quote:Harley_tc attacked you and left you lying on the street
rond het hele uur komen er nieuwe honden in, van de winkel zelf, voor 500 dollar, die worden heel snel verkocht, dus daarna is er misschien meer ruimte in de winkel?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar die teringwinkel is de hele tijd te druk om ze in de verkoop te gooien.
Was je online toen het gebeurde? Zo nee, dan doet het er niet toe, dan is het puur een experience attack. Zoja, laat het even weten.quote:
Had ik laatst ook, gewoon out of the blue.quote:Op woensdag 21 december 2005 07:22 schreef Paxlie het volgende:
1. You walk down the street and look for a Businessman to pickpocket from. They should have quite a bit of cash on them!
2. You see a man in a nice suit throw change to a hobo. Thats your target!
3. You lean over to grab his breifcase from him.
Result: He grabs you and puts his arm around your neck. 'OFFICER!' The man shouts to the cop several meters away.
volgens mij hebben ze die moeilijker gemaakt in ene
dit is overigens na 3x groen
Heb ik het daarna echter nog gedaan dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 07:21 schreef Paxlie het volgende:
vooral je reacties nadat ik zei dat je het vooral niet moest doen vond ik beneden peil.
dat ik het na een OC doe heeft daar niks mee te maken. Daarna ben ik pas gaan overleggen hierover. Nogmaals, je wapens en dergelijke kan je gewoon houden. Tevens ben je een van de eerste die er weer in mag.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb ik het daarna echter nog gedaan dan?.
Wederom; Nee...
Dus nogmaals; als je al gaat piepen over de gemene reactie die iemand je geeft ("boehoe, ik commandeer je en jij reageert er sarcastisch op."); moet je toch echt eens andere hobbies zoeken...
Maar hé, als jij fijn je vriendjes binnen wil halen met een bullshit betoog (want dát is inmiddels toch wel aangetoond) over veiligheid van de fractie, dan moet je dat lekker doen, knullie...
Maar doe dat in het vervolg dan lekker met je eigen geld en niet op Deep's kosten...
En dat je het pas ná een organized crime doet waaraan ik deelneem zegt op zich ook wel weer voldoende over je motieven.
iemand zo eruit schoppen is pas beneden peilquote:Op woensdag 21 december 2005 07:21 schreef Paxlie het volgende:
korte uitleg voor kasta:
vooral je reacties nadat ik zei dat je het vooral niet moest doen vond ik beneden peil. Ja het is een spelletje maar er moet wel een zekere mate van serieusheid zijn en niet alles maar als een lolletje zien. Zodra er weer ruimte binnen de faction is ben je uiteraard weer welkom.
Nee het is niet om de hogere levels. Op dit moment is het echter wel van belang dat we de faction snel groter krijgen. Ik zal zelf ook zoveel mogelijk doneren om zo spoedig mogelijk die 700k te halen en de uitbreiding te kunnen kopen. Op dit moment is de faction gewoon te klein voor de mensen die erin mee willen spelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iemand zo eruit schoppen is pas beneden peil
Uit je overige reactie blijkt de achtergrond gedachte: Zodra er weer ruimte binnen de faction is ben je uiteraard weer welkom.
Dus je wil gewoon hogere levels binnen halen
beetje jammer....dit is als dat we bij de Hattrick fed alle leden die in lagere divisies spelen eruit gaan kicken om de stats hoog te houden
Ach, ik vond de reactie's en acties van Kasta op mededelingen van gr8w8 en Paxlie ook beneden alle peil.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iemand zo eruit schoppen is pas beneden peil
ik denk dat het meer ging om het domme gedrag van Kasta. Ik kon iig aan niks afmerken dat hij pro de faction was of iig zich er goed voor wilde inzetten.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:44 schreef ArTiC het volgende:
Dus je wil gewoon hogere levels binnen halen
Nee, het is geen spelletje. Wij zijn écht getrouwd!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:21 schreef miss_bleu het volgende:
tis maar een spelletje toch? jeutje
sparen voor een yakusuno zwaard. Die schijnen de bom te zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 11:14 schreef DeHovenier het volgende:
Ik doe weer mee
Heb trouwens 1 merit point gekregen.....wat is handig om die punten aan te besteden?
kloptquote:Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga zowiezo sparen en levelen, want dan pak je meer winst uit de besteding van die punten.
ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel voor om hem met zn allen aan te vallen
zal jouw vriendin en mijn vriend leuk vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee, het is geen spelletje. Wij zijn écht getrouwd!![]()
Dat hangt even van de situatie afquote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel voor om hem met zn allen aan te vallen
Dus dan geef je eerst maar een laatste waarschuwing om hem later zonder iets te zeggen toch maar te kicken? En dat vind je zelf ook niet kinderachtig en krom?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:44 schreef Paxlie het volgende:
Dat heeft niks te maken met sarcasme, want dat was jouw reactie niet. Jouw reactie was gewoon kinderachtig.
Was je online toen hij je aanviel? Zo niet, niks aan het handje, gewoon een experience attack. Zoja, zeg het even.quote:
Ik was niet online, Pax heeft hem al een berichtje gestuurd.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Was je online toen hij je aanviel? Zo niet, niks aan het handje, gewoon een experience attack. Zoja, zeg het even.
Beetje jalouzie houdt de relatie spannend.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zal jouw vriendin en mijn vriend leuk vinden
jalouzie misschien wel, jaloezie nietquote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Beetje jalouzie houdt de relatie spannend.
Zei mijn vorige vriendin.
Ja, door jou gewoon te laten liggen en niet te muggen of hospitalizen. Maar je kan die 50 energie die het kost beter besteden aan trainen in de gym en zo meer experience te krijgen. Voor alles wat je doet in TC krijg je experience. Trainen in de gym dus ook, bovendien leveren hogere stats je weer andere voordelen op.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ik was niet online, Pax heeft hem al een berichtje gestuurd.
Maar hij krijgt hogere experience door mij aan te vallen?
Ik zou die punten gewoon sparen! Als je later een hoger level heb, heb je er veel meer aan!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef washandje het volgende:
Net mn eerste merit gekregen, gebruikt voor max. nerve bar +1. Hoe vaak krijg je die dingen nou eigenlijk?
Nope, je hebt er geen fuck aan. Die dingen kun je zelf jatten zodra je toe bent aan "larcenys". Alleen aan PCs heb je wat, als je je basic computer course hebt gedaan kun je namelijk starten met het programeren van virussen, die je straks weer kunt inzetten voor crimes. Maar al die zooi kun je dus gewoon zelf jatten straks en verkopen voo r cash. Tenzij je ze gaat sparen, maar waarom zou je?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:25 schreef DeHovenier het volgende:
Is het slim om een pc/magnetron/cd's/cdspeler/dvdspeler enz. te kopen?
Beetje te laat, bovendien werd ik die korte nerve bar best zat alquote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou die punten gewoon sparen! Als je later een hoger level heb, heb je er veel meer aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |