Pakketten hebben sowieso achterstand. Kreeg net iemand aan de deur die vanmorgen met 350 pakketjes was begonnen.....quote:Op donderdag 29 december 2005 12:43 schreef ThAzOnE het volgende:
hmm vertraging zeg je? Vandaar dat mijn microsoftpakketjes nog niet binnen zijn
Ik ben blij voor jequote:Op donderdag 29 december 2005 20:43 schreef Mwanatabu het volgende:
Haaaaa-le-lu-jah
De zorgtoeslag is in da house!
Ik ben niet gek, de brief is wél op de post gegaan en het bedrag klopt
Zit je zo omhoog dat je elke dag belt voor een paar tientjes? Als je weet dat je er recht op hebt krijg je het vroeg of laat echt wel, hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:42 schreef Andoire het volgende:
Nog steeds NIETS
Ik heb de belastingdienst zowat om de dag aan de telefoon. ELKE keer zeggen ze van ja, het is overgemaakt hoor... Ik heb verdomme Abn amro, daar staat elke bijschriving meteen op!!
Vanochtend belde ik wéér, krijg ik te horen van ja, het staat in de wacht(de dag ervoor zeiden ze dat het al was overgemaakt)...
naja, ik wacht as maandag af. Als het er dan nog niet op staat... tja. dan ga ik maar wééééér bellen en zeuren tegen mensen die er toch geen flikker van af weten en die er toch niets aan kunnen doen...
Kutzooi![]()
helemaal mee eens, al mag ik zeggen dat de paar euro die ik mocht ontvangen gewoon een aanfluiting zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zit je zo omhoog dat je elke dag belt voor een paar tientjes? Als je weet dat je er recht op hebt krijg je het vroeg of laat echt wel, hoor.
Ja zo is het precies. Alles wordt enorm duur. Zorg is onbetaalbaar aan het worden. Abo's zullen duurder worden, verkeersboetes gaan enorm stijgen, en je salaris zal misschien 1% stijgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:22 schreef Aventura het volgende:
Ik baal ook stevig, vandaag is er voor het eerst 95 euro van mijn rekening geschreven. Helaas heb ik geen recht op zorgtoeslag. Dus weer 65 euro minder te besteden per maand komend jaar, terwijl al mijn andere lasten ook hoger worden. Maarja, wat doe je eraan.
Voor een paar tientjes in mijn geval ging het om ¤ 190 noem ik geen paar tientjes ....quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zit je zo omhoog dat je elke dag belt voor een paar tientjes? Als je weet dat je er recht op hebt krijg je het vroeg of laat echt wel, hoor.
Nou, die paar tientjes zijn bij sommigen echt niet te missen, ook al dankzij dit nieuwe zorgstelsel, waarvoor je straks zonder sofi-nummer ook niet meer in aanmerking komtquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
quote:Deel toeslagen niet op tijd betaald
(Novum) - Ongeveer tweehonderdduizend mensen krijgen hun zorg- of huurtoeslag niet op tijd. De belastingdienst is er niet in geslaagd deze betalingen voor het einde van dit jaar te verwerken. De fiscus verwacht de laatste bedragen eind volgende week over te maken. In totaal zijn in december 5,5 miljoen betalingen gedaan, maakt het ministerie van Financiën vrijdag bekend.
De belastingdienst heeft vrijdag de tweede ronde zorg- en huurtoeslagen voor januari uitgevoerd. Staatssecretaris van Financiën Joop Wijn (CDA) heeft de medewerkers van de belastingdienst vrijdag gecomplimenteerd met 'deze formidabele prestatie'. Volgens Wijn hebben ook veel mensen die hun aanvraag te laat op de bus hadden gedaan de toeslag op tijd gekregen.
Bron: www.elsevier.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |