abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33486321
lijkt me ook onzin, anders hadden ze dat al van te voren aangegeven en had je ook 2x toeslag gekregen...
pi_33501274
Volgens de BelastingTelefoon krijg je de beschikking voor 31 december.
Maar van mijn broertje die bij de post werkt, weet ik dat ze daar een achterstand van we-ken hebben. Wat een verrassing, zo in die Kerstdrukte...
Bedankt, kabinet
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33501372
hmm vertraging zeg je? Vandaar dat mijn microsoftpakketjes nog niet binnen zijn
pi_33501918
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef ThAzOnE het volgende:
hmm vertraging zeg je? Vandaar dat mijn microsoftpakketjes nog niet binnen zijn
Pakketten hebben sowieso achterstand. Kreeg net iemand aan de deur die vanmorgen met 350 pakketjes was begonnen.....
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_33510039
nog niks
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  donderdag 29 december 2005 @ 16:57:36 #256
34586 kepler
No bounce, no play
pi_33510049
34 euro binnen

mar nog geen brief...
The line is a dot to you!
pi_33517430
Haaaaa-le-lu-jah
De zorgtoeslag is in da house!
Ik ben niet gek, de brief is wél op de post gegaan en het bedrag klopt
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 29 december 2005 @ 21:15:56 #258
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_33518703
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Haaaaa-le-lu-jah
De zorgtoeslag is in da house!
Ik ben niet gek, de brief is wél op de post gegaan en het bedrag klopt
Ik ben blij voor je

hier is de donkere wolk ook wel verdwenen nu hopen dat ze een beetje snel werken en misschien in januari al
pi_33520347
hier nog niet
pi_33525325
Nog steeds NIETS
Ik heb de belastingdienst zowat om de dag aan de telefoon. ELKE keer zeggen ze van ja, het is overgemaakt hoor... Ik heb verdomme Abn amro, daar staat elke bijschriving meteen op!!
Vanochtend belde ik wéér, krijg ik te horen van ja, het staat in de wacht (de dag ervoor zeiden ze dat het al was overgemaakt)...

naja, ik wacht as maandag af. Als het er dan nog niet op staat... tja. dan ga ik maar wééééér bellen en zeuren tegen mensen die er toch geen flikker van af weten en die er toch niets aan kunnen doen...
Kutzooi
Что было, то прошло..
pi_33528096
Heb het ook nog niet, ook weer gebeld en kreeg te horen dat ze nog 2 miljoen! toeslagen moesten versturen of overmaken.....
Maar goed ik wacht maar ff af tot maandag of dinsdag.
pi_33530020
Wat een planning ook he: die hele regeling moest en zou erdoor zijn deze jaarwisseling want anders kost het natuurlijk stemmen als wanneer het fout gaat, en dat terwijl de zorgverzekeraars al aangaven dat ze de administratie niet op orde konden hebben voor 1 juli.
Tja, en dan heb je 50 miljoen poststukken dwars door de kerstperiode...

Wat een puinzooi. In het bedrijfsleven hoef je met zo'n planning niet aan te komen
  vrijdag 30 december 2005 @ 09:13:49 #263
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33530430
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef Andoire het volgende:
Nog steeds NIETS
Ik heb de belastingdienst zowat om de dag aan de telefoon. ELKE keer zeggen ze van ja, het is overgemaakt hoor... Ik heb verdomme Abn amro, daar staat elke bijschriving meteen op!!
Vanochtend belde ik wéér, krijg ik te horen van ja, het staat in de wacht (de dag ervoor zeiden ze dat het al was overgemaakt)...

naja, ik wacht as maandag af. Als het er dan nog niet op staat... tja. dan ga ik maar wééééér bellen en zeuren tegen mensen die er toch geen flikker van af weten en die er toch niets aan kunnen doen...
Kutzooi
Zit je zo omhoog dat je elke dag belt voor een paar tientjes? Als je weet dat je er recht op hebt krijg je het vroeg of laat echt wel, hoor.
  vrijdag 30 december 2005 @ 09:21:10 #264
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_33530526
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:13 schreef Aventura het volgende:

[..]

Zit je zo omhoog dat je elke dag belt voor een paar tientjes? Als je weet dat je er recht op hebt krijg je het vroeg of laat echt wel, hoor.
helemaal mee eens, al mag ik zeggen dat de paar euro die ik mocht ontvangen gewoon een aanfluiting zijn.
en de hoge heren maar roepen dat we er zeker niet op achteruit zouden gaan. ik ben benieuwd wat de salarisstrookjes van 2006 gaan zeggen
From feudal serf to spender.
  vrijdag 30 december 2005 @ 09:22:49 #265
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_33530546
Ik baal ook stevig, vandaag is er voor het eerst 95 euro van mijn rekening geschreven. Helaas heb ik geen recht op zorgtoeslag. Dus weer 65 euro minder te besteden per maand komend jaar, terwijl al mijn andere lasten ook hoger worden. Maarja, wat doe je eraan.
  vrijdag 30 december 2005 @ 09:27:14 #266
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_33530610
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:22 schreef Aventura het volgende:
Ik baal ook stevig, vandaag is er voor het eerst 95 euro van mijn rekening geschreven. Helaas heb ik geen recht op zorgtoeslag. Dus weer 65 euro minder te besteden per maand komend jaar, terwijl al mijn andere lasten ook hoger worden. Maarja, wat doe je eraan.
Ja zo is het precies. Alles wordt enorm duur. Zorg is onbetaalbaar aan het worden. Abo's zullen duurder worden, verkeersboetes gaan enorm stijgen, en je salaris zal misschien 1% stijgen

Om het nog maar niet te hebben over de mogelijke afschaffing van de hypotheek aftrek
From feudal serf to spender.
  vrijdag 30 december 2005 @ 09:46:35 #267
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_33530897
quote:

[..]

Voor een paar tientjes in mijn geval ging het om ¤ 190 noem ik geen paar tientjes ....

en vroeg of laat krijg je het wel ja tuurlijk als ze hebt niet ontvangen hebben krijg je nix...
pi_33531160
quote:

[..]

Nou, die paar tientjes zijn bij sommigen echt niet te missen, ook al dankzij dit nieuwe zorgstelsel, waarvoor je straks zonder sofi-nummer ook niet meer in aanmerking komt
pi_33532848
Voor mij zijn het dus wél een paar tientjes, nml alleen de zorgtoelsag ( ook al is mijn huur 500 euro p.m. ik heb geen recht op huurtoeslag omdat ik te duur huur en zo ) deze maand moet ik én december én januari betalen aan zorgpremie (foutje van agis).
Dus tja ik wil het gewoon zo snel mogelijk ontvangen.

edit - het staat er nog steeds niet op btw
Что было, то прошло..
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2005 @ 11:51:20 #270
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_33533944
34,00 binnen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:08:01 #271
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_33541581
Godverdomme, nog steeds niks
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33553911
Eindelijk... 34 euro binnen
Meteen agis voor januari betaald.. 135 euro armer
Что было, то прошло..
  vrijdag 30 december 2005 @ 20:18:17 #273
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_33554002
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:51 schreef just me het volgende:
34,00 binnen
pi_33563231
nog niets, heb voor 2 mensen aanvragen gedaan, ik hang al dagen aan de belastingtelefoon, maar nog steeds niets. geen papieren en ze hebben elk vandaag gekeken op hun banksaldo. nada nul.. alles was keurig behandelt volgens de helpdesk. zelfs ruim op tijd online verstuurd (half sept).

pi_33563890
quote:
Deel toeslagen niet op tijd betaald

(Novum) - Ongeveer tweehonderdduizend mensen krijgen hun zorg- of huurtoeslag niet op tijd. De belastingdienst is er niet in geslaagd deze betalingen voor het einde van dit jaar te verwerken. De fiscus verwacht de laatste bedragen eind volgende week over te maken. In totaal zijn in december 5,5 miljoen betalingen gedaan, maakt het ministerie van Financiën vrijdag bekend.

De belastingdienst heeft vrijdag de tweede ronde zorg- en huurtoeslagen voor januari uitgevoerd. Staatssecretaris van Financiën Joop Wijn (CDA) heeft de medewerkers van de belastingdienst vrijdag gecomplimenteerd met 'deze formidabele prestatie'. Volgens Wijn hebben ook veel mensen die hun aanvraag te laat op de bus hadden gedaan de toeslag op tijd gekregen.

Bron: www.elsevier.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')