Lekker! Zeker vooral veel buitensporten? Wat een planning....quote:Op maandag 19 december 2005 18:13 schreef olsentwinnetje het volgende:
Whehe...ik heb morgen sportdag enzo
Het is hopelijk lekker binnen..quote:Op maandag 19 december 2005 18:29 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Lekker! Zeker vooral veel buitensporten? Wat een planning....
Eens.quote:Op maandag 19 december 2005 17:49 schreef keezy het volgende:
KUT profielwerkstuk.
Tijdig?...je weet normaal gesproken al vanaf de hersfvakantie minstens dat je die moet maken...meestal beginnen ze er voor er al over.....quote:Op maandag 19 december 2005 17:49 schreef keezy het volgende:
KUT profielwerkstuk. Moet ik GVD nog 30 landen beschrijven. Het gaat over Britse Imperialisme. Heb je een land beschreven, moet je er nog 29 doen![]()
En dit keer ben ik wel vroeg begonnen met mijn werkstuk![]()
Was jij niet diegene die een jaar geleden een topic opende dat hij zich maar niet kon aansporen tot leren?quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 18:29 schreef Bartgast het volgende:
8 uur voor een verslag is echt helemaal niks meer als je op t hbo zit hoor![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 18:47 schreef Heatseeker het volgende:
Kijk daarom ben ik nou met school gestopt.
quote:Op maandag 19 december 2005 18:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een jaar geleden een topic opende dat hij zich maar niet kon aansporen tot leren?![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 18:52 schreef Marruk het volgende:
[..]
Hij vraagt i.i.g. niet of hij geband mag worden omdat hij zich niet tot werk kan verzetten![]()
Count me in as well...quote:Op maandag 19 december 2005 17:49 schreef keezy het volgende:
KUT profielwerkstuk.
Inderdaad, over zijn impotente luiheidquote:Op maandag 19 december 2005 18:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een jaar geleden een topic opende dat hij zich maar niet kon aansporen tot leren?![]()
Inductiespanning, wauw!quote:Op maandag 19 december 2005 18:57 schreef Shapeshifter het volgende:
[..]
Count me in as well...
Ik doe het samen met 2 andere gasten over inductiespanningNu gaan we dus onze eigen naafdynamo maken, alleen werkt het niet echt goed ofzo
Ja, het lijkt wel een spannend jongensboek.quote:
dat is natuurlijk helemaal verstandigquote:Op maandag 19 december 2005 18:47 schreef Heatseeker het volgende:
Kijk daarom ben ik nou met school gestopt.
je moet het samendoen. Die andere kwam met het onderwerp aanzettenquote:Op maandag 19 december 2005 19:54 schreef JosD. het volgende:
Waarom kies je in godsnaam ook zo'n saai onderwerp![]()
Ik weet niet hoe jij dat hebt, maar wij mochten het zelf kiezen![]()
Jeuses Stedelijk Gymnasium Nijmgen praktijken daar hoor, dat leren ze vanzelf af als je steevast niet op komt dagen. En ik had met mijn E&M-profiel "extremisme in het voetbal verklaard vanuit de historie" Dat was me een mooi onderwerpquote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef JosvG het volgende:
Ik weet niet hoor, maar bij ons kijken ze van week tot week hoever je bent met PWS, en als je niet doorwerkt mag je uren nakomen om het op school te maken onder toezicht... nou ik weet niet hoor, maar dan ga je wel werken...
Ik doe het btw over het milieu t.o.v. de groeiende economie... ook al zo'n dodelijk saai onderwerp... Maar daarom heb ik dan ook E&M profiel gekozen he
Voor 25 landen pipoquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:18 schreef Handschoen het volgende:
8 uur?
Ik heb het nu af en ik heb je laatste raad net opgevolgd!quote:Op maandag 19 december 2005 23:52 schreef Gatalin het volgende:
Deadlines zijn er om verplaatst te worden. Ik moest mijn PWS toen volgens mij in februari opleveren, ergens eind maart is het eindelijk gebeurd en ik had gewoon een goed op mijn eindlijst, dus niet janken en gewoon een biertje pakken!
Ik moet 200 slu volmaken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:18 schreef Handschoen het volgende:
8 uur?
Toen ik nog op de midelbare school zat moest de Havo 40, en het Vwo 80 uur erin steken. Ik heb er ook echt 40 (nou, tussen de 36 en 40) uur in gestoken. Dus je hebt het nog makkelijk met je 8 uur.
de beoordeling van pws is toch alleen maar voldoende of goed? De goed heb je al, waarom zou je dan nog meer gaan doen, als het voor je cijfer niets uithaaltquote:Op maandag 30 januari 2006 12:06 schreef keezy het volgende:
Fucking hell! Ik heb gewoon een 8.8 voor de PWS!!!Nu nog een presentatie in elkaar bouwen, het cijfer kan alleen nog maar hoge worden!
![]()
Je kant ook overdrijvenquote:Op maandag 19 december 2005 17:53 schreef keezy het volgende:
Woensdag moet ik het inleveren. ProfielWerkStuk is een enorm verslag wat je moet maken. Alleen moet ik al die landen morgen al hebben. Ik ben ruim een kwartiertje bezig met een land. Dus het gaat nog wel een uurtje of 8 duren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |