is goed,quote:Op zondag 8 januari 2006 14:43 schreef Fendy het volgende:
Huupia, komende zaterdag is wat mij betreft helemaal in orde. Schikt jou dat ook?
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:15 schreef huupia34 het volgende:
[..]
is goed,
ik stuur je nog een mailtje om de tijd ed af te spreken
you've got mailquote:Op zondag 8 januari 2006 14:43 schreef Fendy het volgende:
Huupia, komende zaterdag is wat mij betreft helemaal in orde. Schikt jou dat ook?
Geen probleemquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:01 schreef Contact het volgende:
Hmm, wil me dr niet mee bemoeien maar dat doe ik toch ff! Sorry Fendy.
Mochten jullie dr niet uitkomen of iets dergelijks, mag je mij ook ff mailen huupia34. heb ook wel interesse namelijk. Ophalen geen probleem!
Thanks! Bedankt voor de gastvrije ontvangst en de goede afhandeling. We zullen er goed voor zorgenquote:
Ik zie dat je van techno houd, ik zal binnenkort een groot aantal platen weg doen hier in het Vraag & Aanbod zodra ik mijn lijstje klaar hebquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:05 schreef Fendy het volgende:
[..]
Thanks! Bedankt voor de gastvrije ontvangst en de goede afhandeling. We zullen er goed voor zorgen. Enneh....mocht je ooit je delen van je immense platencollectie weg doen...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:31 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Ik zie dat je van techno houd, ik zal binnenkort een groot aantal platen weg doen hier in het Vraag & Aanbod zodra ik mijn lijstje klaar heb
Prima. Ik heb ook ontzettend veel promo's (zijn dus maar paar van), heb je daar ook belang bij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:32 schreef Fendy het volgende:
[..]
Gaarne!!!!! Uiteraard zou ik het heel erg op prijs stellen als je me dat lijstje even mailt, zodat ik stiekem eerste keus heb
Vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:38 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Prima. Ik heb ook ontzettend veel promo's (zijn dus maar paar van), heb je daar ook belang bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |