SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was mijn parkeerbon voor fout parkeren bij de bioscoop van 50 euro wel waard...![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:11 schreef Beaver het volgende:
Ik kom net terug uit de bioscoop en hij was echt enorm gaaf, wat een goede verfliming! Ik kreeg gewoon kippenvel van het eerste sirenegeluid! Sommige stukken kwamen gewoon rechtstreeks uit het spel! Pyramid head
Spoiler alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was mijn parkeerbon voor fout parkeren bij de bioscoop van 50 euro wel waard...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Resident evil ook geslaagd als film, heb deel 1 & 2 op dvd gekocht en meerdere malen bekekenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:17 schreef Weakling het volgende:
Laatste twee delen van het spel gespeeld en die vond ik geweldig, dus ik ben wel nieuwsgierig naar deze film. Benieuwd of ik 'm qua game verfilming beter vind dan Resident Evil ...
Tsja, ik ben geloof ik de enige die RE wel een leuke geslaagde film vond die de sfeer van het spel wist te pakken ...
Deel 1 was nog wel ok, maar deel 2 was echt dramatisch slecht. Alleen "GTA motherfucker!" is me bijgeblevenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:22 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Ik vond Resident evil ook geslaagd als film, heb deel 1 & 2 op dvd gekocht en meerdere malen bekeken![]()
Plezier met prikkeldraad etc.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:19 schreef Beaver het volgende:
[..]
Wat is de spoiler dan? het sirene geluid of Pyramid Head?
Je eerste trip naar de cinema?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:39 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb hem een tijdje geleden in Antwerpen gezien. Ik vond het een zeer toffe film, maar dat kan ook wel komen omdat ik de voor eerste keer een film op een zo'n groot doek en met zo'n vet geluid heb gehoord.
Achja, ik ben dan ook een grote fan van de serie, btw wanneer komt deel3 ?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Deel 1 was nog wel ok, maar deel 2 was echt dramatisch slecht. Alleen "GTA motherfucker!" is me bijgebleven![]()
The Exorcist en Evil Dead zijn niet echt films waarvan ik schrik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:16 schreef VHG het volgende:
is denk ik de engste film ooit die ik ga kijken, of is die minder eng dan the exorcist en the evil dead?
2007 http://www.imdb.com/title/tt0432021/quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:18 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
Achja, ik ben dan ook een grote fan van de serie, btw wanneer komt deel3 ?![]()
Naar zo'n grote wel ja. Ik ga regelmatig naar de bioscoop, maar dat is bijna altijd in TIlburg, en daar zijn de bioscopen nou niet de allerbeste beeld en geluid ervaring.quote:
Euhm, ik heb het niet over prikkeldraad gehadquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:30 schreef Blinker het volgende:
[..]
Plezier met prikkeldraad etc.
Gewoon even zelf kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:04 schreef Blinker het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So pardon me while I burn and rise above the flame.
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:07 schreef hoe-die-nie het volgende:
Semtex en ik hebben 'm de 25e gezien.. wat een gave film! We snappen alleen nog iets niet..Een kleine 'flaw' of iets dergelijks denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te veel achter zoeken![]()
Semtex en ik hebben 'm de 25e gezien.. wat een gave film! We snappen alleen nog iets niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef Beaver het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So pardon me while I burn and rise above the flame.
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:04 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Semtex en ik hebben 'm de 25e gezien.. wat een gave film! We snappen alleen nog iets niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
je hoeft t niet altijd eens te zijn met de recensies natuurlijk hequote:Op zondag 28 mei 2006 20:30 schreef Djaser het volgende:
Wat ik zelf niet helemaal begrijp is dat de recensies allemaal behoorlijk negatief zijn maar dat op fok iedereen de film de hemel in zit te prijzen.
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:34 schreef Beaver het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So pardon me while I burn and rise above the flame.
Probleem is dat het gebaseerd is op een toch al aparte spelserie. Veel recencenten weten niet wat ze er mee aan moeten. Het is geen "teeny horror slasher" en ook geen "David Lynch"thriller. Als je het als puur horrorfilm gaat recenseren en je hebt geen idee van het spel, tja, kans is groot dat je er dan helemaal geen bal van snapt.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:49 schreef Djaser het volgende:
Gevaar is natuurlijk wel de schrijver zo positief is omdat hij fan van de games is.
Ik heb de spellen zelf nooit gespeeld en aangezien de meeste recensies niet meer dan 2 punten geven twijfel ik toch wel.
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens, 1 was vet 2 was kut GTA motherfucker grappig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Deel 1 was nog wel ok, maar deel 2 was echt dramatisch slecht. Alleen "GTA motherfucker!" is me bijgebleven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Ik heb de games niet gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door flapdrolletje op 29-05-2006 10:52:15 ]
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:20 schreef Beaver het volgende:
[..]En ik ben juist al zo vriendelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee ik heb de games niet gespeelt maar het lijkt me sterk dat de film zo is gemaakt dat alleen de gamers hem snappen. Ik vind het juist leuk als een film achteraf stof geeft om over na te denken, zelfs als het om puur vermaak gaat zoals bij deze film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So pardon me while I burn and rise above the flame.
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:48 schreef hoe-die-nie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Pyramidhead was heel tof gedaan, maar weer niet eng. In het spel deed ik het in me broek als hij in de buurt wasWas wel mooi om te zien hoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je van smerige, echt engen horror houdt raad ik je Audition van Miike Takashi aan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 29 mei 2006 16:48 schreef hoe-die-nie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Neen, van deeltje 1 met dingen van deel 2 heb ik gehoord.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:15 schreef hope_ het volgende:
het is toch een verfilming op silent hill 3 of niet?
Nee, Deel 2 was eerste ontmoeting met hem naar wat ik heb gelezen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:41 schreef Slayage het volgende:
Zat Pyramid head eigenlijk ook in SH1?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef ethiraseth het volgende:Silent Hill (games) heeft veel van dat soort verborgen sexual abuse dingetjes.. Hoort bij het sfeertje neem ik aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pikant detail: Die-hard fans van de games waren teleurgesteld dat er niet meer van dat soort scenes waren...
Inderdaad. De eerste keer dat Pyramidhead in beeld komt in SH2 gaat ie heftig te keerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:04 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
Silent Hill (games) heeft veel van dat soort verborgen sexual abuse dingetjes.. Hoort bij het sfeertje neem ik aanPikant detail: Die-hard fans van de games waren teleurgesteld dat er niet meer van dat soort scenes waren...
Mja, dat had ik al begrepen, had hetzelfde bij een filmpje uit SH2 dat op (geloof) de making of dvd stond.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:04 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
Silent Hill (games) heeft veel van dat soort verborgen sexual abuse dingetjes.. Hoort bij het sfeertje neem ik aanPikant detail: Die-hard fans van de games waren teleurgesteld dat er niet meer van dat soort scenes waren...
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:17 schreef Venugopalan het volgende:
Ik heb hem vorige week gezien, maar ik vond hem erg tegenvallen. Geen idee of dit onder een spoiler valt maar voor de zekerheid;Ben het helemaal met je eens. Ik vond heel de film nergens over gaan en vond het einde heel vaag ondanks dat ik over het algemeen van toch wel van erg vage films hou (David LynchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote plus; de film ziet er idd prachtig uit. Miischien had ik eerste het spel moeten spelen? De Silent Hill game fanaat naast me vond de film namelijk wel fantastisch.![]()
en Donnie Darko achtige zooi
)
Ik vond het heel vreemd dat de hoofdpersonages totaal niet niks nada uitgediept werden. Hierdoor had ik er helemaal niks mee en maakte het me echt helemaal niks uit of ze nou dood gingen of niet, en dan zit er uiteraard weinig spanning meer aan.
De special effects en waren wel grappig gedaan (behalve die afgronden vond ik ontzettend nep) maar ik vond het toch mischien wel de slechtste film die ik ooit heb gezien. en ik heb een hoop bagger gezien hoor
Grijp je kans, grijp die fles en aan de slag!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:10 schreef ethiraseth het volgende:
Komt er nog een officiele soundtrack uit van de film eigenlijk? of moet je die zelf maar bij elkaar schrapen door alle gamesoundtrakcs aan te schaffen?
Je kan ook overdrijven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:13 schreef TomHoofd het volgende:
maar ik vond het toch mischien wel de slechtste film die ik ooit heb gezien. en ik heb een hoop bagger gezien hoor![]()
Nope helemaal niks. Maar ik ga ze nu toch maar eens spelenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:51 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven.Wist je helemaal niks van de games af voor je erheen ging?
Beetje, hoewel Silent hill veel meer gericht is op een psychologischer niveau, en minder gebruik maakt van standaard schrikeffecten. Ongeveer wat je (imo) ook in de film had, hoewel jij dat mischien niet zo had ervaren.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:13 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
Nope helemaal niks. Maar ik ga ze nu toch maar eens spelenMischien dat ik daardoor de film meer ga waarderen
Het is toch een beejte een game in het genre van Resident Evil en dergelijke?
coolquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ik heb nog een remix album op mp3 formaat ergens vandaan gehaald![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deed me veel aan Hellraiser denken.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja mee eens... En dat pakt in elk geval in de film (imo) heel goed uit. Het is niet echt dat je je om de 10 minuten schrikt maar meer een constante onderhuidse spanning en dat vind ik veel prettiger/vermakelijkerquote:Op zondag 4 juni 2006 23:10 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Beetje, hoewel Silent hill veel meer gericht is op een psychologischer niveau, en minder gebruik maakt van standaard schrikeffecten. Ongeveer wat je (imo) ook in de film had, hoewel jij dat mischien niet zo had ervaren.
Goeie vraag, film werd er goed ondersteund door de soundtrack..quote:Komt er nog een officiele soundtrack uit van de film eigenlijk? of moet je die zelf maar bij elkaar schrapen door alle gamesoundtrakcs aan te schaffen?
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:17 schreef Smots het volgende:
Ik schaam me diep... Heb 'm nog steeds niet gezien.....
![]()
I know, I know. Ik wil er eigenlijk naartoe gaan als Nederland een belangrijke wedstrijd speelt in het WK.quote:
Voor je het weet ben echt te laat hoor, want ik denk niet dat ie zo lang gaat draaien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:13 schreef Smots het volgende:
[..]
I know, I know. Ik wil er eigenlijk naartoe gaan als Nederland een belangrijke wedstrijd speelt in het WK.
Dan weet ik IIG zeker dat er weinig volk in de zaal zit.
ik heb al gekeken op pathe.nlquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
Voor je het weet ben echt te laat hoor, want ik denk niet dat ie zo lang gaat draaien.
Die kerkgangers waren er allemaal maar omgquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:29 schreef Smots het volgende:
Zooo, net naartoe geweest in Pathe de Kuip. Ik vond de film zéér geslaagd, maar het publiek om me heen was er minder van gecharmeerd. (Aan hun gemor en gereutel te horen) Maar goed, het geluid in de zaal stond zo onbeschoft HARD dat ik van hun commentaar erg weinig heb meegekregen.
Anyway: de film! jaaaaaaaaaaaaaaaah, de film!
Om te beginnen: sodejanus, wat hebben ze een hoop verwijzingen naar de games in de film gestopt, zeg! Ik bedoel niet alleen voor de hand liggende elementen als bijvoorbeeld de nurses, pyramid head en de transformatie naar het 'alternate' Silent Hill, maar ook een hele hoop kleine dingen zoals dat kleine sprongetje wat James van het ene gebouw naar het andere maakt in S.H. 2. Zat exact zo in de film!
Tja, het verhaal is een beetje een mengelmoes van verschillende thema's en verhaallijnen uit de eerste 2 S.H. games, aangevuld met nog wat extra's om er een film van te kunnen brouwen.
Ik vond persoonlijk die kerkgangers die achter Cristabella aanhobbelden niet zo heel erg interessant. Maar goed, de film als geheel vond ik ontzettend cool.
Ga 'm denk ik nog wel een keer zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil die film ook nog een keer zien, maar ben bang dat ik het niet zo interessant vindt als de eerst keer. En dat harde geluid vond ik juist vet gek! Die soundtrack is echt heel goed (uitbrengen please!)..
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:28 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
Die kerkgangers waren er allemaal maar omgD'r zaten een paar nummers van de gamesoundtracks in de film, dus daar kun je alvast naar op zoek gaan. Voorbeeld: het liedje wat op de radio speelt als moeder & kind in de auto onderweg zijn naar Silent Hill. Dat nummer staat gewoon op de Soundtrack cd van S.H. 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil die film ook nog een keer zien, maar ben bang dat ik het niet zo interessant vindt als de eerst keer. En dat harde geluid vond ik juist vet gek! Die soundtrack is echt heel goed (uitbrengen please!)..The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Ja dat wist ik, al alleen dat gedeelte voor die kerk met PH (vet.. nuff said) en als roos aan het rondrennen door Silent Hill en het einde schijnen remix's te zijn..quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:20 schreef Smots het volgende:
[..]
D'r zaten een paar nummers van de gamesoundtracks in de film, dus daar kun je alvast naar op zoek gaan. Voorbeeld: het liedje wat op de radio speelt als moeder & kind in de auto onderweg zijn naar Silent Hill. Dat nummer staat gewoon op de Soundtrack cd van S.H. 3
Oh, dat wist ik niet. Hoe dan ook: de OST van de film is een verplichte aanschaf. (voor mij dan IIG)quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:03 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, al alleen dat gedeelte voor die kerk met PH (vet.. nuff said) en als roos aan het rondrennen door Silent Hill en het einde schijnen remix's te zijn..![]()
Same here.. en thanks voor de linkquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:05 schreef Smots het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Hoe dan ook: de OST van de film is een verplichte aanschaf. (voor mij dan IIG)
Nopequote:Op donderdag 8 juni 2006 14:47 schreef Smots het volgende:
Herkent iemand deze outfit?
http://imdb.com/gallery/granitz/0608-tee/Events/0608-tee/aguiler2.chr?path=pgallery&path_key=Aguilera,%20Christina
http://nl.games.konami-europe.com/popup/game/screenshotList.do?idGame=55&idGamePlatformInfo=79quote:
Kut, me PS 2 is naar de klote dus kan die games niet spelenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:37 schreef Smots het volgende:
[..]
http://nl.games.konami-europe.com/popup/game/screenshotList.do?idGame=55&idGamePlatformInfo=79
Ik denk dat het niet snappen van wat er gebeurt, een beetje deel is van de Silent Hill serie( Fans, verbeter maar als het niet klopt). Ik snapte bijvoorbeeld geen hol van het einde behalve:quote:Ik snapte de film ook niet helemaal, vooral de tweede helft raakte ik het spoor een beetje kwijt. Heb alleen Silent Hill 2 gespeeld en vond de sfeer van de film opzich prima, alleen net als de meeste hier een aantal huh momenten. Zou graag eens lezen hoe het verhaal nu precies in elkaar zit en bedoelt is.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:17 schreef devv05 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb weliswaar deel 3 en 4 gespeeld, maar die hebben daar geen uitsluitsel over gegeven ...There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:03 schreef Weakling het volgende:
Sjees, als alleen al de combinatie Silent Hill en sirenes genoemd wordt zie ik nu bijna een week later nog steeds de hele film voor mijn ogen. Blijft lekker hangen bij me.
We hadden na afloop wel een discussie over het einde:Misschien is er sprake van alletwee de dingen die je noemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Quoted for Truth!quote:Op maandag 12 juni 2006 10:47 schreef Smots het volgende:
Wat zou het trouwens een FUCKING goed idee zijn om net als van Metal Gear Solid of Resident Evil een machtig mooie remake te maken van het eerste deel van Silent Hill.
![]()
En dan voor de 360. Oh god, I just creamed my pants
Zo'n raar idee is het niet eens, aangezien Konami het al een keer eerder heeft gedaan met MGS: The Twin Snakes.quote:
Yep, das waar (goed spel trouwens)quote:Op maandag 12 juni 2006 14:39 schreef Smots het volgende:
[..]
Zo'n raar idee is het niet eens, aangezien Konami het al een keer eerder heeft gedaan met MGS: The Twin Snakes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |