quote:Op maandag 19 december 2005 20:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ga je toch naar een voetbalwedstrijd van Manchester op boxing day![]()
Ja ernstig héquote:Op maandag 19 december 2005 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Zit ie zelfs in de chat te schreeuwen ?![]()
De Playlimp zekerquote:Op maandag 19 december 2005 20:44 schreef Showtime het volgende:
Rob: "Ik wil wel een x poseren in een blad."
Lieske ook wel!quote:Op maandag 19 december 2005 20:44 schreef Showtime het volgende:
Rob: "Ik wil wel een x poseren in een blad."
quote:Op maandag 19 december 2005 20:45 schreef Showtime het volgende:
Dido: "roel en ik hebben niet echt het hele gebeuren gedaan..."
Ik persoonlijk vind het een beetje irritant als je je post 20x aanpast, dus doe dan een nieuwe post in de SC dan komen we tenminste ook nog aan de 1000quote:Op maandag 19 december 2005 20:46 schreef Showtime het volgende:
Dido: "ik mis roel , kan niet wachten tot donderdag"
Dido: "ik heb marcel nog gesproken , dat is nu echt afgelopen"
Dido: "zeg ik echt echt achter elke zin? echt"![]()
Dido: "ik zeg roel donderdag.....lieverd ik heb je zo gemist!!!!"
Dido: "die scheet van naat....die kon je niet missen!!!!!!"
Dido: "ik zou niks anders gedaan hebben behalve dat ik wat duidelijker tegen roel zou zijn"
Haha, ja en over Chantal: dan trek je toch naar dat soort mensen toe...quote:Op maandag 19 december 2005 20:47 schreef cuall het volgende:
Roel vraagt aan Lieske of ze een bepaalde strategie heeft gevolgd om zich te handhaven na de aanvangsperiode en alle nominaties. Lieske heeft dat niet gedaan, op een bepaald moment had ze iets van schijt aan alles, zo wil ik niet naar huis toe, ik wil niet naar huis toe met een vrijwillige exit, dan maar zero tollerance
hoiquote:Op maandag 19 december 2005 20:51 schreef White_Pearl het volgende:
BEW hello![]()
gaat nu beetje sneller geloof ik hé?
Ik merkte dat er weinig reactie op kwam, heb geen zin om 10x een post van mezelf achter elkaar terug te zien.quote:Op maandag 19 december 2005 20:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het een beetje irritant als je je post 20x aanpast, dus doe dan een nieuwe post in de SC dan komen we tenminste ook nog aan de 1000
maakt toch niet uit, het is makkelijker om te volgen dan, anders moet je de hele tijd terug scrollen naar jou posts aangezien ze wel interessant zijnquote:Op maandag 19 december 2005 20:52 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik merkte dat er weinig reactie op kwam, heb geen zin om 10x een post van mezelf achter elkaar terug te zien.
quote:Op maandag 19 december 2005 20:51 schreef White_Pearl het volgende:
BEW hello![]()
gaat nu beetje sneller geloof ik hé?
wordt er niks gevraagd over hoe dido tegen naat aankijkt (mss moet iemand haar die foto eens voorleggenquote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef Showtime het volgende:
Dido: "ik had nooit verwacht er zulke mooie vriendschappen aan over te houden"
Dido: "en zeker niet een liefde , dus hoe mooi kan het zijn"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |