abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 18 november 2001 @ 21:46:00 #151
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2227727
Waarmee we weer zo'n beetje terug bij af zijn in de hele discussie. 'Gewoon met je eigen zaken bemoeien' is het motto van degenen die er waarschijnlijk nog elke dag trots op zijn dat Nederland zo'n ijs- en ijskoud land is geworden.

Als er niet snel een zinvolle bijdrage meer komt gaat dit topic op slot.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 18 november 2001 @ 21:49:27 #152
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2227792
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:45 schreef Master_Yoda het volgende:
Diane is niet verkracht,...
Dat moet Diane dan zelf maar aangeven. En anders maakt de rechter dat wel uit. Jij niet iig, dat is wel zeker.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_2227815
Doe maar op slot dan, de laatste twee zinloze bijdrages staan hier vlakboven...
  zondag 18 november 2001 @ 21:52:15 #154
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2227838
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:45 schreef Master_Yoda het volgende:Diane is niet verkracht, net zo min als dat Star Wars echt gebeurt is. Diane zat notabene bovenop te rijen man!
Ze was dronken, had al tig keer nee gezegd en kon zich er later niets meer van herinneren.

Waarom wordt hier nu dezelfde discussie keer op keer opnieuw gevoerd en steeds nieuwe mensen erbij die niet op de hoogte zijn van alle feiten.

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zondag 18 november 2001 @ 21:53:14 #155
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2227848
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:50 schreef fokstier het volgende:
Doe maar op slot dan, de laatste twee zinloze bijdrages staan hier vlakboven...
Zit jou wel flink dwars he dat jouw "column" wegens gebrek aan kwaliteit gesloten werd..
pi_2227889
inmiddels vier..
pi_2227918
Cynix, ik denk dat er wel degelijk sprake is van een zinvolle discussie: in hoeverre mag men op internet ongestraft mensen uitmaken voor verkrachter, crimineel of wat dan ook, simpelweg omdat diegene weleens met zijn kop op tv is geweest?
En als diegene dat dan doet, is het dan niet op zijn minst fair om dat net als degene over wie hij het heeft dat op persoonlijke titel en onder zijn eigen naam te doen?
Daar gaat deze discussie om denk ik. Frank is terug in de bewoonde wereld, ik weet zeker dat hij hier een keer gaat kijken (als hij het al niet gedaan heeft , hoi Frankie baby).
Het topic nu op slot doen komt een beetje zielig over, vooral omdat jij een van degenen bent die deze actie enrom ondersteunde.
A Wannabe's Guide to Glitter and Glamour
pi_2228107
quote:
Op zondag 18 november 2001 20:37 schreef Guus het volgende:

[..]

Geweldige redenatie.
[..]

Besef je je nu wel dat je zojuist bv alle verkrachtingen in het leger goed hebt gepraat ?

Waarom is BB "buiten de wereld" voor jou ? Ik zie gewoon figuren die in het leven staan hoor. (wel allemaal achterlijk trouwens). Op een booreiland bv zijn ze ook voor 3 maanden van huis. En dan zonder uitzondering zoals jullie idioten.

Beste Guus,

Ik word niet graag voor idioot uit gemaakt. Het verschil tussen Big Brother en een booreiland is dat je op een booreiland telefoons bij je hebt, kranten kunt lezen, radio's aan kunt zetten, televisie kunt kijken. Dat voelt al heel snel alsof je op een andere planeet zit, maar dat kan je je pas voorstellen als je dat hebt meegemaakt.

Dat maakt dus ook dat je anders reageert op situaties dan dat je onder normale omstandigheden zou doen. Bovendien weet je ook dat alles wat je doet gezien wordt door hordes andere mensen. Dit alles levert een voortdurende staat van stress op, maar wel een waar je zelf voor kiest op het moment dat je in Big Brother stapt.
Of je vindt dat dat ethisch verantwoord is, is een andere discussie, maar hoe dan ook blijven het achttien volwassen mensen die daar zelf voor kiezen.

A Wannabe's Guide to Glitter and Glamour
  † In Memoriam † zondag 18 november 2001 @ 22:09:28 #159
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2228136
Fokstier krijgt bij deze de allerlaatste waarschuwing.
pi_2228594
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:49 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat moet Diane dan zelf maar aangeven. En anders maakt de rechter dat wel uit. Jij niet iig, dat is wel zeker.

En Voyeur al helemaal niet.
Het lijkt me trouwens sterk dat iemand anders dan 'het slachtoffer' aangifte kan doen van verkrachting dus met die rechter zal het wel meevallen.

PS. Dat ze hem een ring geeft en zegt dat ze van hem houdt vind ik ook al een behoorlijk teken aan de wand...niet?

pi_2228612
quote:
Op zondag 18 november 2001 21:52 schreef Larissa het volgende:

[..]

Ze was dronken, had al tig keer nee gezegd en kon zich er later niets meer van herinneren.

Waarom wordt hier nu dezelfde discussie keer op keer opnieuw gevoerd en steeds nieuwe mensen erbij die niet op de hoogte zijn van alle feiten.

En dat ze hem een ring gaf een zei dat ze van hem houdt zegt zeker ook niks?
pi_2228798
Ik heb deze hele topic gekopieerd en zal hem mailen naar Diane, ik ken haar namelijk persoonlijk.
Kijken hoe zij zal reageren op de manier waarop Frank hier zwart wordt gemaakt.
Ik denk, haar kennende, dat ze uit haar vel springt over de manier hoe er hier over iemand gesproken wordt waar ze veel om geeft.
Haar familie had haar allang uit het huis gehaald als er ook maar iets van bleek te kloppen.
Schunnig gewoon dat een moderator deze manier van discussieren toelaat.
Ik denk dat ze het hier niet bij zal laten zitten,dus ik denk wel dat jullie van haar kant een reaktie kunnen verwachten, en die zal er niet om liegen.
pi_2228841
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:54 schreef yantjes het volgende:

Ik denk dat ze het hier niet bij zal laten zitten,dus ik denk wel dat jullie van haar kant een reaktie kunnen verwachten, en die zal er niet om liegen.

Ik denk dat wat zij denkt mij nu juist geen flikker interesseert , wat een achterlijk achtergebleven onontwikkeld idioot figuur is dat.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_2228855
quote:
Ik heb deze hele topic gekopieerd en zal hem mailen naar Diane, ik ken haar namelijk persoonlijk.
Ik denk, haar kennende, dat ze uit haar vel springt over de manier hoe er hier over iemand gesproken wordt waar ze veel om geeft.
Haar familie had haar allang uit het huis gehaald als er ook maar iets van bleek te kloppen.
Schunnig gewoon dat een moderator deze manier van discussieren toelaat.
Goed zo.
De reactie kan niet heftig genoeg zijn.
Ik begrijp ook niet dat de moderator dit soort onzin nog goed gaat lopen praten onder het motto 'ijs en ijskoud land'. Erg raar.
  zondag 18 november 2001 @ 22:59:22 #165
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_2228858
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:40 schreef Master_Yoda het volgende:

En dat ze hem een ring gaf een zei dat ze van hem houdt zegt zeker ook niks?

Tuurlijk zegt dat wel wat. Maar dat is wel weken later...

Op de avond van het gebeuren heeft ze hem nog de kamer uitgemept met een colafles terwijl ze schreeuwde dat ze niets van hem wilde... (nadat hij geflipt was toen ze zoende met Kelly in het bubblebad).

Van die gebeurtenis kon ze zich later ook niets van herinneren.

Wat in de MP3 gezegd werd is trouwens niets van in de uitzending getoond. Was zeker weer te schunnig. Frank zat tot in de goorste details te vertellen wat hij allemaal met Diane had gedaan. Net zolang tot hij de Dagboekkamer ingeroepen werd...

pi_2228897
quote:
Op zondag 18 november 2001 22:57 schreef Guus het volgende:

[..]

Ik denk dat wat zij denkt mij nu juist geen flikker interesseert , wat een achterlijk achtergebleven onontwikkeld idioot figuur is dat.

Jouw reactie laat iig zien dat je op een nog lager niveau zit.
pi_2228914
Cynix heeft in deze kwestie allang partij gekozen, nl die van de aangever.
Hij vindt het dus normaal dat iemand als Frank publiekelijk als verkrachter wordt neergezet en censureerd bepaalde zaken.
Dat kan hij hier doen..maar het internet is gelukkig erg groot...
pi_2228920
Ik zie nu op TV ook Diane's reactie op Frenks vertrek... duidelijk een reactie van iemand die verkracht is ja
pi_2228944
quote:
Op zondag 18 november 2001 23:02 schreef Master_Yoda het volgende:

Jouw reactie laat iig zien dat je op een nog lager niveau zit.

Cool. Maar je mag 'm uitleggen , ik begrijp het niet.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_2228966
quote:
Op zondag 18 november 2001 23:03 schreef Master_Yoda het volgende:

Ik zie nu op TV ook Diane's reactie op Frenks vertrek... duidelijk een reactie van iemand die verkracht is ja

Er is op dit moment bv een topic over "loverboys" in a,n & m.
Daar zie je dat je iemand in je macht kan hebben en dingen kan laten doen die ze niet willen.

Niet dat ik denk dat jij dat begrijpt , dit was voor alle anderen die hier lezen.

pi_2228974
Heeft Frank labiele Diane werkelijk verkracht?
pi_2228984
Geen idee.
  † In Memoriam † zondag 18 november 2001 @ 23:10:47 #173
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2229001
quote:
Op zondag 18 november 2001 23:07 schreef Guus het volgende:

[..]

Daar zie je dat je iemand in je macht kan hebben en dingen kan laten doen die ze niet willen.

Niet dat ik denk dat jij dat begrijpt , dit was voor alle anderen die hier lezen.

DAT begrijp ik wel, wat ik niet begrijp is dat iemand die van zichzelf weet dat ze onder invloed van alcohol niet meer weet wat ze doet (dit heeft ze namelijk zelf verteld in de eerste BB weken..)nog steeds alcoholhoudende zooi naar binnengiet. Is haar keuze..maar ik begrijp het dus niet..
  † In Memoriam † zondag 18 november 2001 @ 23:13:56 #174
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_2229029
quote:
Actie: Nee is Nee!
Actie: Nee is Nee, deel 2
Actie: Nee is Nee, deel 3

Zal ze waarschijnlijk ook erg waarderen

pi_2229061
quote:
Op zondag 18 november 2001 23:07 schreef Guus het volgende:

[..]

Ik snap de connectie loverboys (=prostitutie) en Diane en Frank niet echt. Leg eens uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')