quote:[offtopic]
Ik zat op de frontpage een paar dagen geleden bij de review van het boek te lezen, dat er ook een alternatieve Harry Potter is. Welk boek is dat kan ik me nog even zoet houden voor het volgende boek uitkomt.[/offtopic]
Schijnt ook niet veel te zijn. Het was ook niet te koop maar downloadbaar. Ik dacht dat ik het nog ergens had maar kan het niet meer vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:38 schreef tonks het volgende:
Lijkt me niks eerlijk gezegt
http://hpfgv.hproducties.nl/boek.htmquote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef Lod het volgende:
[..]
Schijnt ook niet veel te zijn. Het was ook niet te koop maar downloadbaar. Ik dacht dat ik het nog ergens had maar kan het niet meer vinden
Het kan ook zijn dat er fanfiction bedoeld wordt? Daarvan is best nog veel te vinden op het Internet. hier kun je onder andere zogenaamde Harry Potter verhalen lezen van 'gewone' mensen.
4 dagen maar?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:31 schreef Vicky het volgende:
vond boek in het begin een beetje langdradig en saai maar de laatse 100 blz waren wel spannend! Heb HP in 4 dagen uitgelezen!
Misschien is na Harry de regel bijgesteld?quote:Op zondag 16 april 2006 12:16 schreef Svensational het volgende:
Wat ik me nog steeds afvraag is waarom er eerstejaars mee mochten doen aan de selectietrainingen voor Griffoendor, terwijl in boek 1 besproken werd dat eerstejaars niet mee mogen doen aan zwerkbal, Harry was een zeldzame uitzondering op die regel...
Ik denk zo goed als niks (meer dan een normale uitvoering). Aangezien het uit een drukpers komt is het niet het enige exemplaar. En omdat je het al gebruikt hebt is het niet meer in perfecte staat. Misschien dat het over vele jaren wat in waarde zou kunnen stijgen, maar reken er niet op.quote:Op zondag 30 april 2006 19:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarschijnlijk mag je best selectietraining doen, maar niet meedoen in het team... En iedereen wilde natuurlijk meedoen om Harry te zien!
Ik heb een misdruk van Harry Potter deel 6... Een eerste druk met een fout katern... de pagina nummering gaat van 336 naar 369... van 369 loopt het weer keurig door tot 400... en daarna begint het weer van 369 tot 400.
Heeft iemand enig idee wat zo'n misdruk waard zou zijn?
Niet slecht , andersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |