dit is echt je laatste waarschuwing Kasta want zo schiet het niet op. Straks hebben we door jouw gekloot een war en gezien we ons nog maar amper kunnen verdedigen is dan gewoon de hele faction weg. Als jij zo nodig wilt kloten doe je dat maar zonder Faction maar voor attacks en dergelijke zal je toch echt even toestemming moeten vragen en niet zomaar iemand moeten muggen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat was diezelfde dude van gisteren, wilde even testen of mijn workouts nut hebben gehad.
quote:HT-drnikon bought 4 of your points that were on the market for $20,000.
Als ik nu Faction members aanval of 'bekende' spelers; maar dit was een level1 newbie zonder vrienden of huwelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dit is echt je laatste waarschuwing Kasta want zo schiet het niet op. Straks hebben we door jouw gekloot een war en gezien we ons nog maar amper kunnen verdedigen is dan gewoon de hele faction weg. Als jij zo nodig wilt kloten doe je dat maar zonder Faction maar voor attacks en dergelijke zal je toch echt even toestemming moeten vragen en niet zomaar iemand moeten muggen.
Zonder vriendenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik nu Faction members aanval of 'bekende' spelers; maar dit was een level1 newbie zonder vrienden of huwelijk.
En djeez... Het is maar een spelletje dude.
BloodHoundFromHell?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik nu Faction members aanval of 'bekende' spelers; maar dit was een level1 newbie zonder vrienden of huwelijk.
Gheheheh....quote:
Het gaat er niet om of het een level 1 is of wat dan ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
En djeez... Het is maar een spelletje dude.
en sold.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef GizartFRL het volgende:
Added 3 points to market.
Het klinkt als een eng verhaal dat ouders hun stoute kinderen vertellen voordat ze naar bed gebracht wordenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef Paxlie het volgende:
Het gaat er niet om of het een level 1 is of wat dan ook
Sommige spelers kennen al een aantal grote spelers. Als het je toch geen reet interesseert kan jij net zo goed ook zonder faction lijkt me ? De application list zit aardig vol namelijk.
Even ter verduidelijking. De faction waar gr8w8 en ik in getraind zijn is Crime Central - Training Grounds. Hun hebben ook nog hogere afdelingen en er was iemand van een faction die bewust iemand van de Training Grounds aanviel. Zijn faction is met de grond gelijk gemaakt. Dat kost de mensen in de faction een hoop tijd in het ziekenhuis en ze zijn hun faction kwijt (en factions zijn duur zoals we weten)
Oftewel een hoop gezeik waar niemand op zit te wachten.
Een faction afmaken omdat een iemand een ander aanvalt is ook een beetje een overtrokken reactie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het een level 1 is of wat dan ook
Sommige spelers kennen al een aantal grote spelers. Als het je toch geen reet interesseert kan jij net zo goed ook zonder faction lijkt me ? De application list zit aardig vol namelijk.
Even ter verduidelijking. De faction waar gr8w8 en ik in getraind zijn is Crime Central - Training Grounds. Hun hebben ook nog hogere afdelingen en er was iemand van een faction die bewust iemand van de Training Grounds aanviel. Zijn faction is met de grond gelijk gemaakt. Dat kost de mensen in de faction een hoop tijd in het ziekenhuis en ze zijn hun faction kwijt (en factions zijn duur zoals we weten)
Oftewel een hoop gezeik waar niemand op zit te wachten.
als jij iemand 2x aanvalt ben je erg gericht bezig met iemand. Als je hem dan ook nog eens berooft doe je het niet voor je eigen gewin maar wil je de ander benadelen. Niet geheel vreemd dus dat dat dan een tegenreactie krijgt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Een faction afmaken omdat een iemand een ander aanvalt is ook een beetje een overtrokken reactie.
Pak dan met zijn allen die gene aan.
Mara goed dat si mijn menignwehehehe
En het erge is; hij had maar 1 dollarquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als jij iemand 2x aanvalt ben je erg gericht bezig met iemand. Als je hem dan ook nog eens berooft doe je het niet voor je eigen gewin maar wil je de ander benadelen. Niet geheel vreemd dus dat dat dan een tegenreactie krijgt.
Wat moet je dan ook als man met een tanktop, jij behoort in 't gevang!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:23 schreef Fliepke het volgende:
Jezus word ik opeens gepakt voor het jatten van een tanktop, 152 minuten
Als jailbitch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef washandje het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook als man met een tanktop, jij behoort in 't gevang!
double or nothing neem ik aan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef GizartFRL het volgende:
Is dat gokken op dogfights een beetje lukratief oftewel: wat win je als je 25.000 inzet.
Muggen levert je maar 1% op van zijn geldvoorraad. Het is puur een oorlogsverklaring.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
En het erge is; hij had maar 1 dollar.
Pot wordt verdeeld, en de eigenaar van de winnende hond krijgt 10%. Dat is pas lucratief... Maar goed, als iedreeen dat gaat doen, wordt de spoeling weer te dun, dan gaan er honden dood voor een schijntje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef GizartFRL het volgende:
Is dat gokken op dogfights een beetje lukratief oftewel: wat win je als je 25.000 inzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |