Lekker! Zeker vooral veel buitensporten? Wat een planning....quote:Op maandag 19 december 2005 18:13 schreef olsentwinnetje het volgende:
Whehe...ik heb morgen sportdag enzo
Het is hopelijk lekker binnen..quote:Op maandag 19 december 2005 18:29 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Lekker! Zeker vooral veel buitensporten? Wat een planning....
Eens.quote:Op maandag 19 december 2005 17:49 schreef keezy het volgende:
KUT profielwerkstuk.
Tijdig?...je weet normaal gesproken al vanaf de hersfvakantie minstens dat je die moet maken...meestal beginnen ze er voor er al over.....quote:Op maandag 19 december 2005 17:49 schreef keezy het volgende:
KUT profielwerkstuk. Moet ik GVD nog 30 landen beschrijven. Het gaat over Britse Imperialisme. Heb je een land beschreven, moet je er nog 29 doen![]()
En dit keer ben ik wel vroeg begonnen met mijn werkstuk![]()
Was jij niet diegene die een jaar geleden een topic opende dat hij zich maar niet kon aansporen tot leren?quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 18:29 schreef Bartgast het volgende:
8 uur voor een verslag is echt helemaal niks meer als je op t hbo zit hoor![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 18:47 schreef Heatseeker het volgende:
Kijk daarom ben ik nou met school gestopt.
quote:Op maandag 19 december 2005 18:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een jaar geleden een topic opende dat hij zich maar niet kon aansporen tot leren?![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 18:52 schreef Marruk het volgende:
[..]
Hij vraagt i.i.g. niet of hij geband mag worden omdat hij zich niet tot werk kan verzetten![]()
Count me in as well...quote:Op maandag 19 december 2005 17:49 schreef keezy het volgende:
KUT profielwerkstuk.
Inderdaad, over zijn impotente luiheidquote:Op maandag 19 december 2005 18:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een jaar geleden een topic opende dat hij zich maar niet kon aansporen tot leren?![]()
Inductiespanning, wauw!quote:Op maandag 19 december 2005 18:57 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Count me in as well...
Ik doe het samen met 2 andere gasten over inductiespanningNu gaan we dus onze eigen naafdynamo maken, alleen werkt het niet echt goed ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |