Omdat ik nooit in Singles postte en het er niet eens op lijktquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat dit niets anders is geworden dan een verkapte Singles reeks?
Dat valt best mee. Toch? Want anders zou Frenkie het wel dichtgooienquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat dit niets anders is geworden dan een verkapte Singles reeks?
omdat:quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
Niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
enneeh... uuuh.. jij ook niet single
Hoe weet je dat het er niet op lijkt als je er niet kwamquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Omdat ik nooit in Singles postte en het er niet eens op lijkt
Je hebt er nooit gepost maar weet wel dat het hier er niet op lijkt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Posten != komen. Lurcken is okayquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het er niet op lijkt als je er niet kwam![]()
en wat zij zegtquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
De zogenaamde "nep-singles",quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
omdat:
pheno/= single
ynske/=single
GF/=single
enneeh... uuuh.. jij ook niet single
toch?quote:
Nou...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Toch? Want anders zou Frenkie het wel dichtgooien.
Gelukkig hoef je niet altijd ergens te posten om te weten hoe het er aan toe gaatquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt er nooit gepost maar weet wel dat het hier er niet op lijkt?
Wat naïef.
Oeh, nu voel ik me weer bekeken,quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Posten != komen. Lurcken is okay.
De lieve schat heeft een punt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Maar buiten dat, soms lijkt het er idd wel op, helaas.....
gecondoleerdquote:
Het is niet allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 20 december 2005 21:27 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg nou niet dat het allemaal niet hetzelfde is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |