sparen voor een yakusuno zwaard. Die schijnen de bom te zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 11:14 schreef DeHovenier het volgende:
Ik doe weer mee
Heb trouwens 1 merit point gekregen.....wat is handig om die punten aan te besteden?
kloptquote:Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga zowiezo sparen en levelen, want dan pak je meer winst uit de besteding van die punten.
ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel voor om hem met zn allen aan te vallen
zal jouw vriendin en mijn vriend leuk vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee, het is geen spelletje. Wij zijn écht getrouwd!![]()
Dat hangt even van de situatie afquote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel voor om hem met zn allen aan te vallen
Dus dan geef je eerst maar een laatste waarschuwing om hem later zonder iets te zeggen toch maar te kicken? En dat vind je zelf ook niet kinderachtig en krom?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:44 schreef Paxlie het volgende:
Dat heeft niks te maken met sarcasme, want dat was jouw reactie niet. Jouw reactie was gewoon kinderachtig.
Was je online toen hij je aanviel? Zo niet, niks aan het handje, gewoon een experience attack. Zoja, zeg het even.quote:
Ik was niet online, Pax heeft hem al een berichtje gestuurd.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Was je online toen hij je aanviel? Zo niet, niks aan het handje, gewoon een experience attack. Zoja, zeg het even.
Beetje jalouzie houdt de relatie spannend.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zal jouw vriendin en mijn vriend leuk vinden
jalouzie misschien wel, jaloezie nietquote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Beetje jalouzie houdt de relatie spannend.
Zei mijn vorige vriendin.
Ja, door jou gewoon te laten liggen en niet te muggen of hospitalizen. Maar je kan die 50 energie die het kost beter besteden aan trainen in de gym en zo meer experience te krijgen. Voor alles wat je doet in TC krijg je experience. Trainen in de gym dus ook, bovendien leveren hogere stats je weer andere voordelen op.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ik was niet online, Pax heeft hem al een berichtje gestuurd.
Maar hij krijgt hogere experience door mij aan te vallen?
Ik zou die punten gewoon sparen! Als je later een hoger level heb, heb je er veel meer aan!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef washandje het volgende:
Net mn eerste merit gekregen, gebruikt voor max. nerve bar +1. Hoe vaak krijg je die dingen nou eigenlijk?
Nope, je hebt er geen fuck aan. Die dingen kun je zelf jatten zodra je toe bent aan "larcenys". Alleen aan PCs heb je wat, als je je basic computer course hebt gedaan kun je namelijk starten met het programeren van virussen, die je straks weer kunt inzetten voor crimes. Maar al die zooi kun je dus gewoon zelf jatten straks en verkopen voo r cash. Tenzij je ze gaat sparen, maar waarom zou je?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:25 schreef DeHovenier het volgende:
Is het slim om een pc/magnetron/cd's/cdspeler/dvdspeler enz. te kopen?
Beetje te laat, bovendien werd ik die korte nerve bar best zat alquote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou die punten gewoon sparen! Als je later een hoger level heb, heb je er veel meer aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |