toemaarquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Volgens Wijn hebben ook veel mensen die hun aanvraag te laat op de bus hadden gedaan de toeslag op tijd gekregen
Het zal maandag wel druk zijn bij de Belastingtelefoonquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Waah kword gek. Heb vorige week netjes een brief gekregen over de zorgtoeslag, ik krijg 34 euro. Is inmiddels ook al netjes gestort op mijn rekening.
Krijg ik vandaag een brief over de huurtoeslag, ook geregeld gelukkig.
Krijg ik nog een keer een brief over de zorgtoeslag, met mijn naam en adres maar een voor mij volledig ombekend bankrekeningnummer.
Dus kan maandag weer gaan bellen om deze fout recht te zetten.. snap er niks van.
Er is een kleine groep die nog niks gehoord heeft. Voor de zekerheid kan je er even achteraan bellen.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Iedereen hoort 't nu toch gehad te hebben? Ik heb nog niks!?
Ik ook nietquote:Op zondag 1 januari 2006 17:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Thanks voor de info. Ga morgen nog wel even checken, zo niet dan bel ik..quote:Op zondag 1 januari 2006 17:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is een kleine groep die nog niks gehoord heeft. Voor de zekerheid kan je er even achteraan bellen.
Je mag er wel eentje van ons hebben, wij hebben hem dus dubbel gekregenquote:Op zondag 1 januari 2006 17:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Dat is voor jullie samenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:16 schreef kreischer2000 het volgende:
Hier ook nog niets ontvangen er is alleen een maar. Mijn toeslagpartner heeft 95¤ ontvangen, is dit nu voor ons beiden? Of moet ik nog even afwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |