Waar bemoei jij je mee? Als ik iets cadeau krijg betekent het toch niet dat ik het gratis moet weggeven als ik het niet meer wil hebben?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Die Spiderman UMD hoort bij het value pack en kun je dus niet ( voor de uiterst belachelijke prijs van 10 euro ) apart verkopen
Mail maar wat je zelf een mooie prijs vindt! adres staat in m'n profiel.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:01 schreef TFD het volgende:
ik woon vlakbij en was benieuwd of we een mooie prijs konden maken voor de psp+ 1 gig memorycard? heb je anders msn ofzo?
Van alle markten thuis hequote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef TFD het volgende:
wat voor eisen stel je aan de smartphone? heb hier nog een spv e200 liggen die wil ik er wel tegen ruilen....
quote:Op donderdag 22 december 2005 20:18 schreef shaun81 het volgende:
Geen heineken koelkast dus:P
psquote:
Nee sorry, ook niet. maar je 225 bod staat nog? dan onthoud ik die ff.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:33 schreef Slicky het volgende:
[..]
ps
geinterreseerd in een ps2 misschien
Hmmm over dat abonnement gaan we het niet eens wordenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:33 schreef apachzor het volgende:
ruilen tegen mijn MDA Vario, krijg je wel het abonnement erbij
Die private collectiequote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:06 schreef IntensiveGary het volgende:
hier ook nog wat ruilobjecten:
[TK/TR]W800i, 6310i
[TK] Private DVD-Boxsets, Collector's editions & kleding
als daar wat tussen zit, hoor ik het graag. ben overigens niet geïteresseerd in de games en spiderman..misschien dat dat het nog iets aantrekkelijker maakt
Die private spullen maken het zeer aantrekkelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:52 schreef IntensiveGary het volgende:
zowel spiderman als luminen en ridge racer hoef ik niet, dus die kun je alsnog los kwijt...en dan lijkt me een 1 op 1 wel een faire deal. en weetjewat, doe ik er gewoon alsnog een dvd'tje en een private t-shirt bij...
Ruilen tegen een t-mobile MDA?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
Nog steeds te koop, ben ook wel in voor een ruil met een (moderne/recente) smartphone of PDA (wifi).
geen probleemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:36 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Die private spullen maken het zeer aantrekkelijkmaar ik zie er toch vanaf, wil toch meer pda achtig iets.
wil het liefst in een keer van de boel af.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:30 schreef TFD het volgende:
wat wil je voor de losse 1 gigabyte stick?
Nee m'n koop ging niet door, maar daarna weinig aandacht aan besteed. Nu ga ik het weer proberen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef TFD het volgende:
maar dat lukte niet tochvoor 40 euro wil ik hem wel overnemen...
Ik vind het een fijn aanbod voor 50 meer ben je de man.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:26 schreef Icemen het volgende:
aangezien je adv. al sinds 21 december dateert bied ik 200 voor pakket compleet en dan haal ik hetzelf....
Voor 50 meer moet ik er ff over nadenken, voor die 200 kom ik het morgen nog halen....quote:Op maandag 30 januari 2006 15:53 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ik vind het een fijn aanbod voor 50 meer ben je de man.
Denk er maar ff over na, als je nog een Sidi vertebra's Zwart zilver en een leren motorbroek in de aanbieding hebt kunnen we ook ruilenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:57 schreef Icemen het volgende:
[..]
Voor 50 meer moet ik er ff over nadenken, voor die 200 kom ik het morgen nog halen....
Haha helaas voor je rijd ik geen motor. Ik denk er dan nog even over naquote:Op maandag 30 januari 2006 16:23 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Denk er maar ff over na, als je nog een Sidi vertebra's Zwart zilver en een leren motorbroek in de aanbieding hebt kunnen we ook ruilen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |