Hopelijk snap je ook wat wij bedoelenquote:
Uiteraard. Maar een heel topic vol met 'nee, geen ervaring mee' schiet ook niet opquote:Op woensdag 21 december 2005 14:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hopelijk snap je ook wat wij bedoelen
Heb ik al gedaan, maar de meneer die de mailtjes beantwoordt snapt het verschil tussen pc en mac niet. Hij zegt dat ik alleen i-net explorer moet hebben, maar op de site staat dat er ook een programmaatje geïnstalleerd dient te worden. En dat is volgens mij een .exe-progje, maar dat weet die meneer dus niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:04 schreef clowncloon het volgende:
Er staat gewoon 'computer' in de faq dus ik neem aan dat een Mac gewoon werkt....maar stuur ze anders even een maitje ofzo.
aha dan kan je er van uitgaan dat het niet werkt op een PC...wat een armoedig boeltje danquote:Op woensdag 21 december 2005 14:06 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar de meneer die de mailtjes beantwoordt snapt het verschil tussen pc en mac niet. Hij zegt dat ik alleen i-net explorer moet hebben, maar op de site staat dat er ook een programmaatje geïnstalleerd dient te worden. En dat is volgens mij een .exe-progje, maar dat weet die meneer dus niet.
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:02 schreef bloempjuh het volgende:
Uiteraard. Maar een heel topic vol met 'nee, geen ervaring mee' schiet ook niet op
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:36 schreef bloempjuh het volgende:
Zeg dan gewoon 'nee, geen ervaring mee' in plaats van alleen te lurken!
Wil je daar uberhaupt wel werken als de mensen van de "Internet School" zelfs de meest basale kennis van computers ontberen ?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:06 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar de meneer die de mailtjes beantwoordt snapt het verschil tussen pc en mac niet. Hij zegt dat ik alleen i-net explorer moet hebben, maar op de site staat dat er ook een programmaatje geïnstalleerd dient te worden. En dat is volgens mij een .exe-progje, maar dat weet die meneer dus niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |