Nee, zo gaat die man er misschien op letten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:40 schreef clowncloon het volgende:
dramatische actie om je punt over te brengen vind je ook niet?
Het is niet dat ik een klein crimineeltje ben, ik vroeg he me alleen af.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:43 schreef Roellio het volgende:
Waar mensen zich al niet mee bezighouden op de vroege ochtend.
Maar dat is de politie, die mogen wel meer dingen die de normale burger niet mag.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:48 schreef joris007 het volgende:
politie doet dat ook wel geloof ik hoor, op schiphol koffers meenemen van mensen die niet op staan te letten en ze dan later teruggeven...
Je was verder niet pissig op die gene?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:52 schreef Kings het volgende:
Is mij ook wel eens gebeurd. Net geld uit de automaat gehaald en hield het een beetje omhoog om in mn portomonnee te rommelen. Kwam er iemand langslopen die het briefje een klein beetje uit mn hand wilde trekken, draaide zich om: ''Die had ik kunnen hebben!"
Sindsdien ben ik echt stukken voorzichtiger.
Ik zou hem wel uit zn hand trekken, maar niet wegrennen. Gewoon weer teruggeven en zeggen dat het zo snel kan.
Daar zou ik zelf niet zo heel veel vaan aantrekken denk ik, door het echt te doen schrikt zo iemand.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:52 schreef Emerica het volgende:
Er zijn meerdere manieren om die man attent te maken op het feit dat ie onzorgvuldig met zijn waardevolle spullen omgaat. En de rechter zal je dat denk ik ook vertellen, want het slaat natuurlijk nergens op wat je wilt doen. Ik begrijp het wel, maar je kan het ook duidelijk maken door hem uitteschelden...
Dat mogen ze niet, behalve in speciale gevallen (wetshandhaving). Een politieagent die zonder 'noodzaak' (weet de term even niet) door rood rijdt is - in principe - net zo strafbaar als jij en ik.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Maar dat is de politie, die mogen wel meer dingen die de normale burger niet mag.
Ja in eerste instantie wel, maar hij bedoelde het goed en twas wel mn eigen domme fout.Had net zo goed iemand kunnen zijn die er wel mee weg zou rennen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je was verder niet pissig op die gene?
Dagelijks ga ik met de bus, halte is op 100 meter van een politie bureau, en ze rijden áltijd over de busbaan, en dan hebben ze 99% van de keren niet de verlichting over sirene aan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef Knakker het volgende:
[..]
Dat mogen ze niet, behalve in speciale gevallen (wetshandhaving). Een politieagent die zonder 'noodzaak' (weet de term even niet) door rood rijdt is - in principe - net zo strafbaar als jij en ik.
Kijk, zulke antwoorden wil ik hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef Kings het volgende:
[..]
Ja in eerste instantie wel, maar hij bedoelde het goed en twas wel mn eigen domme fout.Had net zo goed iemand kunnen zijn die er wel mee weg zou rennen.
Ontheffing enzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dagelijks ga ik met de bus, halte is op 100 meter van een politie bureau, en ze rijden áltijd over de busbaan, en dan hebben ze 99% van de keren niet de verlichting over sirene aan.
Dat vind ik net weer iets té.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
JE kan hem ook in zijn kloten trappen en dan roepen: "en de volgende keer pak ik je portomonne ook nog"
breng je ook je punt over en weet je zeker dat ie het nooit meer doet
Homo's zijn het ook eigenlijk he.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ontheffing enzoPlisie mag ook over fietspaden karren... ook als het niet direct nodig is...
Kwestie van niets doen op school, en je komt er vanzelf zohaastquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Homo's zijn het ook eigenlijk he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |