Ik heb dus ook een vinkje bij sweet shop, maar ik beland er ook steeds vaker mee in de bak de laatste dagenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef Fliepke het volgende:
ja ik heb dan wel een vinkje bij de electronics stal, maar ik kom er niet echt mee weg
nerves is alleen maar een statistiekje, maakt verder niet uit of je crimes slagen of nietquote:Op woensdag 21 december 2005 16:13 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp
Gisternacht lvl 3 geworden en ben nu weer bezig met sweetshops te overvallen... zit nu alleen te wachten tot m'n nerve-bar wat opgehoogd wordt... 16 is net iets aan de lage kant.
Whehehe.quote:1. You walk down the street scanning for a kid to pickpocket from.
2. You see a smart kid with big glasses and everything!
3. You follow him around for a bit until you get close to stick your hand in his pocket.
4. The kid shouts 'THIEF' while pointing at you. You push him over quickly, he falls to the ground.
Result: You watch as a passerby steps on the kids glasses, you walk off after laughing at him for a few minutes. No cash, but it was worth it.
Je gebruikt die nerve toch gewoon om die crime mee te doen? Als je gepakt bent dan ben je die gewoon ook kwijt...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:42 schreef DeHovenier het volgende:
Telkens als je naar het gevang gaat, gaat er 4 nerve van je bar af
Dat heb ik iig
Er gaat inderdaad ook nog 4 extra nerve af. Ik sta nu op -4quote:Op woensdag 21 december 2005 16:48 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je gebruikt die nerve toch gewoon om die crime mee te doen? Als je gepakt bent dan ben je die gewoon ook kwijt...
Uhm, echt? Denk eerder dat het een bug is...quote:Op woensdag 21 december 2005 17:20 schreef washandje het volgende:
[..]
Er gaat inderdaad ook nog 4 extra nerve af. Ik sta nu op -4
weirdquote:Op woensdag 21 december 2005 17:20 schreef washandje het volgende:
[..]
ik heb t ook wel eens gehad.. ik ga er vanuit dat t bug is, want je hebt t niet altijd..quote:Op woensdag 21 december 2005 17:20 schreef washandje het volgende:
[..]
Gebeurt door crimes+trainenquote:Op woensdag 21 december 2005 17:31 schreef TheThirdMark het volgende:
Hoe doe je lvlen eigenlijk? Gebeurd dit automatisch of is dit gebonden aan hetgene wat je doet, zoals je baan, studie en crimes?
4 puntjes verkocht voor 5000 p/squote:Op woensdag 21 december 2005 17:38 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo veel geld?
Anyway, ik word steeds uitgelogd, irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |