1 punt voor jouquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:58 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Piccadilly Rail Station, gleuf ik...
Volgens mij geen grapje...... Maar Melke kan ons daar waarschijnlijk wel opheldering over geven.......quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat was geen grapje van zijn verdwijning op andere forum?
Is hij dan echt sociaal niet helemaal capabel ofzo, dat hij dat steeds maar blijft hebben?
YW, meestal werkt deze welquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Alle uplosaders die ik hier heb liggen plat ook die van fok! ga dus deze maar ff opzoeken. thxxxxx
Ik kan nog steeds niet geloven dat hij inderdaad zoiets heeft beweerd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voila, RSI![]()
Trouwens Roel met zijn 50 keer, tuurlijk![]()
Nee, natuurlijk niet... Volgende vraag voor mij... ;]quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
1 punt voor jou![]()
volgende vraag van iemand anders
nah reken ff nog geen 2 minuten per keer dan maak je snel een dag vol hoor dut of geen dut, hangt van je partner afquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voila, RSI![]()
Trouwens Roel met zijn 50 keer, tuurlijk![]()
melke is ons zat, jammer welquote:Op dinsdag 20 december 2005 03:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Volgens mij geen grapje...... Maar Melke kan ons daar waarschijnlijk wel opheldering over geven.......
Maar waar is Melke? MELKE!!!
Ja, alle fans lopen weg.........eeeeeeeeeh niet dus, het stadion zit nog elke wedstrijd vol met 70000 mensen. En er is idd een amateurploeg, waar een aantal harde kern lui naar toe zijn gegaan, maar die lui kunnen ze wel kwijt. Daarnaast heb je ook nog Man City die ook een stadion hebben met een capiciteit van 50000 wat daarbij ook veel mooier is.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:58 schreef Sjet het volgende:
[..]
Geen idee.
Er was hier gister [of eergister] nog een heel item over Manchester UnitedDat alle fans daar weg lopen........ zijn het niet eens met de gang van zaken daarro en alles is veel te duur.
Nu gaan ze kijken bij een soort van amateur ploeg... ben ff kwijt hoe die ook alweer heette..... iets van The United of Manchester of zoiets.
Vond het wel lachenwas hartstikke veel sfeer.
muerte tang???quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet... Volgende vraag voor mij... ;]
Wat is het diepste oceaanpunt?
M.r.....t..g
Ok, go![]()
Van een choppende Roel, No Thanxquote:Op dinsdag 20 december 2005 03:01 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat hij inderdaad zoiets heeft beweerd.
Wij willen de beelden terugzien!
Heel gek ideeetje hoor. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat ze naar bed is gegaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
melke is ons zat, jammer wel![]()
melke, kom terug joh![]()
Maar jij weet ook niet hoe die amateur ploeg heet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, alle fans lopen weg.........eeeeeeeeeh niet dus, het stadion zit nog elke wedstrijd vol met 70000 mensen. En er is idd een amateurploeg, waar een aantal harde kern lui naar toe zijn gegaan, maar die lui kunnen ze wel kwijt. Daarnaast heb je ook nog Man City die ook een stadion hebben met een capiciteit van 50000 wat daarbij ook veel mooier is.....
Het is te gek voor woorden maar je hebt me aan het zoeken gekregen ook....quote:
Denk ik ook, die melke laat zich niet zo snel wegpesten heb ik het ideequote:Op dinsdag 20 december 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heel gek ideeetje hoor. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat ze naar bed is gegaan.
Schijnt na drieen 's nachts bij mensen wel eens vaker voor te komen.
Althans, zo heb ik me laten vertellen.
Heel vreemd inderdaad, maar waarom zwaait die muts dan niet evenquote:Op dinsdag 20 december 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heel gek ideeetje hoor. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat ze naar bed is gegaan.
So the legend goes...quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het gesprek tussen Josti en Roelemans.quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Van een choppende Roel, No Thanx![]()
Ennywee, is onmogelijk, ik denk dat Jack hem wat overmoedig heeft gemaakt![]()
Ik wil het wel zien hoor met een pepernoot door de goot, met een miniworm toch een vormquote:Op dinsdag 20 december 2005 03:11 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het gesprek tussen Josti en Roelemans.![]()
Ik ben als die-hard hetero zijnde man niet bepaald geinteresseerd in de beelden van een choppende Roel nee... [afbeelding]
Nee, kan er op dit moment even niet op komen zal iets van zijn van Reds United ofzo, staat iig wel vaak in de krant, maar die heb ik al een aantal weken niet meer...quote:Op dinsdag 20 december 2005 03:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Maar jij weet ook niet hoe die amateur ploeg heet?
Ik zeg de waddenzee want ik kan het niet vinden, en tot slot....... Jostiflipquote:Op dinsdag 20 december 2005 03:16 schreef FuTilE het volgende:
Well?
Hey hallo je kan ook tever gaan hoor, Roel is wel mijn favo bewoner hequote:Op dinsdag 20 december 2005 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik wil het wel zien hoor met een pepernoot door de goot, met een miniworm toch een vorm![]()
precies, volkomen mee eensquote:Op dinsdag 20 december 2005 03:18 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hey hallo je kan ook tever gaan hoor, Roel is wel mijn favo bewoner he![]()
Zoals ik vanmiddag al zei, misschien heeft die arme jongen gewoon een 'bloedlul'. Dus wie weet wat voor een monster erin schuil gaat.![]()
Ik begin me schuldig te maken aan zeer vunzige taal, wat zullen mensen wel niet denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |