yup, nog steeds de meest simpele, ,maar die gaan we nu even een tijdje doen tot hij echt vaak goed is gegaan, misschien dit weekend een keer een moeilijkere, moeten we even voor overleggen nogquote:Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef DjMark het volgende:
mooie oc lijkt me!
De chocola was al op zag ik, dus met $250 kan je het zelf wel kopenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:16 schreef Lyssa het volgende:
You busted WashandjeNL out of jail.
Dan gewoon de lagere level knakkers verbieden om er aan mee te doen. Dan moet'ie mss wel te doen zijn toch?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
yup, nog steeds de meest simpele, ,maar die gaan we nu even een tijdje doen tot hij echt vaak goed is gegaan, misschien dit weekend een keer een moeilijkere, moeten we even voor overleggen nog
lol, dankjewelquote:Op donderdag 22 december 2005 14:20 schreef washandje het volgende:
[..]
De chocola was al op zag ik, dus met $250 kan je het zelf wel kopen
Het probleem is alleen dat als 1 iemand per ongeluk op join klikt hij dan zeker mislukt. Als we even wachten tot zondag en het dan proberen dan mag wat mij betreft iedereen gewoon meedoen (ook leuker lijkt me)quote:Op donderdag 22 december 2005 14:21 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dan gewoon de lagere level knakkers verbieden om er aan mee te doen. Dan moet'ie mss wel te doen zijn toch?
You busted TheThirdMark out of jail.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:58 schreef TheThirdMark het volgende:
Wie wil mij even Busten?
Heb geen geld, dus dat kan ik je helaas niet geven.
Accepteer trouwens wel alle donaties, zo ben ik dan wel weer!
Er zit natuurlijk gewoon een soort van randomizer achter waardoor niet elke keer je aanval precies hetzelfde verloopt. Anders wordt het geheel natuurlijk wel erg saai.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:48 schreef anoukforza het volgende:
pff ik snap er niks meer van
Al 4 dagen een vinkje bij chocolade jatten...volle happy, volle energie, vandaag ook al een stuk of 10 kee succesvol chocoladerepen gejat maar nu dus in de bak![]()
Ik ben gedoemd om level 1 te blijvenquote:Property: Shack Cost: $0
Income: + $250 Tax: - $0
Game rank: #2 Beginner Points: 0
Life: 500/500 Days old: 4
Times jailed: 13 People busted: 10
Criminal offences: 72 Marital status: Single
Battle stats
Speed: 28.3877
Strength: 10
Defence: 10
Dexterity: 80.7022
Total: 129.09
Working stats
Manual labour: 14
Intelligence: 18
Endurance: 22
wat wordt jij veel opgepakt?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:00 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn status:
[..]
Ik ben gedoemd om level 1 te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |