abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 december 2005 @ 00:40:02 #101
131784 bhs
gestoorde gek
pi_33234339
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef avonne het volgende:
Waarom Laat BB niet zien dat ze het tempo telkens opvoerden tot 32 km per uur?

Waarom laat BB niet zien dat er een lading pijnstillers geleverd en geconsumeerd wordt?

Waarom laat BB niet zien dat elke bewoner na 10 minuten van de fiets afrolde en vervangen moest worden?

Lafaards.
Nu hebben ze hun emo-beelden, hoor.
Alleen triest dat het dan ook meteen karaktermoord moet zijn.
Waarom wacht je niet even tot je ook de aflevering van morgen gezien hebt?
Wie weet krijgen we alsnog iets te zien.
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2005 @ 07:41:17 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33236741
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:42 schreef PC eend het volgende:
Ze hadden moeten zeggen dat als ze het niet halen, er 50.000 uit de pot ging
Of dat degene die zich het minst inzet voor de opdracht (Lieske) meteen na afloop kan wieberen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2005 @ 07:47:31 #103
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33236764
quote:
Op maandag 19 december 2005 20:06 schreef Fling het volgende:
Kortom, het is allemaal Lieske's schuld
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_33236774
Gezien de tempo verhogingen die we ook in het beeld via een camera op een PCscherm hebben kunnen zien, werd er toegewerkt naar een niet halen van de opdracht. Dit gaf meer emoTV dan wanneer de opdracht wel gehaald zou zijn. En daar gaat het allemaal om. En niet te vergeten, de productie moet ook binnen het budget blijven. Of is hier iemand die nog steeds geloofd dat het de bedoeling is/was dat ze de totaal te halen hoofdprijs ook inderdaad konden/mochten halen.
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2005 @ 08:13:51 #105
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33236898
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 07:50 schreef tanjalies het volgende:
Of is hier iemand die nog steeds geloofd dat het de bedoeling is/was dat ze de totaal te halen hoofdprijs ook inderdaad konden/mochten halen.
Nee hoor, maar of het Talpa nou zo siert dat ze een paar dagen voor het eind nog gauw even 50.000 ¤ in eigen zak houden, betwijfel ik ook. Hoewel ik deze slappe lichting nog geen 5.000 ¤ gun vind ik het toch wat goedkopig van Talpa.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_33238104
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 08:13 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee hoor, maar of het Talpa nou zo siert dat ze een paar dagen voor het eind nog gauw even 50.000 ¤ in eigen zak houden, betwijfel ik ook. Hoewel ik deze slappe lichting nog geen 5.000 ¤ gun vind ik het toch wat goedkopig van Talpa.
Ik zie jou met je vette bierpens anders nog geen dikke 30 uur fietsen in een team van 4.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2005 @ 10:23:17 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33238420
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:03 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik zie jou met je vette bierpens anders nog geen dikke 30 uur fietsen in een team van 4.
Misschien niet, maar zie je mij dan wel blaten dat ik dit keer wél ga volhouden?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_33239632
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:23 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Misschien niet, maar zie je mij dan wel blaten dat ik dit keer wél ga volhouden?
Dat zo moed en doorzettingsvermogen tonen is toch alleen maar prijzenswaardig? Ik vind dat ze het alle 4 uitstekend gedaan hebben. 30 uur in hoog tempo fietsen is niet niks. En sja, dat de een wat minder is qua conditie dan de ander, dat doet er dan eigenlijk al niet meer toe. Iedereen zat er doorheen, alleen lieten ze door creatief knip- en plakwerk in de uitzending LIJKEN alsof alleen Lieske het moeilijk had, en de rest nog uren door had gekund. En zo was het in de werkelijkheid niet. Verder viel op de streams te zien dat de snelheid wel heel selectief werd opgevoerd.

Maar goed ik hoorde vanmorgen Hummie op 3FM over die zaak van Gert-Jan en toen werd me al snel duidelijk wat voor machtsgeile feeks dat wijf is, die niks na zal laten om iemand zwart te maken.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  † In Memoriam † dinsdag 20 december 2005 @ 11:28:10 #109
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_33239824
Het jammere van Lieske was dat ze haar eigen belang (niet als enige voortijdig afhaken en daarmee door de mand vallen als fanatieke sportvrouw die nooit opgeeft) boven dat van de groep stelde (misschien hadden de anderen de opdracht toch kunnen halen en anders hadden ze iig doorzettingsvermogen getoond). Ze jammerde net zolang tot de rest er ook mee stopte, al was het maar om van haar gezeur af te zijn, leek het wel.

Natuurlijk was de opdracht veel te zwaar en ik vind het nogal goedkoop van Talpa om op deze manier het geld in eigen zak te houden. En Hummie...? Ach, van een ex-hoofdredactrice van Privé kun je alles verwachten. Behalve de waarheid.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_33240000
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 11:28 schreef Cynix ® het volgende:
Het jammere van Lieske was dat ze haar eigen belang (niet als enige voortijdig afhaken en daarmee door de mand vallen als fanatieke sportvrouw die nooit opgeeft) boven dat van de groep stelde (misschien hadden de anderen de opdracht toch kunnen halen en anders hadden ze iig doorzettingsvermogen getoond). Ze jammerde net zolang tot de rest er ook mee stopte, al was het maar om van haar gezeur af te zijn, leek het wel. [..]
Vind ik dus niet. Het was logisch dat er IEMAND zou afhaken, en in dit geval was dat Lieske. Door de uitzending leek het net alsof zij de enige was die ermee wilde stoppen, dat klopt, maar in werkelijkheid was dat dus niet zo. Iedereen heeft wanhoopskreten geuit, maar die van Lieske hebben ze allemaal achter elkaar geplakt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33242843
A_N, in feite zegt Cynix hetzelfde (al moest ik ook 3 keer lezen)
Hij zegt "... zo leek het wel" er achter aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')