quote:
Balkenendequote:Op woensdag 21 december 2005 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
JP heeft een nieuw kapsel + bril
[afbeelding]
Wie zegt dat er nooit wat verandert in de politiek?
Blijft stoffig en miezerig.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
JP heeft een nieuw kapsel + bril
[afbeelding]
Wie zegt dat er nooit wat verandert in de politiek?
gaaf NYquote:Op woensdag 21 december 2005 13:55 schreef Bastard het volgende:My nigga
![]()
Nu maar hopen dat ik ook snel mn NY muts binnen heb
Koop een Philips home cinema en krijg een ticket naar NYquote:
die kerel heeft echt humorquote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef Dope_Nexium het volgende:
[afbeelding]
waarom doet deze goser me aan sjo denken?![]()
*Kloenk*quote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef Dope_Nexium het volgende:
[afbeelding]
waarom doet deze goser me aan sjo denken?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
* Bastard nog ff snel gaat plassen
Ik wist hetquote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
* -Struikrover- word papa
Hebben net de echo gemaakt en alles is goed. Zijn 10 weken zwanger nu
WAAAAAAAATTTTT GA WEG!!!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
wordt Ang ook moeder of nietquote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik had ook al zo’n vermoeden toen ik hoorde dat hij een Ford Focus stationwagen ging kopen.quote:
Roy en ik wisten het volgens mij al voordat Struikrover het zelf wistquote:
Hebben jullie moeten voordoen hoe het moest?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:07 schreef kepler het volgende:
Roy en ik wisten het volgens mij al voordat Struikrover het zelf wist
Ze waren de stand-in zeg maarquote:Op woensdag 21 december 2005 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hebben jullie moeten voordoen hoe het moest?
Een van DE yuppenbakkenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had ook al zo’n vermoeden toen ik hoorde dat hij een Ford Focus stationwagen ging kopen.
GIJS!!! Wat cool man!!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Een Ford Focus een yuppenbak?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:09 schreef Bastard het volgende:
Een van DE yuppenbakken
Van Seat Leon naar een Ford station ook.. hoe kom je er op
*iedereen draait zich om en kijkt surfer indringend aan*quote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef silver-surfer het volgende:
GIJS!!! Wat cool man!!
Gefeliciteerd pik!!
We kunnen bijna naar OUD verhuizen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:14 schreef Chocobo het volgende:
Fantastisch al die gezinnen hier
Ja.. die is best remy nu inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2005 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*iedereen draait zich om en kijkt surfer indringend aan*
Nu jij Gijs!
Wat doe je....quote:Op woensdag 21 december 2005 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We kunnen bijna naar OUD verhuizen.
dan verhuis ik wel naar PUB, al die breezah-sletjesquote:Op woensdag 21 december 2005 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We kunnen bijna naar OUD verhuizen.
Samen met Brown.quote:
spreek voor je zelfquote:Op woensdag 21 december 2005 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Samen met Brown.
Kep, Roy en ik vormen wel een commune van kansloze vrijgezellen.
Gijs, jij zit op scouting...quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had ook al zo’n vermoeden toen ik hoorde dat hij een Ford Focus stationwagen ging kopen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Roy en ik wisten het volgens mij al voordat Struikrover het zelf wist
Soort PIMP uitstraling, maar dan voor vrouwenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:28 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zag het aan haar zaterdag. Wat je ziet is niet te omschrijven. Tis een gevoel wat je ziet en je herkend.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, jij zit op scouting...
Pimp ookquote:Op woensdag 21 december 2005 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soort PIMP uitstraling, maar dan voor vrouwen
Gijs ik probeer kansloze jongeren op het goede pad te krijgen. Bij jou is dat in ieder geval al misluktquote:Op woensdag 21 december 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, jij zit op scouting...
Ohw, we worden persoonlijk?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Gijs ik probeer kansloze jongeren op het goede pad te krijgen. Bij jou is dat in ieder geval al mislukt
PI vergetenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, we worden persoonlijk?
Nou, dan sla ik terug. Hoe kan je kinderen het goede pad op helpen als je zelf heeeeeeeeeelemaal van dat pad af bent geraakt
Zoek nog maar even goed door danquote:Op woensdag 21 december 2005 15:38 schreef kepler het volgende:
[..]
PI vergeten
we heten niet voor niets padvinders
zal ik je ook gelijk de weg naar de collegezaal uitleggen?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoek nog maar even goed door dan![]()
Dat jatten van plaatjesquote:Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef Tain het volgende:
Gefeli struik
[afbeelding]
Kon alleen Roy niet vinden op de foto...
OMG! die foto is echt echt echt zieligquote:Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef Tain het volgende:
Gefeli struik
[afbeelding]
Die paste er niet op.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:48 schreef Tain het volgende:
Gefeli struik
[afbeelding]
Komt goed gijsquote:Op woensdag 21 december 2005 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*iedereen draait zich om en kijkt surfer indringend aan*
Nu jij Gijs!
Rustig, relaxed.. en dat soort dingen..quote:Op woensdag 21 december 2005 15:17 schreef Bastard het volgende:
Surfer hoe voelt dat nou.. om zo egoistisch alleen te leven?
Die heb je toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:24 schreef silver-surfer het volgende:
Het lijkt me fantastisch om een kleintje te hebben...
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die heb je toch?
Ow wacht...je bedoelt een baby.
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die heb je toch?
Vechten?quote:Op woensdag 21 december 2005 16:38 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo scherp ben ik nu niet meer!!!!
Strol WB
Gijs, vechten moet van 2 kanten komen.. als ik jou een duw geef kom je niet meer terug. Dat is geen gevecht, dat is zieligquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
hahahahahahaquote:Op woensdag 21 december 2005 16:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, vechten moet van 2 kanten komen.. als ik jou een duw geef kom je niet meer terug. Dat is geen gevecht, dat is zielig
mmmmmmmmmmmmmmm whoehahahahahhahahahahahaquote:Op woensdag 21 december 2005 16:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die heb je toch?
bedankt voor het scoren gijsquote:Op woensdag 21 december 2005 18:10 schreef Strolie75 het volgende:
Het was wel een schop voor open doel hoor.
Dat heb ik nu ook. Alleen niet door knetterspul in bad maar door een Turkse Pizza.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:47 schreef Quinny het volgende:
Net dat knetterspul in bad gedaan. Als alles uitzet en heel stil bent dan hoor je het knetteren
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook. Alleen niet door knetterspul in bad maar door een Turkse Pizza.
Gefeliciteerd jullie allebei!!!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Wel een beetje vaag hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:52 schreef mr_Brown het volgende:Nieuwe Mel Gibson film
![]()
http://www.apple.com/trailers/touchstone/apocalypto/large.html
jah dat wel...quote:
Gijs, dit modelquote:Op woensdag 21 december 2005 15:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een van DE yuppenbakken
Van Seat Leon naar een Ford station ook.. hoe kom je er op
vette bak, dan ben je helemaal de shizzlequote:Op woensdag 21 december 2005 23:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, dit model
Krijg er zelfs 17 inch velgen onder
[afbeelding]
maar dat komt ook omdat Jort zo lief isquote:Op donderdag 22 december 2005 00:01 schreef O-Ren het volgende:
Struik..... onwijs gefeliciteerd
Heel gaaf.... en als ik eerlijk ben had ik ook zo'n vermoeden zaterdag
Ze keek op een bepaalde manier naar jort heel lief
quote:Op donderdag 22 december 2005 00:01 schreef O-Ren het volgende:
Struik..... onwijs gefeliciteerd
Heel gaaf.... en als ik eerlijk ben had ik ook zo'n vermoeden zaterdag
Ze keek op een bepaalde manier naar jort heel lief
Caffeïne is je vriend.quote:Op donderdag 22 december 2005 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Derde dag achter elkaar met maar 5 uur slaap.Ik ben zooooo toe aan vakantie
Ik ken hetquote:Op donderdag 22 december 2005 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Derde dag achter elkaar met maar 5 uur slaap.Ik ben zooooo toe aan vakantie
Ik kan me nu enigszins je last voorstellen van je vorige werkquote:
Koffie heeeeerstquote:
Ik lust geen koffiequote:Op donderdag 22 december 2005 09:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Koffie heeeeerstEr gaat niks over een lekker bakkie 's ochtends.
Nee serieus, koffiequote:
Ken ook wel wat gaythee drinkersquote:Op donderdag 22 december 2005 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee serieus, koffieThee is overigens ook smerig, maar dat drink ik dan nog wel als ik ergens op visite ben ofzo... Je moet wat
Nee toch zeker?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
As2
Gaan jullie zelf een module opzetten?
Bakkie doen zometeen?quote:
Koekje erbij?quote:Op donderdag 22 december 2005 09:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja is goed.. voor mij koffie zwart dan.. he lekker.
Zijn die trailers er ook in Windows Media formaat? Ik kan geen mov afspelen op de TUquote:Op donderdag 22 december 2005 10:39 schreef silver-surfer het volgende:
En pirates of the caribbean
http://www.apple.com/trai(...)aribbean2/large.html
Die mutsquote:Op donderdag 22 december 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)rrast_gelovigen.html
Ja ik geloof het wel... volgens mij via IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0383574/trailersquote:Op donderdag 22 december 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn die trailers er ook in Windows Media formaat? Ik kan geen mov afspelen op de TU
Quicktimequote:Op donderdag 22 december 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn die trailers er ook in Windows Media formaat? Ik kan geen mov afspelen op de TU
Thuis heb ik ook QT, vind het heerlijk voor trailersquote:
Gewoon een keer update zodat je de “pro” versie heb. Wat het inderdaad vaak niet doet zijn WMV-bestanden (windows) en AVI-bestanden die allerlei codes nodig hebben om te werken.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:16 schreef Bastard het volgende:
Vind zelf quicktime zuigen.. dr is altijd eerst zon scherm voor een update.. en vaak genoeg word een bestand niet afgespeeld..
Ja ja zal wel aan mij liggen
Waarom niet een universele speler die alles pakt dan?
Kan zeggen wat je wil maar de mediaplayer in windows vind ik nog het beste wat dat betreft.
Das waar, WMP speelt meer en is makkelijk op zich. Als ik echter kan kiezen tussen QT en WMV (op IGN bijv) dan kies ik voor QTquote:Op donderdag 22 december 2005 11:16 schreef Bastard het volgende:
Vind zelf quicktime zuigen.. dr is altijd eerst zon scherm voor een update.. en vaak genoeg word een bestand niet afgespeeld..
Ja ja zal wel aan mij liggen
Waarom niet een universele speler die alles pakt dan?
Kan zeggen wat je wil maar de mediaplayer in windows vind ik nog het beste wat dat betreft.
Dan wel, dan weet ik zeker dat ik een mooi beeld ga krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das waar, WMP speelt meer en is makkelijk op zich. Als ik echter kan kiezen tussen QT en WMV (op IGN bijv) dan kies ik voor QT
Ja behoorlijk!! Vind die trailersite van Apple ook zo heerlijk!!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thuis heb ik ook QT, vind het heerlijk voor trailersVeel scherper heb ik het idee...
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:34 schreef kepler het volgende:
hey B. volg je dat winter topic nog een beetje? Ze voorspellen nu echt een koude winter na de kerst, met temperaturen onder de -10
Oh dat had ik nog niet gelezenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:34 schreef kepler het volgende:
hey B. volg je dat winter topic nog een beetje? Ze voorspellen nu echt een koude winter na de kerst, met temperaturen onder de -10
*RPROEST*quote:Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Kut
Dat kost me liters Dove bodymilk
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Kut
Gijs...quote:Op donderdag 22 december 2005 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Kut
Nee serieus... In huis is het dan superdroog vanwege de CV en buiten wordt ook al het vocht uit je huid gezogen vanwege de kou. Bovendien douche je in de winter warmer, wat ook slecht is voor je huid.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee serieus... In huis is het dan superdroog vanwege de CV en buiten wordt ook al het vocht uit je huid gezogen vanwege de kou. Bovendien douche je in de winter warmer, wat ook slecht is voor je huid.
Ja ik weet wel hoe het werktquote:Op donderdag 22 december 2005 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee serieus... In huis is het dan superdroog vanwege de CV en buiten wordt ook al het vocht uit je huid gezogen vanwege de kou. Bovendien douche je in de winter warmer, wat ook slecht is voor je huid.
Whahahahaahquote:Op donderdag 22 december 2005 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik weet wel hoe het werkt
Ik heb er ook last van.. kom ik onder de douche vandaan jeukt mn lichaam ook helemaal.. kloven op mn handen dus weer insmeren.
En nadeel voor ons is.. als je buiten bent geweest en je vet moet weer warm worden, dat duurt een eeuwigheid en gaat tintelen.
geen geluid hier maar thnx.quote:Op donderdag 22 december 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier B, voor op werk: http://di.fm/wma/gabber.asx
*BOEM BOEM BOEM* FUCK YOU *BOEM BOEM BOEM*quote:Op donderdag 22 december 2005 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
geen geluid hier maar thnx.
Kan wel wat beats gebruiken eerlijk gezegd.. heerrrlijk!!
En hier en daar een break.. en weer knallen!quote:Op donderdag 22 december 2005 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*BOEM BOEM BOEM* FUCK YOU *BOEM BOEM BOEM*![]()
Nou mooi... die had je een keer meegenomen naar het werk toen..quote:Op donderdag 22 december 2005 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
En hier en daar een break.. en weer knallen!
Ik heb nog al die terror cd's, die waren het helemaal voor mij
Heerlijk af en toe inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2005 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zozo..quote:Op donderdag 22 december 2005 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
The Prophet ookquote:Op donderdag 22 december 2005 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk af en toe inderdaadSamples uit films vind ik ook super, of ouwe ouwe ouwe lovesongs ofzo, geniaal
Ik zal overigens binnenkort eens een set van the prophet sturen
Je bent vader. De tijd van feesten is afgelopen.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:05 schreef Bastard het volgende:
Ik heb weer zin in een lekker feest
Er zijn er zoveel Gijs... Ik heb er simpelweg geen geld en tijd voorquote:Op donderdag 22 december 2005 12:05 schreef Bastard het volgende:
Ik heb weer zin in een lekker feest
Thanks Roy
Ik vind `m mooiquote:Op donderdag 22 december 2005 12:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs please... een focus station
Gewoon vaak herhalen, dan ga je het zelf gelovenquote:Op donderdag 22 december 2005 12:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik vind `m mooi
[afbeelding]
Ach, met Mario games werkt het ook.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon vaak herhalen, dan ga je het zelf geloven
Moet jij niet werken ofzoquote:Op donderdag 22 december 2005 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, met Mario games werkt het ook.
Lunchpauze.quote:
Waaromquote:Op donderdag 22 december 2005 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent vader. De tijd van feesten is afgelopen.
Die lijkt er meer op jaquote:Op donderdag 22 december 2005 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is de ongepimpte lease-versie.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom![]()
Nog ff en je gaat beweren dat ik een gezinswagen moet aanschaffen ook nog![]()
Nee... helaas niet..quote:Op donderdag 22 december 2005 13:19 schreef Bastard het volgende:
Ik heb het gevoel dta het vrijdag is.. jullie ook
Nee, ik heb wat dingen voor mezelf besloten.. en voel me er al meteen beter bijquote:Op donderdag 22 december 2005 13:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee... helaas niet..
Das een teken dat je geen zin meer hebt gijs
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:25 schreef Bastard het volgende:
Oh ja:
http://www.dumpalink.com/(...)make_A_Big_Diffrence
Ik ook kerstborrel vanmiddag.. begint om 1630.. tuurlijk draait deze helpdesk tot 1730 dus ik mis alvast de speechquote:Op donderdag 22 december 2005 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
Pffff...straks kerstborrel anders was ik nu naar huis gegaan.
En morgenmiddag "mag" ik terugkomen om deel te nemen aan een performance test.
* Dat is het oude modelquote:Op donderdag 22 december 2005 13:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die lijkt er meer op ja
Geen spotjes er op, geen verzilverde spiegeltjes, geen extra spoilers en ws de kleinste motor er in om de bijtelling laag te houden.
Ik bel je nog wel even rond 17.30 met een gruwelijke vraag...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook kerstborrel vanmiddag.. begint om 1630.. tuurlijk draait deze helpdesk tot 1730 dus ik mis alvast de speech
Ja, sorry lieverd. Papa heeft geen geld voor je studie. Ik moet nog steeds die burgerbak afbetalen die ik 18 jaar geleden heb laten pimpen. Maar je kunt toch altijd naar de plaatselijke MBO gaan? Samen met Mo en Ali van hiernaast...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:35 schreef -Struikrover- het volgende:
* Dat is het oude model
* Er komt een snelle motor in
* Ik heb er 17 inch velgen onder besteld
* Het is een sportuitvoering met verlaagd onderstel
Leaseauto gijs, ik betaal helemaal niksquote:Op donderdag 22 december 2005 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, sorry lieverd. Papa heeft geen geld voor je studie. Ik moet nog steeds die burgerbak afbetalen die ik 18 jaar geleden heb laten pimpen. Maar je kunt toch altijd naar de plaatselijke MBO gaan? Samen met Mo en Ali van hiernaast...
Bijtelling toch wel? Wat is dat tegenwoordig? 25% van de nieuwwaarde?quote:Op donderdag 22 december 2005 13:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Leaseauto gijs, ik betaal helemaal niks
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, sorry lieverd. Papa heeft geen geld voor je studie. Ik moet nog steeds die burgerbak afbetalen die ik 18 jaar geleden heb laten pimpen. Maar je kunt toch altijd naar de plaatselijke MBO gaan? Samen met Mo en Ali van hiernaast...
En bel me ook even met Kerstquote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik bel je nog wel even rond 17.30 met een gruwelijke vraag...
Moet je werken met kerst?!?quote:
Waakdienst.. beschikbaar dusquote:Op donderdag 22 december 2005 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je werken met kerst?!?Dat sucked!
Meen je niet gijsquote:
Boeien Gijs.. ik kan het ws niet fixen maar heb gekeken en declareer weer een uur of 2 bij de baas. Hatseflats de tering voor zequote:Op donderdag 22 december 2005 14:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Meen je niet gijs![]()
Ik heb waakdienst met oud en nieuw... maar kerst lijkt me erger..
Oud en nieuw gebeurt er toch geen hol... maar met kerst
Lekker Gijs.. klinkt afgezaagd maar het word absoluut het mooiste moment uit je hele fucking leven.quote:
Je ruikt vast je bovenlip, ga die badkamer nou eens maken!quote:Op donderdag 22 december 2005 14:31 schreef -Struikrover- het volgende:
* -Struikrover- ruikt fraude *
Dat,... en zijn Ford Focus idd,....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker Gijs.. klinkt afgezaagd maar het word absoluut het mooiste moment uit je hele fucking leven.
Nee, ga maar lekker scooter topics openenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:53 schreef Maikuuul het volgende:
Mag ik me jas hierzo wel posten ?
Dat was de release van PGR3 toch al?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:49 schreef Bastard het volgende:
Lekker Gijs.. klinkt afgezaagd maar het word absoluut het mooiste moment uit je hele fucking leven.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had vanochtend trouwens een poepavontuur dat ik gewoon met jullie moet delen.
Gisteravond een Turkse Pizza gegeten met flink veel Sambal.Na een avond knetteren werd ik vanochtend dan ook wakker met een borrelende buik.
Ik gokte erop dat ik het tot kantoor nog wel zou volhouden. Anders zou ik mijn trein missen en in de baas zijn tijd poepen is immers veel leuker.
Uit een automatisme dronk ik voordat ik de deur uitging nog even mijn dagelijkse flesje Yakult. Hierbij vergat ik dat dat spul nogal laxerend werkt.
Eenmaal op het station aangekomen had ik het dus al behoorlijk moeilijk.
Tot overmaat van ramp had mijn trein dus ook nog eens 10 minuten vertraging.
Eenmaal in de trein leek het me toch verstandig om, voor het eerst in mijn leven, maar een stoptrein-toilet op te zoeken. Hierbij in het achterhoofd houdend dat ik precies 8 minuten de tijd had voordat ik mijn overstapstation zou bereiken.
Gelukkig was het toilet schoon (voordeel als je om 06:30 de trein neemt) maar wat een belevenis!
![]()
Het is dus gewoon een gat in de bodem van de trein!
Naast het brandende gevoel van de sambal werd ik dus tegelijkertijd getrakteerd op een ijskoude luchtstroom.
Maar goed, eind goed, al goed. Allemaal gered al had ik wel medelijden met de volgende bezoeker van deze wc.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was de release van PGR3 toch al?
Wist je serieus niet dat het simpelweg een gat was?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had vanochtend trouwens een poepavontuur dat ik gewoon met jullie moet delen.
Gisteravond een Turkse Pizza gegeten met flink veel Sambal.Na een avond knetteren werd ik vanochtend dan ook wakker met een borrelende buik.
Ik gokte erop dat ik het tot kantoor nog wel zou volhouden. Anders zou ik mijn trein missen en in de baas zijn tijd poepen is immers veel leuker.
Uit een automatisme dronk ik voordat ik de deur uitging nog even mijn dagelijkse flesje Yakult. Hierbij vergat ik dat dat spul nogal laxerend werkt.
Eenmaal op het station aangekomen had ik het dus al behoorlijk moeilijk.
Tot overmaat van ramp had mijn trein dus ook nog eens 10 minuten vertraging.
Eenmaal in de trein leek het me toch verstandig om, voor het eerst in mijn leven, maar een stoptrein-toilet op te zoeken. Hierbij in het achterhoofd houdend dat ik precies 8 minuten de tijd had voordat ik mijn overstapstation zou bereiken.
Gelukkig was het toilet schoon (voordeel als je om 06:30 de trein neemt) maar wat een belevenis!
![]()
Het is dus gewoon een gat in de bodem van de trein!
Naast het brandende gevoel van de sambal werd ik dus tegelijkertijd getrakteerd op een ijskoude luchtstroom.
Maar goed, eind goed, al goed. Allemaal gered al had ik wel medelijden met de volgende bezoeker van deze wc.
Jawel...al bleef de helft aan de binnenkant van de toiletpot plakken en de stortbak deed het niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:59 schreef Bastard het volgende:![]()
![]()
![]()
Kut toiletten zijn dat he! Wel gedaan vanuit een rijdende trein hoopik?
Maar daar zijn er al zoveel van :/quote:Op donderdag 22 december 2005 14:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ga maar lekker scooter topics openen
Ja dat heb je nog op die leeftijd he.. je ziet een vrouw in lingerie op een billboard en je moet weer ff een slinger er aan geven.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wist je serieus niet dat het simpelweg een gat was?Mijn God, onder welke steen leef jij
Ik ga wel vaker in de trein naar de WC, alleen niet om te poepen trouwens...
Krijgen we straks allemaal kinderkamerverhalen.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:49 schreef Bastard het volgende:
Je ruikt vast je bovenlip, ga die badkamer nou eens maken!
Hey allemaalquote:Op donderdag 22 december 2005 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
The Prophet ook
Die set van Sensation Black is ook heerlijk trouwens!
Maar inderdaad, terror met die film stukken er in WAM WAM WAM "YOU CAN't KILL ME" VAM VAM VAMHeerlijk gewoon
Vroeger in mn gabbertijd () Zaten we gewoon de hele nacht tekken te spelen op de psone met zn allen en op terror te stampen. Je ging wel dizzy naar je bedje dan uiteindelijk
Beetje medelijden heb ik wel met Ali die dat weer op kan ruimenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel...al bleef de helft aan de binnenkant van de toiletpot plakken en de stortbak deed het niet.![]()
Dat zijn nog eens namen Gijsquote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hey allemaal![]()
Ik denk ik stuur weer eens een berichje.
Gisteravond weer heerlijk staan stampen in de asta op the Prophet !!
Was het 3 jarig bestaan van hardhouse generation. darkraver..dana en gizmo waren ook van de party.
Misschien leuk om een keer met wat gijsjes te knallen op een feestje. Er is bijna elke week wel een hardstyle feest in de asta.
![]()
Ik zal jou eens 'uit'checken.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:02 schreef Maikuuul het volgende:
Check deze mooie jasje
[afbeelding]
Ja he gijs...ik ga zeker 1 keer in de 2 weken.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens namen Gijs
Darkraver en Dana, geweldig hoe die mensen kunnen beuken
Ik ben vrij kieskeurig wat toiletten betreft.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wist je serieus niet dat het simpelweg een gat was?Mijn God, onder welke steen leef jij
Ik ga wel vaker in de trein naar de WC, alleen niet om te poepen trouwens...
De Prophet in de HMH ookquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ja he gijs...ik ga zeker 1 keer in de 2 weken.
In Januari ga ik naar de prophet in de heineken music hall. (solo)
Ga je toch een keer mee BigB![]()
Naar the prophet ookquote:Op donderdag 22 december 2005 15:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ja he gijs...ik ga zeker 1 keer in de 2 weken.
In Januari ga ik naar de prophet in de heineken music hall. (solo)
Ga je toch een keer mee BigB![]()
Luna is ook super...hij was pas nog in de asta.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
De Prophet in de HMH ookLekker Gijs!
Ah zo vaak ga ik niet meer joh.. Ben naar sensation black geweest en naar The one man show van .. hoe heet die dude ook alweer, was in Arnhem... oh ja Luna
Waarom ga je dan niet gijsquote:Op donderdag 22 december 2005 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naar the prophet ookIk wilde ook
Geld, tentamenperiode, verjaardagen, etc.quote:
Tss Gijs.. toen jij nog in de wieg lag, lag ik al met pillen te spelenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:14 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Luna is ook super...hij was pas nog in de asta.
Maar toch is prophet beter.
Ik wist niet dat jullie ook van die muziek houden![]()
Hebben we al gekocht, hier staat tie. 3 foto`squote:Op donderdag 22 december 2005 15:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Krijgen we straks allemaal kinderkamerverhalen.![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hebben we al gekocht, hier staat tie. 3 foto`s
http://www.marktplaats.nl(...)ubelen/14325295.html
Jij lag er mee te spelen ik slikte zequote:Op donderdag 22 december 2005 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tss Gijs.. toen jij nog in de wieg lag, lag ik al met pillen te spelen
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:37 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Jij lag er mee te spelen ik slikte ze![]()
Straks ook nog wel hoor Gijsquote:
Gijs, ga nou eens racen johhhh... die bronzen medailles van je overal.. kom nouquote:Op donderdag 22 december 2005 16:06 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Ja want dat spel heb je in 1 dag uit !!![]()
Wat lul je gijs...ik heb allang alles op zilver en bijna op goud !!quote:Op donderdag 22 december 2005 16:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, ga nou eens racen johhhh... die bronzen medailles van je overal.. kom nou
He lekkerquote:Op donderdag 22 december 2005 16:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Wat lul je gijs...ik heb allang alles op zilver en bijna op goud !!
Hoef nog maar 3 achievements![]()
Gewoon alle auto`s kopenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker
Gisteren ff op zilver uitgespeeld.. zit alleen tyfus track in die ik eerst maar op Brons moest doen
Dus nu voor goud afmaken, heb de helft op goud ofzo.
Welke exotic cars moet ik allemaal hebben dan? Kheb die mclaren F1, shelby 500 GT, Corvette ZR1.. maar meer worden er niet genoemd
Ja dat is idd een kut achievement...soos had het op internet gevonden. Je kan ook gewoon alle auto's uit het spel kopen. heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 22 december 2005 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker
Gisteren ff op zilver uitgespeeld.. zit alleen tyfus track in die ik eerst maar op Brons moest doen
Welke exotic cars moet ik allemaal hebben dan? Kheb die mclaren F1, shelby 500 GT, Corvette ZR1.. maar meer worden er niet genoemd
Gaan we snel doen struik..ben nu helaas op me werk tot 11 uur.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanavond potje racen dan met iedereen ?
Jij werkt!!quote:Op donderdag 22 december 2005 16:51 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Gaan we snel doen struik..ben nu helaas op me werk tot 11 uur.
Misschien morgen of van het weekend![]()
Tuurlijk...wat dacht je dan ? Werk 32 uur in de sportschool en 20 uur bezig met me eigen sportquote:
Serieus reageren ookquote:Op donderdag 22 december 2005 17:07 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Tuurlijk...wat dacht je dan ? Werk 32 uur in de sportschool en 20 uur bezig met me eigen sport![]()
Aankomend jaar maar weer naar Sensation?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
De Prophet in de HMH ookLekker Gijs!
Ah zo vaak ga ik niet meer joh.. Ben naar sensation black geweest en naar The one man show van .. hoe heet die dude ook alweer, was in Arnhem... oh ja Luna
Darthquote:Op donderdag 22 december 2005 17:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
V...v....va.........vader?
Week 2 in Japan, 8000 consolesquote:Op donderdag 22 december 2005 17:48 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes ik geniet zo van die 360.....Het is zo cool... die games... die achievements,... iedereen altijd online zien en lekker bezig zien zijn....
M$Prima start van de nieuwe console...
Dat kun je niet met elkaar vergelijken. Wat wel opvalt is dat er in het launchweekend minder 360's zijn verkocht dan toentertijd van de Xbox.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Week 2 in Japan, 8000 consoles
Nintendo DS, dezelfde week 400.000
Own: McLaren F1 LM; Shelby GT 500; Ford GT-40 MK 1; Corvette ZR1; TVR Cerbera Speed Twelve; RUF CTR \"Yellow Bird\"; Callaway Sledgehammer Twin Turbo.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker
Sliertjequote:
Spel wat ik veel op de PSX heb gespeeld.quote:Op donderdag 22 december 2005 18:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Sliertje![]()
Alles goed met je ? zag dat je condemed aan het gamen bent.
Vind het wel jammer dat er nog maar zo weinig goeie titels zijn voor de 360.
Pas in maart komt er het 1 en ander uit.
Maar ik vermaak nog prima met PDZ en PGR3. En binnenkort kan je track en field dowloaden![]()
Japanners hebben een kleine piemel !quote:Op donderdag 22 december 2005 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Week 2 in Japan, 8000 consoles
Nintendo DS, dezelfde week 400.000
Had je er maar een moeten kopenquote:Op donderdag 22 december 2005 17:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kun je niet met elkaar vergelijken. Wat wel opvalt is dat er in het launchweekend minder 360's zijn verkocht dan toentertijd van de Xbox.
Track and field, is dat dat atletiek spel waar je heel snel heen en weer moet bewegen om je mannetje te laten rennen?quote:Op donderdag 22 december 2005 18:04 schreef Zeus-Nexium het volgende:
je kan trouwens met track en field muliplayer doen. kan me nog goed herinneren dat de blaren op me vingers stonden van dat spel
Track and field ja.... ik las het....quote:Op donderdag 22 december 2005 18:01 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Sliertje![]()
Alles goed met je ? zag dat je condemed aan het gamen bent.
Vind het wel jammer dat er nog maar zo weinig goeie titels zijn voor de 360.
Pas in maart komt er het 1 en ander uit.
Maar ik vermaak nog prima met PDZ en PGR3. En binnenkort kan je track en field dowloaden![]()
Hij komt volgend jaar heus wel in huis. Al er coole games op verschijnen.quote:
Cool Gijsquote:Op donderdag 22 december 2005 19:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb nu van mijn kerstgeld een iPod gekocht
Er zit Patience op.quote:
Cool!, dat heb ik ook!quote:
Ik verwachtte steun van een mede-Apple bezitter.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Cool!, dat heb ik ook!
[afbeelding]
Apple heerscht, en ik MOET mijn aandelen binnenhebben VOOR 6 Januari...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik verwachtte steun van een mede-Apple bezitter.
Wat is er 6-1????quote:Op donderdag 22 december 2005 19:09 schreef ChOas het volgende:
Apple heerscht, en ik MOET mijn aandelen binnenhebben VOOR 6 Januari...
Wacht maar af!
Of "en jij dacht maar dat het leven niet erger kon worden"quote:Op donderdag 22 december 2005 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
En Struik wordt gewoon vader....ben er nog steeds niet over uit.Zoooo cool
Net alsof God tegen hem zegt: "jij bent een fuck-up, maar nu heb je een kans om het goed te maken!"
Apple presentatie... met keynote...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er 6-1????Weer wat nieuws?
Als het een nieuwe iPod is of een nieuw Poweerbook wordt ik boos.
Cube als volledig mediacentrequote:Op donderdag 22 december 2005 19:11 schreef ChOas het volgende:
Apple presentatie... met keynote...
Vervang Cube door Mac mini, G5 Powerbooks door Intel iBooks, en je hebt een idee...quote:Op donderdag 22 december 2005 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cube als volledig mediacentre
G5 Powerbooks
iPhone
Wie zal het zeggen?
Via welke sites volg jij eigenlijk Apple nieuws?
Ow ja, ik bedoelde ook Mac mini...was beetje in de war.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:15 schreef ChOas het volgende:
Vervang Cube door Mac mini, G5 Powerbooks door Intel iBooks, en je hebt een idee...
*bookmarked*quote:macrumors, slashdot, appleinsider en thinksecret
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:09 schreef Strolie75 het volgende:
En Struik wordt gewoon vader....ben er nog steeds niet over uit.Zoooo cool
Net alsof God tegen hem zegt: "jij bent een fuck-up, maar nu heb je een kans om het goed te maken!"
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Vervang Cube door Mac mini, G5 Powerbooks door Intel iBooks, en je hebt een idee...
macrumors, slashdot, appleinsider en thinksecret
Hey chubbyquote:
Chaos!quote:
Daar moest je toch niet mee spelen?quote:
Klopt, maar in een bepaalde mode zal je wel moeten!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar moest je toch niet mee spelen?![]()
Ik kom ook jaquote:Op donderdag 22 december 2005 19:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, maar in een bepaalde mode zal je wel moeten!
En daarbij, dat opzij tikken van iemand is gewoon de grootste bug in een racespel ooit.. wat een aanfluiting zeg!
*Meeschatertquote:
Online via Mario Kart is ook niet "all that" hoor. Al die kneuzen die weggaan als ze niet meer voor liggen.quote:
En dat snakenquote:Op donderdag 22 december 2005 19:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Online via Mario Kart is ook niet "all that" hoor. Al die kneuzen die weggaan als ze niet meer voor liggen.![]()
kom racen dan gek johquote:Op donderdag 22 december 2005 20:15 schreef Bastard het volgende:
Ah ik heb ook gewoon weer een kutdag achter de rug ook ... klote werk, kutmanager vooral.
Ben zover dat ik een gesprek aan wil gaan met de directeur, mn beklag doen over de werkwijze van mn team en manager. Voordat er echt klanten gaan weglopen, ik heb gewoon geen zin meer om de kar te trekken daar, en voordat ik dat op mn bord ga krijgen kan ik ze beter voor zijn.
Heerlijk racen tegen jou, is goed voor mn statsquote:
Gelijk heb je Gijs...anders krijg jij het straks in de schoenen geschoven en gaat je manager mooi weer spelen.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:15 schreef Bastard het volgende:
Ah ik heb ook gewoon weer een kutdag achter de rug ook ... klote werk, kutmanager vooral.
Ben zover dat ik een gesprek aan wil gaan met de directeur, mn beklag doen over de werkwijze van mn team en manager. Voordat er echt klanten gaan weglopen, ik heb gewoon geen zin meer om de kar te trekken daar, en voordat ik dat op mn bord ga krijgen kan ik ze beter voor zijn.
Serieus...2 races lag ik gewoon voor...en vlak voor de finish krijg je goede itemsquote:Op donderdag 22 december 2005 20:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk racen tegen jou, is goed voor mn stats
Nee, kijk. Ik leg het uit. Als je achter ligt bij Mario Kart krijg je goede items. Bijv een ster of een rood schild. Dit bewaar je tot de laatste bocht en dan win je uiteindelijk.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus...2 races lag ik gewoon voor...en vlak voor de finish krijg je goede items![]()
Alleen in Mario Stadium heb je ruim gewonnen.
Mijn wraak zal zoet zijnquote:Op donderdag 22 december 2005 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, kijk. Ik leg het uit. Als je achter ligt bij Mario Kart krijg je goede items. Bijv een ster of een rood schild. Dit bewaar je tot de laatste bocht en dan win je uiteindelijk.
Wat je eet ben je zelf is nu op RTL4...moddervette britten die op junkfood leven. En dan komt er een spook langs die allemaal macrobiotische gerechten voor ze gaat maken.quote:
Ik las je woede over die Fransen....quote:
S&H is tof gekquote:Op donderdag 22 december 2005 22:31 schreef Strolie75 het volgende:
Bloody hell...ik dacht dat dit de zoveelste slechte verfilming van een serie zou zijn. Niveau Dukes of Hazzard of Starsky and Hutch.
Maar het is gewoon van Micheal Mann!!!!!!!
http://www.apple.com/trailers/universal/miamivice/large.html
Originele serie werd natuurlijk ook door hem geproduceerd.![]()
![]()
![]()
Ik heb al 90% van PGR3quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik las je woede over die Fransen....
Moet er nog maar 2;quote:Op vrijdag 23 december 2005 06:21 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb al 90% van PGR3uitgespeeld/achievements
Die laatste hoor ik ook al te hebben maar die unlockt nietquote:Online Professional - 60GP
Earn the Following Online Badges
- 50 online races
- Start Last/Finish 1st
- 3-event win streak
- Clean race
- Win each scenario
**There is believed to be a glitch that prevents this achievement from being earned.**
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |