en de laatste keerquote:Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef Flyga het volgende:
* eerste keer in een gijsjestopic post....![]()
![]()
ik heb hem vrijdag opgehaald tijdens een kerstdiner met het werk, was een zwaar krengquote:Op maandag 19 december 2005 17:43 schreef kepler het volgende:
ik heb een kerstpakket gekregen
superzwaar, en ik was op de fiets. De hele weg gaat het goed, maar als ik mijn fiets in het hok wil zetten flikkert die doos erafGelukkig niks kapot
Ik heb hem in de kast staan .. niet gelezenquote:Op maandag 19 december 2005 17:27 schreef mr_Brown het volgende:
B. heb het boek "sixtijns geheim" ofzo ietsgekocht... ken je hem?
quote:Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef Flyga het volgende:
![]()
nope geen nieuws behalve dat we niet meer naar het zkh hoeven vor checks, alles was goed afgelopen zondagquote:Op maandag 19 december 2005 19:40 schreef QueenR het volgende:
invasie van newbies, is het die tijd alweer?
hey neetje, nog geen spannend nieuws? beginnen de zenuwen inmiddels flink te komen?
x
oh okquote:Op maandag 19 december 2005 18:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hem in de kast staan .. niet gelezen
volgens mij voor mij ookquote:Op maandag 19 december 2005 17:24 schreef Flyga het volgende:
![]()
Ik had er 3 dit jaarquote:Op maandag 19 december 2005 17:43 schreef kepler het volgende:
ik heb een kerstpakket gekregen
superzwaar, en ik was op de fiets. De hele weg gaat het goed, maar als ik mijn fiets in het hok wil zetten flikkert die doos erafGelukkig niks kapot
dan doe je toch gewoon 20 jaar met die autoquote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Kreeg trouwens te horen dat dit de laatste lease auto is voor mij. Mag er nog 1 keer 1 bestellen en moet daarna met een eigen auto gaan rijden
Deze kan nog laaaaaaaaaaaaaaaang mee. De volgende ook nog een X aantal jaar. Zeuren om gratis dingenquote:Op maandag 19 december 2005 22:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Kreeg trouwens te horen dat dit de laatste lease auto is voor mij. Mag er nog 1 keer 1 bestellen en moet daarna met een eigen auto gaan rijden
Ik neem aan dat Nederland daar ergens staat?quote:Op maandag 19 december 2005 22:16 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
lekker koud de 27e
althans dat is de voorspelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |