abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33239194
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:57 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Dat vind ik net weer iets té.
mietje
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_33239207
Ik zou het alleen maar vervelend vinden als mensen dat zouden doen...

- Ik laat vaak mijn auto open als ik nog snel even in iets huis wil pakken (nee ik woon niet in een criminele buurt)
Als nou iedere keer iemand anders mijn autoradio eruit gaat halen en tegen mij gaat vertellen dat dat een boef had kunnen zijn?

- Ik leg soms bij ons in de cafe mijn portomonee gewoon op tafel neer om er even wat dingen uit ge halen en te bekijken.
Als nou iedere keer iemand mijn portomonee gaat pakken en zeggen dat dat een dief had kunnen zijn.

En zo kan ik nog wel wat situaties opnoemen. Als iemand een keertje z'n geintje met mij gaat uithalen geef ik hem een hard stomp in zijn gezicht: "Dat had jij als dief kunnen zijn"

Soms neem ik liever het risico om wat onvoorzichtiger te zijn dan constant op mijn spulletjes te moeten letten.
Mijn ouders zeggen dat ze maar 1x lol van me hebben gehad...
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:13:59 #28
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_33239455
Waar blijft de reactie van onze grote vriend met de Nick 'De Politie'
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_33241887
Ik denk niet dat je strafbaar bent. Het oogmerk van wederrechtelijke toeeigening ontbreekt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:46:00 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33241903
is pesten strafbaar?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33258348
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 12:45 schreef Argento het volgende:
Ik denk niet dat je strafbaar bent. Het oogmerk van wederrechtelijke toeeigening ontbreekt.
Daarom zul je hier inderdaad ook niet vervolgd voor gaan worden.
Word je echter gepakt op het moment dat je aan het ´rollen´ bent dan kan het wel eens een lastig verhaal gaan worden.
pi_33258746
In de door TS geschetste situatie eigen je je de portomonnee wel wederechterlijk toe (de toestemming ontreekt immers en dat jij hem terug wil geven moet je zelf weten)
Het is dus wel diefstal.
Vervolgd word je niet.

Althans, dat is wat ik denk.
pi_33258821
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:50 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Maar dat is de politie, die mogen wel meer dingen die de normale burger niet mag.
Ja, zoals hard rijden zonder reden.
Ik post om het posten.
pi_33259204
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:57 schreef kevin85 het volgende:
In de door TS geschetste situatie eigen je je de portomonnee wel wederechterlijk toe (de toestemming ontreekt immers en dat jij hem terug wil geven moet je zelf weten)
Het is dus wel diefstal.
Vervolgd word je niet.

Althans, dat is wat ik denk.
Maar als ik een chagarijnige vent + agent tref ben ik dus alsnog de sjaak.
Mwha... laat maar zitten.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')