abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games dinsdag 20 december 2005 @ 13:30:23 #1
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33243078
De commerciele zenders kennende zal er vast wel een nieuw deel komen. Wat zou jij drastisch veranderen om het beter te maken of juist niks...
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:36:21 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33243245
*of* allemaal zwanger en borderline, *of* allemaal niet.
Confidence through competence
pi_33243266
meer activiteiten zodat het leuker is om te kijken, slapende niksende mensen is niet erg amusant.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_33243272
een neger in het huis
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:40:49 #5
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_33243361
Van de buis halen, daar zou TV kijken een stuk leuker van worden!
pi_33243415
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef nweenink het volgende:
Van de buis halen, daar zou TV kijken een stuk leuker van worden!
Jij hebt aan 14-en-een-halve nederlandse televisiezenders niet genoeg en zit je nog steeds voor de dagelijkse BB-uitzending te ergeren 'dat ze zulk een onzin moeten uitzenden, betaal ik dáár nu kijk-en-luistergeld voor..'

Ik denk dat het concept van BB nog steeds levensvatbaar is, en je er zo min mogelijk in moet ingrijpen ... saaiheid en geklaag van de tzoeschouwer over personages die niet-bevallen (maar eigenlijk veela de meest kleurrijke bewoners zijn) hoort er nu eenmaal bij ...

Het lijkt me echter wél een interssant experiment om te spelen met een binformatie-bron ín het BB-huis, bv een manier waarop de bewoners kunnen aflezen welke bewoners er 'populair' zijn en welke 'impopulair' zijn .... dat mag dan wmb best een beetje 'gemanipuleerd owrden, maar zoiets zou volgens mij een behoorlijke invloed hebben op het gedrag van mensen, als ze merken welke invloed hun handelen op het publiek heeft...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33243628
Ik zou de stemmingen aanpassen.
Door de week kun je stemmen op bewoners die je er in wilt houden. Ook elke dag een een tussenstand laten zien bij de reguliere uitzendingen.
Aan het begin van de live-uitzending wordt bepaald dat de exit gaat tussen de twee bewoners met de minste stemmen tot dan toe, de overige genomineerden zijn veilig.

Tussen die twee kun je dan vervolgens gaan stemmen wie er uit moet.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_33243671
een breezerslet die de mannen/jongens om de beurt kapot mogen scheuren.

Dan krijg je interessante discussies als "Roel, ik ben nu aan de beurt, haal je leuter eruit, en maak het op de WC maar af. Ze moet nu pijpen, want ik sta al 2 dagen op knappen!"
of "Jezus, Rob, alweer?!" of de leukste "Nathalie, zij is voor ons hoor, jij zoekt maar ergens een pleeborstel op ofzo!"

-edit-

Ook al een passende titel gevonden;
"Big Brother - The Rapists Diary"

[ Bericht 12% gewijzigd door SocialDisorder op 20-12-2005 14:03:59 ]
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_33243830
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef nweenink het volgende:
Van de buis halen, daar zou TV kijken een stuk leuker van worden!
Precies

Ze moeten het niet meer zo uitmelken. Ik kijk eigenlijk nooit meer tv. Wel films maar verder geen tv uitzendingen, waarom niet zou je denken. Er wordt, vind ik, veel bagger gepresenteerd. Dingen zoals BB en Idols, man! Hoe kunnen jullie daar naar kijken. Bij Idols zingt de ene nog valser dan de ander. Het in-de-grond-boren van de jury, moet zorgen voor kijkcijfers. En om maar niet te spreken over BB. Wat voor kapriolen moeten we nu weer uit gaan halen om het spannend te maken zodat het gros van de mensen blijft kijken.

Maar jah, dat is mijn mening en die kunnen doorgewinterde BB-fans weer niet waarderen
pi_33243911
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef RM-rf het volgende:
Jij hebt aan 14-en-een-halve nederlandse televisiezenders niet genoeg en zit je nog steeds voor de dagelijkse BB-uitzending te ergeren 'dat ze zulk een onzin moeten uitzenden, betaal ik dáár nu kijk-en-luistergeld voor..'
Het antwoord op die vraag is uiteraard simpel:

"Nee. Kijk en luistergeld gaat niet naar commerciele omroepen, dus wees gerust, je betaalt echt niet mee aan BB. En als je het zo'n bagger vindt, kijk dan gvd gewoon niet, haal Talpa van je TV af, boycot elk Endemol programma voor mijn part, maar houd je stinkende zanikende rotkop verder dicht."

Sorry. Ik moest het even kwijt .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_33243959
Kijk en luistergeld gaat sowieso niet naar een omroep. Het gaat in de grote schatkist. Het enige wat direct bij de publieke omroepen terecht komt is lidmaatschapscontributies.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:04:49 #12
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33243988
Een wat bredere groep aan bewoners. Ze verschilden nu natuurlijk wel allemaal van elkaar, maar uiteindelijk was het gewoon een saaie ingekakte, op elkaar lijkende en harmonieuse groep. Je hoeft echt niet per se 13 extremen te nemen, maar met BB1 lukte het toch ook om gewone, maar wel tegenstridjiger persoonlijkheden te selecteren die voor leuke momenten zorgden.

Ook moet BB veel strenger zijn, het halfzachte beleid van deze editie heeft het programma gewoon de nek omgedraaid.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33243991
duckes, natuurlijk mag je die mening hebben, maar waarom doe je net alsof 'je gedwongen zou worden ernaar te kijken'...?

Niemand dwingt je toch om TV te kijken, en het is toch een prima keuze dat je ook prima een DVD-tje naar keuze kunt kijken? of je zet die televisie uit, als er toch enkel bagger op komt?

Ik denk dat Talpa een moord zou doen om een programma te hebben waarnaar 500.000 kijkers kijken 4 of 5 maal per week ... als ze dat zou lukken met 'kwaliteit' zouden ze het zo doen, maar elaas blijkt het nu eenmaal zo te zijn dat men met die bagger meer kijkers trekt.
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:04 schreef BVO het volgende:
...maar met BB1 lukte het toch ook om gewone, maar wel tegenstrijdiger persoonlijkheden te selecteren die voor leuke momenten zorgden.
sjes, BB1 was echt niet 'speciaal' omdat er andere persoonlijkheden inzaten, het was precies eenzelfde 'ingekakt' groepje ... het enige verschil was, was dat het programmaconcept voor de kijkers compleet 'nieuw' was en men daarom gebiologeerd zat toe te kijken ...

dat lag niet aan een speciale kwaliteit van de mensen, maar aan de toeschouwers zelf, voor wie het nieuw was .... precies hetezelfde concept herhalen nu, heeft niet hetzelfde effect als met BB1, omdat het niet meer zo 'nieuw is, door de makers moet er dus altijd gekozen worden om _iets_ anders eraan te doen ....
of dat nu is door het te zoeken in meer extremen (transseksuele dame Kelly), speciale 'geconstrueerde' verhaallijnen (een zwangere vrouw in BB), programma-concept aanpassingen (de arm-rijk-tegenstelling, the battle) of het 'back-to-basic... Dat zijn allemaal aanpassingen op het bestaande concept, maar zonder gaat al helemaal niet (als je BB1-uitzendingen zou gaan herhalen, kijkt er ook geen hond meer naar)

overigens, die opmerking over 'kijk-en-luistergeld' was eerder een sarcastische overdrijving ... volgens mij beseft het merendeel der mensen dat wel ... voordat een heel thema in deze discussie wordt ...

[ Bericht 28% gewijzigd door RM-rf op 20-12-2005 14:11:55 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33244024
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Kijk en luistergeld gaat sowieso niet naar een omroep. Het gaat in de grote schatkist. Het enige wat direct bij de publieke omroepen terecht komt is lidmaatschapscontributies.
Ja, nit-picking gezien bestaat heel kijk en uistergeld niet eens meer . Maar in basis werden vroeger K&L gelden geind, en middels een verdeelsleutel verdeeld over de publieke omroepen. Nu wordt vanuit de rijksbegroting een sloot geld gereserveerd, en verdeeld over diezelfde omroepen.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:11:19 #15
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33244157
ik zou het allemaal wat heftiger maken, meer contrasten erin (bij de personen), meer battles en arm en rijk weer terug !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:34:50 #16
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33244820
Weinig, ik vond dit echt de beste editie tot nu toe. Ik heb het er al eerder over gehad, maar de casting is masterlijk.

Als ik toch wat moet noemen:
- Meer geheime missies
- Realistischer opdrachten, gekoppeld aan een strengere behandeling
- Meer multi culti, een Marokkaan of Turk erin!
- Tot bijna het eind met zes personen overblijven, en een selectiemethode voor de laatste week (bijv. in de laatste dagen splitsen in twee groepen van 3, en een groep 'wint' of wordt gekozen; of iets anders)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_33244885
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:34 schreef soylent het volgende:
Weinig, ik vond dit echt de beste editie tot nu toe. Ik heb het er al eerder over gehad, maar de casting is masterlijk.

Wellicht:
- Meer geheimen
- Realistischer opdrachten, gekoppeld aan een strengere behandeling
- Meer multi culti, een Marokkaan of Turk erin!
dat hebben ze twee keer geprobeerd, met Darius die alleen erin ging om z'n *kuch* zangcarrière te helpen, en die rel-Marokkaan die alleen maar dwars lag, en vooral de slachtofferrol in kroop.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:37:49 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33244911
Nou, dat is toch lachen?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_33245076
neen, dat was het niet. Ze zouden een homoseksuele transseksuele Marokkaan erin moeten stoppen, die het z'n ouders nog niet verteld heeft, en zeker weet dat z'n ouders geen BB kijken, want niet op de sateliet. Maarrrrrrrrr op dag 2 gaat Bridget de ouders verassen met een digitaal tv-pakket, waarop ze 24 uur per dag kunnen zien hoe hun zoon de familie te schande maakt. In de decoder zit een camera zodat wij kunnen zien hoe de familie reageert.

Dát zou televisie zijn.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:03:31 #20
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_33245603
Iets meer botsende karakters zodat het niet zo vredig verloopt als dit jaar...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_33245700
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:03 schreef teamlead het volgende:
Iets meer botsende karakters zodat het niet zo vredig verloopt als dit jaar...
Tanja, Rob, Chantal, Dido ... hoe botsender wil je de karakters hebben?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:01:44 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33247072
Ze botsten wel heeeeel zachtjes.

Die Tanja<->Rob schreeuwruzie over de was, dat willen we zien!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_33247142
die gefakede ruzie tussen rob en roel, maar dan echt dát willen we zien!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  Redactie Games dinsdag 20 december 2005 @ 16:08:58 #24
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33247287
Huis vol met 12 tokkie achtige personen?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:10:36 #25
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33247335
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:01 schreef soylent het volgende:
Ze botsten wel heeeeel zachtjes.

Die Tanja<->Rob schreeuwruzie over de was, dat willen we zien!
Die was leuk, maar dat zo'n klein dingetje het hoogtepunt qua wrijvingen was zegt natuurlijk ook genoeg.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33247378
Een hoertje in het huis zetten die alle mannen moet versieren.
pi_33247406
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef Fathom het volgende:
Huis vol met 12 tokkie achtige personen?
in combinatie met
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef SocialDisorder het volgende:
een breezerslet die de mannen/jongens om de beurt kapot mogen scheuren.

Dan krijg je interessante discussies als "Roel, ik ben nu aan de beurt, haal je leuter eruit, en maak het op de WC maar af. Ze moet nu pijpen, want ik sta al 2 dagen op knappen!"
of "Jezus, Rob, alweer?!" of de leukste "Nathalie, zij is voor ons hoor, jij zoekt maar ergens een pleeborstel op ofzo!"

-edit-

Ook al een passende titel gevonden;
"Big Brother - The Rapists Diary"
nee dank je
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_33247797
Nou een gozer van me werk had zich aangemeld...maar ze kozen hem niet! Hele stomme keuze want door hem hadden ze vetttt veel kijkcijfers gekregen.
Om het leuker te maken had ik hem erin gegooid, want hij kraakt iedereen van boven tot onder en zegt zelden wat aardigs + hijs vette playboy :-D ...Ja hem had ik erin gegooid, dan waren Naat en Dido vanaf dag 1 al zo gekraakt dat ze huilend het huis uit waren gerend.
pi_33248186
en dat is dan neerlands hoop in bange dagen; dit soort TMF-josti's
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_33248536
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:08 schreef Fathom het volgende:
Huis vol met 12 tokkie achtige personen?
Wellicht
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:08:49 #31
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_33248987
Veel meer opdrachten. De brei en fietsopdracht tegelijk, en dan een volle 4 dagen of zo. Daar doorheen wat geheime opdrachten, en de bewoners flink het leven zuur maken. Het gaat er niet oom dat ze allemaal de eindstreep halen. Echte winnaars wil ik zien.

Nu vervelen zij zich, en wij ook.
  dinsdag 20 december 2005 @ 17:39:50 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33249995
Manier van stemmen aanpassen.
Ik ben veel eerder geneigd iemand aan wie ik een hekel heb eruit te stemmen dan gaan stemmen voor mijn favoriet.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 20 december 2005 @ 21:42:04 #33
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33258131
Niks aan veranderen.

Nou ja, het lijkt me wel leuk als er alleen maar mensen in gaan die dat absoluut niet willen.
pi_33265231
Meer mindgames.. (constante muziek/blijven storen dag en nacht.etc).ze geestelijk helemaal uitputten. en dan eens zien hoe ze gaan reageren op elkaar/situaties.het is nu wel erg tam allemaal
  woensdag 21 december 2005 @ 07:14:38 #35
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_33265941
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:37 schreef ioor het volgende:
meer activiteiten zodat het leuker is om te kijken, slapende niksende mensen is niet erg amusant.
Mijn idee.
pi_33266042
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:27 schreef MrLn-- het volgende:
Nou een gozer van me werk had zich aangemeld...maar ze kozen hem niet! Hele stomme keuze want door hem hadden ze vetttt veel kijkcijfers gekregen.
Om het leuker te maken had ik hem erin gegooid, want hij kraakt iedereen van boven tot onder en zegt zelden wat aardigs + hijs vette playboy :-D ...Ja hem had ik erin gegooid, dan waren Naat en Dido vanaf dag 1 al zo gekraakt dat ze huilend het huis uit waren gerend.
Echt wreed pffffffff
pi_33266694
quote:
Op woensdag 21 december 2005 07:41 schreef Dropkick het volgende:

[..]

Echt wreed pffffffff
Meer waarschijnlijk was er niets van z'n grote smoel overgebleven, en was hij als een zielig schoothondje achter één van de vrouwen aangehobbeld. En braaf het tuinhekje gaan afpoetsen wanneer Hummie hem daartoe opdracht gaf.

Kortom: Hij zit er al in, en hij heet Roel.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_33266758
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 17:39 schreef Sanne het volgende:
Manier van stemmen aanpassen.
Ik ben veel eerder geneigd iemand aan wie ik een hekel heb eruit te stemmen dan gaan stemmen voor mijn favoriet.
ja maar dat is denk ik het hele probleem van BB. de bewoners die een grote bek hebben, of niet saai zijn, worden vaak niet leuk gevonden door de kijkers. Terwijl die het wel minder saai maken, maar die gaan er toch altijd vrij snel uit.
als er gestemd mocht worden op wie eruit moest (dus aan wie je een hekel hebt) blijven er naar mijn idee helemaal stille, nietszeggende personen in het huis.

jouw oplossing is misschien beter voor de geldla van endemol, maar niet voor het programma zelf.. denk ik dan...
Babe In Totale Control of Herself
  woensdag 21 december 2005 @ 09:21:07 #39
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_33266821
Het concept is verneukt (vind ik) door al die andere reality-soaps. Waar ik steeds aan denk is dat ik dat arm en rijk toen volgens mij wel heel interessant heb gevonden om naar te kijken, alleen toen waren er ook 2 teams, dat had voor mij niet gehoeven.
Verder stellen de kandidaten altijd vantevoren dat ze voor vuurwerk gaan zorgen in het big brotherhuis waar ze op dat moment in gaan stappen, om vervolgens na een week al in te kakken....
Het jammere is ook dat een beetje kleurrijk persoon vaak ook eruit wordt gestemd, terwijl het juist leuke beelden oplevert.
Ik blijf erbij dat ik de eerste afleveringen van deze big brother geweldig vond! Ralph die er in kwam, Naat die over de zeik ging, Ralph die een envelop bij zich had en die hij aan Rob gaf , Rob die kon vertrekken en over de zeik ging.... Damn, wat was dat vermakelijk...

Alleen toen gingen ze hem in een huisje stoppen. Joost had een opdracht, die mislukte, eigenlijk hadden ze om die reden Rob naar huis moeten sturen en het Joost in moeten wrijven, dat is pas KEIHARDE BIG BROTHER! Dat vind ik leuk om naar te kijken....

ps kijk- en luistergeld bestaat toch al lange tijd niet meer?
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
pi_33267445
Ze moeten meer feestjes houden. Bijna alle leuke gebeurtenissen zijn geweest met drank op.
pi_33348601
Ik zou trouwens hier op Fok wat veranderen: Iedereen die niks beters te doen heeft dan te gaan zitten zaniken, zeuren, mauwen, miepen, huilen, schelden, blaten en dreinen over BB, Talpa of Endemol direct en zonder pardon permanent verwijderen uit het BB forum. Dit onder het mom: Als je het dan toch niet leuk vindt, dan blijf hier ook maar weg en vergal het plezier van anderen niet.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 23 december 2005 @ 18:55:42 #42
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_33351054
Amerikaans model.

Maw, mensen erin zetten die cliche-beelden zijn van een hele bevolkingsgroep. Een homo die echte homo is, een vrouw die echt gelovig is, een labiele moeder, een niet-witte racist (denk een marrokaan die marrokanen beter vind dan nederlanders, en neerkijkt op vrouwen en homo's) een overdreven alto, een prettyboy, een meisje met weinig hersenen en grote tieten.

En als er al gespeeld word, dan wel spelen om de knikkers, en niet dat softe gezeven van "we spelen om het spel".

BB manipuleert, maar dan wel goed manipuleren. Geheime missies die met de deelnemers fucken, beloningen die ervoor zorgen dat mensen kanten moeten kiezen en afgunstig kunnen worden.

In ieder geval niet meer dit slappe gezever dat draait om niks. En gooi er eens wat figuren in met hersenen, want die debiele zwangere hoer was op Kelly na toch weer het dieptepunt.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_33351279
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 17:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik zou trouwens hier op Fok wat veranderen: Iedereen die niks beters te doen heeft dan te gaan zitten zaniken, zeuren, mauwen, miepen, huilen, schelden, blaten en dreinen over BB, Talpa of Endemol direct en zonder pardon permanent verwijderen uit het BB forum. Dit onder het mom: Als je het dan toch niet leuk vindt, dan blijf hier ook maar weg en vergal het plezier van anderen niet.
Eens.
  vrijdag 23 december 2005 @ 19:07:55 #44
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_33351305
In ieder geval een mooie eindshow en een waardige behandeling van iedere deelnemer. Al kan dat het gemis bij deze editie van deze kernelementen niet meer goedmaken...
  vrijdag 23 december 2005 @ 19:10:44 #45
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33351348
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:06 schreef Frank-NL het volgende:

Eens.
Amen.

En dan zegt iemand anders weer: "Als je het hier niet leuk meer vind, ga je toch lekker zelf weg."
En dan wordt ik daar zooooo moe van
pi_33351407
Net als die 500 topics: "Waarom kijk je BB". Alsof ik in het TV forum voor elk fucking TV programma een topic ga openen waarom mensen naar dat programma kijken
pi_33351956
ik zou het veel harder maken dan het nu is

"121 dagen afgesloten van de buitenwereld", wordt dan ook echt afgesloten van de buitenwereld. Geen gedonder met berichtjes van thuis als iemand even een moeilijk moment heeft, of bellen met je papa of mama .... en al zeker geen uitgerangeerde artiesten erin om de boel een beetje op te vrolijken, ze hebben t ook zo verschrikkelijk moeilijk daar

Nee, gewoon een groep mensen dr in, en lekker alleen laten... screw die opdrachten ook maar, laat ze zich de hele dag zelf maar vermaken, conflicten komen dan snel genoeg, en verdere afleiding is er niet... dus psychisch worden ze volledig gebroken, dat is pas interessante tv. BB komt altijd met mooie uitspraken als "afgesloten van de buitenwereld" of "de hardste BB ook"... in werkelijkheid is dat hele programma zo soft als t maar kan, en geven ze zo'n beetje overal aan toe.

Nee, gewoon keihard maken... dat zou goed zijn!
pi_33363185
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:40 schreef pietje008 het volgende:

[..]
Welkom. Maar wel een beetje laat. BB is net afgelopen
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_33363445
Meer opdrachten! Meer geheime missies!
Onderschriftloos
pi_33363709
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:37 schreef uitroepteken het volgende:
een neger in het huis
Waarom niet juist allemaal "allochtonen"... stop wat Surinamers, Kaapverdianen, Turken en Marokkanen enzo in het huis...

Een Turk zal winnen (stemmen á la songfesitval)... maar Endemol wordt rijk van al die sms'ende Turken.
pi_33363794
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 04:28 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Waarom niet juist allemaal "allochtonen"... stop wat Surinamers, Kaapverdianen, Turken en Marokkanen enzo in het huis...

Een Turk zal winnen (stemmen á la songfesitval)... maar Endemol wordt rijk van al die sms'ende Turken.
Uhm... een neger is meestal geen allochtoon...
Too old to Trick or Treat, too young to die
  Moderator zaterdag 24 december 2005 @ 07:28:17 #52
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_33364219
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:40 schreef pietje008 het volgende:
ik zou het veel harder maken dan het nu is

[...]

Nee, gewoon keihard maken... dat zou goed zijn!
Doe maar niet. Want zo gauw BB ook maar een beetje hard wordt, zoals een klein gemeen grapje uithalen bij een exit van iemand, die zelf ook niet vies is van een beetje dwarsliggen, beginnen de meesten toch meteen verontwaardigd te miepen, hoe gemeen dat wel niet is, heel oneerlijk, en dat je dat werkelijk niet kunt maken. Ik denk dat we volgend jaar maar een nóg softere BB moeten hebben. Een soort kneuzen-BB, in de trant van 'Het spijt me', en dan mag Caroline Tensen het presenteren
  zaterdag 24 december 2005 @ 07:29:59 #53
87143 Tha_wrecka
Entertaining as always
pi_33364222
maargoed lenny kravitz, Denk je nou echt dat BB bekeken wordt met etnische minderheden erin??
pi_33365041
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 03:21 schreef doka het volgende:

[..]

Welkom. Maar wel een beetje laat. BB is net afgelopen
weet ik, maar ik heb al die tijd wel een beetje meegelezen... ik heb me nu ook maar eens geregd om m'n mening te ventileren
pi_33367098
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 07:29 schreef Tha_wrecka het volgende:
maargoed lenny kravitz, Denk je nou echt dat BB bekeken wordt met etnische minderheden erin??
Wel als je er "pittige typjes in zet"... beetje streng gelovige moslim, een andere met crimineel verleden,... etc. etc.

Voor Endemol is het gioed... é é n turk erin, en half Turks-Nederland zit aan de buis gekluisterd te sms-en...
pi_33372224
Allerlei verslaafden, junks, alcoholisten en uiteraard rokers in het huis.
De titel Big Brother: Cold Turkey.
Wie dit leest is gek
pi_33373426
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Allerlei verslaafden, junks, alcoholisten en uiteraard rokers in het huis.
De titel Big Brother: Cold Turkey.
En dan als week opdracht-straf: geen alcohol en spuit- en rookwaren...

Vervolgens zien hoe iedereen flipt van afkickverschijnselen...

Of erger:... iedereen mag roken behalve de rokers, iedereen mag alcohol nuttingen behalve de alcoholisten... etc...
Ze maken elkaar af dan denk ik:
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:21:46 #58
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33376186
Uit de reacties hier, trek ik de voorzichtige conclusie dat men het huis wil vullen met:
1. Een aan drugs verslaafde zwangere lesbische vrouw.
2. Een allochtone transseksueel met een kunstbeen.
3. Een hoogbejaarde seksueel gefrustreerde ex-gevangene.
4. Een ex-big-brother bewoner die geprobeerd heeft Endemol aan te klagen voor fraude.
5. Een zich als vrouw voordoende fok!ker die niet begrijpt waarom mensen naar Big Brother kijken.
6. Een schitzofrene Limburger/Fries.
7. Een homoseksuele bordeelhouder met een strafblad.
8. Een ernstig getraumatiseerde jonge vrouw met angstaanvallen.
9. Een volgetatoeeerde motorenthausiast met een hakenkruis op zijn voorhoofd.
10. Een knuffelzieke brabander met een petje op.
11. Een alleenstaande vader van 6 kids waarvan hij er reeds twee van het balkon heeft gemikt.
12. Een gothic meisje met meer peircings dan een omgevallen fakir.
13. De als verassing op dag 2 geintroduceerde ex van nummer 8.

...maar ik denk niet dat ikzelf dan nog ga kijken.
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 07:28 schreef Armani XL het volgende:
Doe maar niet. Want zo gauw BB ook maar een beetje hard wordt, zoals een klein gemeen grapje uithalen bij een exit van iemand, die zelf ook niet vies is van een beetje dwarsliggen, beginnen de meesten toch meteen verontwaardigd te miepen, hoe gemeen dat wel niet is, heel oneerlijk, en dat je dat werkelijk niet kunt maken. Ik denk dat we volgend jaar maar een nóg softere BB moeten hebben. Een soort kneuzen-BB, in de trant van 'Het spijt me', en dan mag Caroline Tensen het presenteren
Fantastisch gesproken!
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:39:05 #59
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33376641
Van mij mag BB the Battle terugkeren. Dat vond ik echt de leukste. Dat ze aan de ene kant lekker aan de wijn en kaviaar zaten en aan de andere kant op droog brood en water zaten.

Ook mogen ze er van mijn zo'n echt typische surinaamse vrouw in stoppen. Gna gna was iets te Nederlands. Verder moet er ook natuurlijk weer een lekker blond wijf bij.

Ook valt het me op dat er in Engeland bv. een meisje in zit dat zich bevredigd met een fles. Waarom gebeurd zoiets bij ons niet????
pi_33404731
David Letterman's Top 10:
quote:
Top Ten Ways To Make Big Brother More Exciting

10. For every exotic dancer voted out, two must move in

9. Seal off all exits; flood house with a foot of water every hour

8. Give each person a bottle of gin and some ninja throwing stars

7. Two words: Dick Cheney

6. Have them share public's suffering by forcing them to watch "Big Brother"

5. Every two weeks, somebody has to marry Darva Conger

4. Instead of a house, make it an island -- call the show "Survivor"

3. Remove all food from house -- make them vote on whom to eat next

2. 10 strangers, 3 months, 1 house, 6 West Nile mosquitoes

1. Get something to happen. Anything.
http://www.cbs.com/lateni(...)chive_20000809.shtml
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_33405142
Ik zou zeggen, begin met 18 mensen en 12 bedden en een bult eten en drinken, deuren op slot geen contact meer voor 1 maand, laat het ze maar uitvechten, vallen er vanzelf een paar af.

Meer diversiteit wat mensen betreft.

Geef van te voren aan dat er een soort van "populariteitspoll"is, mensen kunnen stemmen op de populairste en al naar gelang de stemmen en de duur van verblijf krijg je een bedrag, dit kan dus oplopen en zullen ze extra hun best doen om in de kijker te lopen.

Maand 2 en 3 , Eliminatierondes bewoners onderling zonder tussenkomst van kijker.

Maand 4, 8 mensen over die eruit gaan, 1 per week, door het lot, gewoon lootjes trekken dus.

Veel minder luxe, net als in BB1 zelf brood bakken en dergelijke en af en toe een opdracht, absoluut geen mensen verder in huis, ook geen artiesten, zo min mogelijk contact met presentatoren, zo min mogelijk info, dus geen tv.
  maandag 26 december 2005 @ 01:15:35 #62
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_33406088
Breng gewoon echt BB1 terug, dus zonder luxe, geen toegevende BB bij fouten, totaal verschillende bewoners die elkaar hopelijk tot op het bot haten en geen contact (en ik bedoel echt geen contact) met de buitenwereld. Foto's ook niet toegestaan.

Van BB5 mogen er echter wel een paar leuke geheime opdrachtjes in komen, maar dan ook echt leuke.

Vrij vertaald: Dat wat er aan het begin van BB5 aan ons is toegezegd, maar wat we in feite niet hebben gekregen ('harder dan ooit').
pi_33410427
De eerste exit niet pas na drie weken maar meteen na 1 week.

De groep iets diverser maken met wat meer verschillen in leeftijd, niet allemaal types van tussen de 20 en 30.

Stemmen op de gene die eruit moet. Niet op wie er in moet blijven.

De weekend uitzendingen weer terug.

Creatievere weekopdrachten waar ook make-up en roken te verliezen is, niet alleen eten.

Een individuele weekopdracht waarbij de slechtsscorende bewoner het huis direct moet verlaten.

Finaleuitzending moet weer een hele avond duren.

enz. enz.
pi_33439827
quote:
Op maandag 26 december 2005 01:15 schreef Sirolf het volgende:
Breng gewoon echt BB1 terug, dus zonder luxe, geen toegevende BB bij fouten, totaal verschillende bewoners die elkaar hopelijk tot op het bot haten en geen contact (en ik bedoel echt geen contact) met de buitenwereld.
In BB1 hadden ze ook contact met de buitenwereld. Ze mochten wel eens bellen, en ze kregen ook brieven.
Too old to Trick or Treat, too young to die
  dinsdag 27 december 2005 @ 15:18:47 #65
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_33440807
a.u.b. Géén zwangere vrouwen meer. Ook geen terminale patiënten. Kortom geen flauwe trucs waarmee men WERELDNIEUWS wil halen. (de ene helft van de wereld zal geschokt zijn, en zenden zoiets niet uit; bij de andere helft valt dit soort nieuws in de categorie 'unieke vriendschap tussen kat en muis' of zo; men vindt het -/+ 6 sec. leuk).

Aan BB3 viel wat mij betreft niet meer zoveel te verbeteren. Arm en rijk waren toen best leuk, de bewoners waren van zo'n verschillend pluimage dat het een wonder mag heten dat men niet op de vuist ging, en de slemppartijen aan de ene kant, en de onthouding aan de andere zorgde ervoor dat allerlei broeinesten zich vanzelf ontwikkelden. Bovendien werden spelers onderling uitgewisseld, vaak op dubieuze gronden! Was ook altijd weer interessant om uit te vissen hoe-of -wat.

BB3 met wat meer mindfucking (zoals bijv. in BB5), dat lijkt me het aantrekkelijkste!
'Beam me up Scotty'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')