Tja...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van "goed" denk ik
panoramixquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja en Doc van back to the future lijkt verdacht veel gebaseerd te zijn op Prof Barabas
Suske en wiske is idd een beetje triest ja.Kon me ff de naam van de Druide in Astrix niet herinerren.
![]()
precies dit forum is eigenlijk een grote hersenspoelactiequote:
Whehehe... gister tijdens het groot dictee kwam het woord idee-fixe langs, en mijn moeder begon te lachen, die snapte nu pas dat het hondje van Obelix daarnaar vernoemd wasquote:
Snap het nu ook pasquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehehe... gister tijdens het groot dictee kwam het woord idee-fixe langs, en mijn moeder begon te lachen, die snapte nu pas dat het hondje van Obelix daarnaar vernoemd was
Obelix en Asterix snap je wel toch?quote:
Die kende ik nog niet... Wel Droesemix de wijnhandelaar, Hoefnix de smid, Osewiesewosewiesewallakristallix de Zwitser en Nognix de jeugdige Galliër.quote:
Komt door vitamientjes.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zei het pubertje dat in het begin dat tie hier poste, nog claimde dat hij vooral geen homo was en dan vooral echt bi en dus ook heterosex niet zou schuwen....
* Semisane vraagt zich af of wij wel een goede invloed hebben op kleine blonde pubertjes.![]()
Die verzin ik ook ter plekkequote:
zit er vitaminen in homosexquote:
Goeden....*kijkt op klok* middag!quote:
Je dacht dat het nog ochtend was?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:12 schreef davidov het volgende:
[..]
Goeden....*kijkt op klok* middag!![]()
Nee deze keer nietquote:
Ik was vandaag ook om 4 uur klaar.. normaal ben ik pas om half 8 thuisquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee deze keer niet
Maar ik verbaasde me dat het donker was, mensen (jij dus oa) komen terug van werk, en tis nog officieel middag![]()
Hoera meer tijd om op fok te zittenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook om 4 uur klaar.. normaal ben ik pas om half 8 thuis
Maar 't is nu al donker ja, ik haat 't!
Ik heb een hekel aan telefoontjesquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef Waxxer het volgende:
IkhebtrouwensdeKPNgebeldendiemeneervondhetnatuuuurrrlijkvreemdmaarhij-zegtdatmijntelefoonafgeslotenzouzijnnouikheberniksvangemerktdusdatwordtweereenheeeerrrlijkgedoegokikzo...
En nou is 't kloar.
Ben wat anders doen
Meer tijd om vroeg te gaan slapenquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:28 schreef davidov het volgende:
[..]
Hoera meer tijd om op fok te zitten![]()
Kheb ook er ook een hekel aan dat het vroeg donker is![]()
Zoals ik zei, tis nog verdikkeme middag en het is al pikke donker ...
Ach mijn klok is momenteel toch screwed up.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Meer tijd om vroeg te gaan slapen. Ben gebroken. Had na Innercity toch iets langer moeten slapen
Ik wil weer lente en zomer
Idd..quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:39 schreef davidov het volgende:
[..]
Ach mijn klok is momenteel toch screwed up.
Blijkbaar is de ene keer 9 uur slapen, de andere keer 5, dan weer van 6 tot 12 dan weer van 3 tot 11 erg slecht voor je ritme![]()
Lente![]()
Zelfs winter is nog beter dan herfst eigenlijk
Geeft jou telefoon antwoord dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:04 schreef TehRockstar het volgende:
Oh God, MSN doet het niet. Ik moet iets vragen maar dan moet ik naar de telefoon lopen.
och ik vermaak me opzich wel hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Idd..
mja, en ach.. als je student bent dan is je ritme screwed up.. had ik ook in mijn studententijd![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:06 schreef davidov het volgende:
[..]
Geeft jou telefoon antwoord dan?![]()
Als student heb je een luizenleventje..quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:07 schreef davidov het volgende:
[..]
och ik vermaak me opzich wel hoor![]()
OW je wilt iemand bellen en het DIE persoon vragen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?.
Natuurlijk doet ie het, maar er is niemand die de telefoon naar me wil brengen, hoe hard ik ook schreeuw. Luie kutnegerbroer.
*slikt* daar ben ik dus ook bang voorquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als student heb je een luizenleventje..
Mark my words..
Dat heet overleven, Vlarp... Overléven.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als student heb je een luizenleventje..
Mark my words..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |