewijzen dat ze om 2:15 uur ergens anders was of dat er dan voor bijvoorbeeld parkeren niet betaald hoeft te worden kan ze het aanvechtenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ohzo.![]()
Ik hoor nu het volgende: "02.15 op de bon staat 14.15"
Dan is het geen overtreding.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
De tijd van de overtreding is verkeerd genoteerd.
ow,quote:Op woensdag 21 december 2005 15:24 schreef stijgende_ster het volgende:
Ze zegt dat ze kan bewijzen dat ze op die tijd op college was.
ze kan dus bewijzen dat de tijd verkeerd is...je moet LEZENquote:Op woensdag 21 december 2005 15:33 schreef vet_seg het volgende:
Bewijs maar eens dat de tijd verkeerd is. toch??
Dat is wat Mr.Agent gaat zeggen
Gewoon betalen lijkt mij
En hoe dan?? aan de leraar vragen?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:35 schreef melluk het volgende:
[..]
ze kan dus bewijzen dat de tijd verkeerd is...je moet LEZEN
er staat namelijk dat ze kan bewijzen dat ze op de tijd dat nu op de bon staat op school was!
Als zij zegt dat ze dat kan bewijzen, prima toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef vet_seg het volgende:
[..]
En hoe dan?? aan de leraar vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |