Dankjequote:
Nee, ik geloof het nietquote:
quote:
Ja in principe wel ja. Maar omdat het nu als algemeen ingeburgerd begrip wordt gebruikt is het zonder hoofdletter. dacht ikquote:
Grmbl.quote:Op maandag 19 december 2005 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja in principe wel ja. Maar omdat het nu als algemeen ingeburgerd begrip wordt gebruikt is het zonder hoofdletter. dacht ik![]()
quote:Ja. Tenminste betekent 'althans, in ieder geval'. Bijvoorbeeld: 'Ik ben misschien niet slim, maar ik kan tenminste hoofdrekenen'. In de betekenis 'op z'n minst, minstens, minimaal' wordt ten minste als twee woorden geschreven: 'Je moet voor deze functie ten minste een mavo-diploma hebben.'
quote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
93.
ik twee keer zoveel als Zhenar, jij twee keer zoveel als ikquote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
93.
Ja!quote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt? echt echt echt waar?????
ik 47
Dat was een grapje, schat.quote:Op maandag 19 december 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik twee keer zoveel als Zhenar, jij twee keer zoveel als ik
oh vandaar, ik doe pas mee sinds 2003quote:Op maandag 19 december 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
Ja!~
Maar ik doe mee sinds mijn tiende en ze gebruiken vaak dezelfde trucjes. Net als bij een IQ-test.![]()
Hallo...als ik het met mijn oren dicht doe, haal ik nog minder fouten dan 93.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
93.
Oooooh, phieuw!quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oooooh, phieuw!![]()
Kon het me al niet voorstellen...
ik kan me niet voorstellen dat iedereen hier onder de 30 zit...........quote:Op maandag 19 december 2005 21:55 schreef Zhenar het volgende:
Kon het me al niet voorstellen...
Welk gedeelte van ons taalpurisme en onze woordkunsten is niet tot je doorgedrongen?quote:Op maandag 19 december 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat iedereen hier onder de 30 zit...........
Jaquote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welk gedeelte van ons taalpurisme en onze woordkunsten is niet tot je doorgedrongen?
Het kwam over als: Ja duh, die muts vergeet ik natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2005 21:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoelde "Natuurlijk" als in: KUT KLOTE KUT, HOE KON IK! Maar misschien kwam het niet zo over
Wie heeft ie allemaal dan wel opgenoemd?quote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het kwam over als: Ja duh, die muts vergeet ik natuurlijk! Maar ik geloof je hoor
![]()
jouw verklaring [meedoen vanaf je 10de verklaard wel íets] maar dat jullie alle 3 zó hoog scoren vind ik op z'n minst opvallend... taalpuristen of niet.... we hebben 't over 'n extreem lastig dictee [met véél vage, niet-Nederlandse begrippen e.d.] met 'n Vlaamse die te snel leest.... zelfs mijn toch redelijk briljante vader zit dit jaar niet onder de 30quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef Zhenar het volgende:
Welk gedeelte van ons taalpurisme en onze woordkunsten is niet tot je doorgedrongen?
Nee, zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het kwam over als: Ja duh, die muts vergeet ik natuurlijk! Maar ik geloof je hoor
![]()
sowieso Zhenar, BVO, Bupatih, Tommerd en alwaysthebestquote:Op maandag 19 december 2005 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie heeft ie allemaal dan wel opgenoemd?
In het begin klonk je zenuwachtig, maar daarna ging het al snel beterquote:Op maandag 19 december 2005 22:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet.. Maar er kwam zoveel over me heen in ene
. Ik wist het allemaal niet meer.
.
Mij wel en MB niet.quote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
sowieso Zhenar, BVO, Bupatih, Tommerd en alwaysthebest.
Misschien dat de verklaring "we zijn gewoon dikke nerds" beter te behappen is.quote:Op maandag 19 december 2005 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
jouw verklaring [meedoen vanaf je 10de verklaard wel íets] maar dat jullie alle 3 zó hoog scoren vind ik op z'n minst opvallend... taalpuristen of niet.... we hebben 't over 'n extreem lastig dictee [met véél vage, niet-Nederlandse begrippen e.d.] met 'n Vlaamse die te snel leest.... zelfs mijn toch redelijk briljante vader zit dit jaar niet onder de 30
maar ben niet jaloers hoor, enkel verwonderd![]()
ach flikker toch op jijquote:Op maandag 19 december 2005 22:04 schreef Bupatih het volgende:
verklaard???
mja daar kan ik dan wel weer mee leven....quote:Op maandag 19 december 2005 22:06 schreef Zhenar het volgende:
Misschien dat de verklaring "we zijn gewoon dikke nerds" beter de behappen is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |