Preview: http://www.talpa.tv/web/s(...)622/typeofpage=47019quote:Toppers in de sneeuw. De titel zegt het al: Gordon, Gerard Joling en René Froger vertrekken naar Oostenrijk.... waar het sneeuwt. Logisch.
Maar wat de titel niet verklapt is dat de mannen niet alleen gaan: ze nemen vijftig van hun allertrouwste fans op sleeptouw. Het resultaat: vijf hilarische dagen vol sneeuwbuien, lachbuien, vreetbuien en af en toe een serieuze noot... héél af en toe.
In een sfeervolle omgeving in Oostenrijk beleven de vijftig gelukkigen vijf doldwaze dagen met hun idolen, die zich overdag ontpoppen als reisleiders en zich 's avonds weer omtoverden in wat ze echt zijn: volbroed entertainers.
Met andere woorden: voor Gordon, Gerard en René was dit geen vakantie. Zij hebben namelijk alles in het werk gesteld om op hun eigen onnavolgbare manier hun fans een onvergetelijke kerst te bezorgen.
Dinsdag 20 december om 20.30 uur is de eerste aflevering van Toppers in de Sneeuw te zien bij Talpa.
De dinsdagen daarna volgen afleveringen twee en drie. Veel plezier!
en ook www.zijonline.nlquote:TOPPERS IN DE SNEEUW: Gordon: 'Fans gebruikt als figuranten'
Zangers Gordon, Gerard Joling en René Froger zijn vanavond te zien in het 3-delige programma Toppers in sneeuw, waarvoor het trio vijf dagen samen met vijftig fans in Oostenrijk verbleef. "Ik heb zo'n medelijden met de fans", vertelt Gordon in de GPD-kranten. "Ze moesten allerlei gekke dingen doen. Maar ze deden het allemaal. Zonder morren. Ze vonden het nog leuk ook."
Stormen en orkanen..."We hebben ze afgebeuld. Gebruikt als figuranten voor ons programma. Ze dachten dat ze op een leuke skivakantie zouden gaan, maar dat is het niet geworden."
Er zijn onder meer opnamen gemaakt in een kerkje. "De fans kregen een jurk aan en waren het gospelkoor. Dat was eerst even wennen voor ze, maar daarna erg mooi."
Wat Gordon betreft komt er een vervolg van de serie. "Ik heb tegen John de Mol gezegd, dat het dan wel Toppers in Tahiti wordt. Ik kan niet skiën en niet schaatsen, paardrijden en fietsen. Ik heb het skiën wel geprobeerd, maar ben er te lomp voor. Het leverde wel hilarische beelden op. Bovendien heb ik een hekel aan sneeuw. Ik heb reuma en daardoor ben ik meer iemand van de warmte."
Als er al een tweede Toppers in de sneeuw komt, dan niet in Oostenrijk. Gordon: "Ik heb een hekel aan dat land. Omdat Hitler er geboren is. En de mensen daar zijn racisten. Het is een prachtig land, dat wel. Alleen jammer dat er Oostenrijkers wonen." Froger is in deze serie iets minder te zien. "Gerard en ik zijn enorm op elkaar ingespeeld, René raakt in deze serie toch wel een beetje ondergesneeuwd. De regisseur belde me net om dat te zeggen. René moet wel eens gedacht hebben: waar ben ik aan begonnen, met twee van die draken op pad."
bron: Mediakrant
671.000 kijkers had dit programma,quote:Op woensdag 21 december 2005 09:25 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik vond het wel leuk
Alleen J&G Over De Vloer is leuker.
Zaterdag wordt het volgens mij herhaaldquote:Op woensdag 21 december 2005 09:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
671.000 kijkers had dit programma,
Ik heb helemaal niet kunnen kijkenOok niet kunnen opnemen !!
Ja, dat heb ik ergens gelezenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:24 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zaterdag wordt het volgens mij herhaald
Ja klopt, hij pakte de combinatie van username/password niet meer, en ik vond het ook niet erg om eens een nieuwe naam te nemenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Andere nicknaam
Ja, vind je het erg !quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja klopt, hij pakte de combinatie van username/password niet meer, en ik vond het ook niet erg om eens een nieuwe naam te nemen
Je herkent me nog wel he
Nee hoor, juist leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, vind je het erg !Ik herkende je aan de avator.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |