Ik denk dat dat is om te voorkomen dat users hun post weer terug plaatsen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ps vraag aan moderator, als je een foto moet verkleinen waarom doe je dan het orginele bericht op slot. is het niet handiger als mensen gewoon het orginele bericht zelf aanpassen.?
Doe ik normaal niet, ws vergeten dit keer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ps vraag aan moderator, als je een foto moet verkleinen waarom doe je dan het orginele bericht op slot. is het niet handiger als mensen gewoon het orginele bericht zelf aanpassen.?
heb ik, heb je mail ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:45 schreef Robbrs het volgende:
[..]
Heb je daar het originele plaatje van bij de hand?![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:45 schreef Robbrs het volgende:
[..]
Heb je daar het originele plaatje van bij de hand?![]()
nee, ik ben niet dezelfde als Tomassoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:30 schreef Tha_Flash het volgende:
Robbrs en Tomasso = dezelfde ?
En nu is ie te kleinquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[afbeelding]
Nu lekker klein gemaakt op verzoek .
...............................
en?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:25 schreef thumper het volgende:
[..]
Ze is lekker he?
Nou voorruit, ik zal hem hier wel plaatsen. Alleen....
...mijn laptop is gevallen, en de backup die ik gemaakt heb ligt thuis. Op zijn vroegst kan ik hem maandag plaatsen.
Foto van je hendig sjieke desktop?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:05 schreef i-spy24 het volgende:
-edit-
gewoon resizen en hier posten net als de rest.
Whoops, helemaal niet meer aan gedacht...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:37 schreef deliberator het volgende:
[..]
en?
het is maandag, waar is je origineel?![]()
goed zoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:40 schreef thumper het volgende:
[..]
Whoops, helemaal niet meer aan gedacht...
Ik neem hem morgen mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |