Goed zo, heb je hem niet geslagen?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Renesite het volgende:
"Hoi, ik loop hier altijd kranten en ik wens je een fijne kerstdagen"
"Dankje wel"
Nee, hij baalde welquote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Goed zo, heb je hem niet geslagen?
Die mensen worden gewoon betaald om veel kilo's afval rond te sjouwenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Renesite het volgende:
"Dankje wel"
Buurtkrantjesquote:Op woensdag 21 december 2005 15:10 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Die mensen worden gewoon betaald om veel kilo's afval rond te sjouwen![]()
Dat zeg ik ook altijdquote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Renesite het volgende:
"Dankje wel"
Het is ook grappig om je als je een krappe brievenbus heb, dat ze moeten proppen, dat zodra er een klein stukje door is het vet hard naar binnen trekt terwijl ze staan de douwenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef Ayaxola het volgende:
Wat ook leuk is:
Als zo'n jochie een keer langs komt lopen met zijn foldertjes, en je ziet hem aankomen. Als ie dan dat ding door de brievenbus loopt te proppen, heel snel de deur opentrekken en keihard schreeuwen: ''BEDANKT!!!''
Echt prachtig, het laatste mannetje schrok zich kapot
sneu.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:51 schreef Maikuuul het volgende:
Check mijn tekening
Als iemand dan oversteekt en ik crash tegen hem aan, rijd ik gewoon door hoorkom gek moettie maar uitkijken/ op een voetgangerspad lopen
[afbeelding]
jij downloade net voor mijn neus iets wegquote:
Ahaquote:Op woensdag 21 december 2005 16:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij downloade net voor mijn neus iets wegreneitzme dus
![]()
U2![]()
Maar mijn torrentcommentaar was eerderquote:
So? mijn ratioquote:Op woensdag 21 december 2005 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar mijn torrentcommentaar was eerderstomme uploader.
Hoeft nietquote:Op woensdag 21 december 2005 16:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Moet je eerst ratio onder de 1 hebben![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:26 schreef Messenga het volgende:
Wel als je iets van mij wilt.
reneitzme is de beuqer die u iets gunt van uw ratio (toch?)
Nee
ja, maar maar maarquote:Op woensdag 21 december 2005 16:27 schreef Messenga het volgende:
ratio: 1.454
geupload 229.59 GB
gedownload 157.91 GB
Lalala
Wij ookquote:Op woensdag 21 december 2005 16:36 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb morgen een schoolfeest![]()
Alles zelf georganiseerd, dus hoop dat het een beetje leuk wordt
Ah, dat doet een vriend van mij allemaal, maar die betalen we ook gewoon, is ook professioneel enzquote:
Ik 2 dagen achter elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vrijdagmaar ik ga niet
![]()
saaie bende
Gewoon beetje al gemaakte sets draaien, easy jobquote:Op woensdag 21 december 2005 16:53 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ah, dat doet een vriend van mij allemaal, maar die betalen we ook gewoon, is ook professioneel enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |