Ehm nee. Tong gaf aan dat hij richting mand ging, dus ik wenste hem vriendelijk welterusten.quote:Op donderdag 22 december 2005 03:57 schreef Xenia het volgende:
Jullie hadden een half uur geleden weltruste gezoend![]()
Hoi!
Zo voelt het ook eigenlijk wel. Ik had niet verwacht hier nog bekende gezichten aan te treffen. En ik merk dat ik het 'forumtaaltje' niet meer beheers.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:00 schreef Lamon het volgende:
Beetje twilight zone nu, hoor. Xenia op FOK! *ril*
Forumtaaltje?quote:Op donderdag 22 december 2005 04:08 schreef Xenia het volgende:
Het ruikt wel een beetje naar vals spel.![]()
[..]
Zo voelt het ook eigenlijk wel. Ik had niet verwacht hier nog bekende gezichten aan te treffen. En ik merk dat ik het 'forumtaaltje' niet meer beheers.
Maar het is wel super leuk om al die bekende gezichten weer te zien. Zou het de kerstgedachte zijn?![]()
Hmm, nee. Ik bedoel het forumjargon. De gebruikte afkortingen. De toonzetting. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 22 december 2005 04:15 schreef Lamon het volgende:
Forumtaaltje?
Wat is dat dan eigenlijk precies? Ik heb dat nooit zo begrepen.
Of je bedoelt dat "ons kent ons"-sfeertje wat vaak naar boven kruipt tussen de regels door?
Jammer, de Christmas Spirit zou je vast goed staanquote:Ik zou graag mee willen gaan in de kerstsfeer. Maar ik heb niets met kerst.
Ik wacht wel tot oud en nieuw met feesten. Dat heeft toch een beter sfeertje wat mij betreft.
Jammer, jij bent nog niet vol?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:01 schreef svann het volgende:
Jawel...
Maar men is blijkbaar ergens anders vol van, of nog niet vol genoeg.
Ik ben een kerstbal?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:23 schreef Lu_uK het volgende:
Ik heb net bert en ernie de kerstplaat geluisterd
Wat ben jij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:30 schreef SkaterSam het volgende:
Heee, is het weer tijd om te 'bikkelen'
Oh, oh.... zo krijg je al die oudgedienden op de kast.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:30 schreef SkaterSam het volgende:
Heee, is het weer tijd om te 'bikkelen'
Nope, mijn dag wel bijna.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:11 schreef Biene het volgende:
Jammer, jij bent nog niet vol?
Ja ik doe het ook om ze op te stang te jagenquote:Op vrijdag 23 december 2005 03:04 schreef svann het volgende:
Oh, oh.... zo krijg je al die oudgedienden op de kast.
Het echte bikkelen dient namelijk in een daartoe aangemaakt authentieck Lamon's Bikkeltijd -deel nietteveel te geschieden.
Pure historie. Dit is slecht een light versie.
Jah, welterusten, Eert.quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welterusten, Alexander.
Blijf dromen. Xenia komt hier alleen als er verder écht niemand meer is.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:16 schreef tong80 het volgende:
Ík blijf dromen over Xenia
Waar heb je het over?!quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:27 schreef broer het volgende:
Blijf dromen. Xenia komt hier alleen als er verder écht niemand meer is.
Iets met mensenschuw, of zo...
Erg prettig als je mensenschuw bent.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:43 schreef broer het volgende:
Is dat fijn?
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:43 schreef Xenia het volgende:
Heet jij Alexander?
Hoeveel Xenia's lopen er eigenlijk op Fok rond?quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:44 schreef broer het volgende:
Hoi.
Ik heb het over die ándere Xenia. Die mensenschuwe, weet je wel?
Blijf!quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:45 schreef Lamon het volgende:
BOE!!!
Nee, hoor. Schijnbeweging.
Ik ga slapen..
Vier. Allemaal even onvindbaar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:45 schreef Xenia het volgende:
Hoeveel Xenia's lopen er eigenlijk op Fok rond?
Ja, blijf! Xenia wil niet met mij praten. Dus om haar hier te houden zul jij ook moeten blijven.quote:Op vrijdag 23 december 2005 03:46 schreef Xenia het volgende:
Blijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |