Zolang je daar maar de smaak van ordinaire biertjes mee wegspoelt en niet die van die overheerlijke Leffes. Dan is het namelijk godslastering.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
dus ik ben voor het eerst in maanden weer shoarma aan het eten.
Ik heb bij Ramses altijd een dubbel gevoel. Aan de ene kant: briljante man! Aan de andere kant: wat sneu dat hij niet tien jaar geleden dood is gegaan. Want als je hem nu ziet...quote:Op woensdag 21 december 2005 02:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
maar het was geen Ramses he.
Mooie reden om door te posten.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:58 schreef broer het volgende:
Zeg! Deel 72 had ik gevraagd!
Zo komt Xenia natuurlijk nooit meer hier.
En hop!quote:Op woensdag 21 december 2005 02:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mooie reden om door te posten.
Welke cd is dat?quote:Op woensdag 21 december 2005 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik luister nu Whatever van Oasis. Dat is ook erg fijne muziek.
Ik heb maar één leffe op vanavond. Ik tapte, dus kon ik gratis normaal bier drinken. En verder was het een themaavond, dus heb ik de hele avond de meest walgelijke loveballads gedraaid (niet iedereen vond het leuk, maar ik heb me vermaakt) en daarom heb ik een parfait amour - tequila citroensap en twee parfait amour - jus gedronken. Dus dan is shoarma niet zo'n schande meer. Maar het was erg tof.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Zolang je daar maar de smaak van ordinaire biertjes mee wegspoelt en niet die van die overheerlijke Leffes. Dan is het namelijk godslastering.
Helemaal waar. En dan wordt ie ook nog steeds uitgenodigd voor tv-programma's en zo...quote:Ik heb bij Ramses altijd een dubbel gevoel. Aan de ene kant: briljante man! Aan de andere kant: wat sneu dat hij niet tien jaar geleden dood is gegaan. Want als je hem nu ziet...
Geen idee, ik heb nooit een cd van ze gekocht (ik was 11 toen what's the story... uitkwam) maar volgens mij komt deze van hetzelfde album als wonderwall.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welke cd is dat?
Ik heb van zogenaamd betrouwbare bronnen gehoord, dat het na de cd met die doodgedraaide maar o zo leuke Wonderwall behoorlijk achteruit getippeld is.
Net doen als ik. Denken dat hij dood is en dan verrast zijn als hij ineens met Frank Boeijen of Liesbeth List een een postmortuum duet doet.quote:Op woensdag 21 december 2005 02:58 schreef broer het volgende:
Ik heb bij Ramses altijd een dubbel gevoel. Aan de ene kant: briljante man! Aan de andere kant: wat sneu dat hij niet tien jaar geleden dood is gegaan. Want als je hem nu ziet...
Na al die jaren mag ik toch best laten merken wat ik voel voor jullie?quote:
De schande is beperkt gebleven. Gelukkig maar, I.R. Anders had ik de top van de Leffe N.V. moeten inschakelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dus dan is shoarma niet zo'n schande meer.
Ja. Meestal door Beau. Bij zijn afscheid van Boulevard. ("Beau, Beau, Beau, Beau, Beau, Beau, Beau.") En dat doet geen recht aan de mooie dingen die de man ooit heeft gemaakt.quote:Helemaal waar. En dan wordt ie ook nog steeds uitgenodigd voor tv-programma's en zo...
Oe! Goeie insteek! Dat kon ik nog wel eens aanhouden.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:02 schreef Lamon het volgende:
Net doen als ik. Denken dat hij dood is en dan verrast zijn als hij ineens met Frank Boeijen of Liesbeth List een een postmortuum duet doet.
Als Xenia ook meedoet ben ik op zich best in voor een kwartetje.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Na al die jaren mag ik toch best laten merken wat ik voel voor jullie?
En wij (ja, óók jij Lamon!) vinden jouw aanwezigheid in je eigen topic erg prettig, I.R.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
en dan vind ik jullie aanwezigheid erg fijn.
Xenia neukt niet.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:10 schreef Lamon het volgende:
Als Xenia ook meedoet ben ik op zich best in voor een kwartetje.
Maar dan moet je nog wel even peilen hoe broer zijn staart staat wat dat betreft, ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken.
Zonder een vrouw wordt het me allemaal veel te homo-erotisch, hoor.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:11 schreef broer het volgende:
[..]
Xenia neukt niet.
Heb ik uit betrouwbare bron.
Voor een Leffe wil ik wel proberen om Xenia om te - ha ha - lullen, I.R.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef Lamon het volgende:
Sorry, IR, dan gaat het feest niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |