Gooi ze alleen nog aan, als ik hier de indruk krijg dat het voor de verandering eens boeiend/leuk is om te kijken.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:31 schreef cuall het volgende:
[..]
ik kijk helemaal niet meer, beperk me tot de caps
![]()
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams# en dan serverkeuze aanklikken en BIT kiezenquote:Op woensdag 21 december 2005 13:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geef de link eens als je wilt...
Veel plezier op de bruiloft flugelquote:Op woensdag 21 december 2005 13:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doet mijn shag ook weleens, zomaar aanstekers van anderen inpikken
Cool trouwens, nóg een vrouw die shag rooktDacht altijd dat ik de enige was.
*maar heel even kwam kijken tussendoor, nu om gaat kleden voor bruiloft*![]()
bruiloft van iemand anders overigens, ik zit al 'vast'
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
bruiloft van iemand anders overigens, ik zit al 'vast'
Zitten er trouwens al nieuwe fakes in de pen??quote:Op woensdag 21 december 2005 13:31 schreef cuall het volgende:
[..]
ik kijk helemaal niet meer, beperk me tot de caps
![]()
zullen wel weer een diner krijgen vanavondquote:Op woensdag 21 december 2005 13:37 schreef I_doubt het volgende:
Dat deeg is niet goed.
Het enige dat ik kan bedenken is dat het te warm is en daardoor te plakkerig.
Dat wordt honger lijden
Durf het bijna niet te zeggen... maar ook daar webcambeeld... vreemd hoor. Blijf ik maar bij cam 3... toch meestal hetzelfde beeld als 1, als ze met zijn 4-en zitten.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:36 schreef Muerte het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams# en dan serverkeuze aanklikken en BIT kiezen
[afbeelding]
Honger lijden. Dat wordt weer een sjacho Josti danquote:Op woensdag 21 december 2005 13:37 schreef I_doubt het volgende:
Dat deeg is niet goed.
Het enige dat ik kan bedenken is dat het te warm is en daardoor te plakkerig.
Dat wordt honger lijden
stront aan de knikker...quote:
quote:
ik moet steeds denken aan de "josti-tosti" van Ilona-Scuderiaquote:
ze blijft denken dat die lippenstift haar ophaalt hè?quote:
Met jou velen denk ik...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:45 schreef buzzer het volgende:
Ik ben toch blij dat morgen de finale is, ik stond echt op het punt om af te haken...
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze blijft denken dat die lippenstift haar ophaalt hè?
wrong!! erg lelijk!!
-edit- twee zielen één gedachte feb!
Begint saai en eentonig te worden en het kost zo langzamerhand teveel tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |