FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Belcompany
ellendemanmaandag 19 december 2005 @ 15:30
Na een verkeerde levering (aan het verkeerde adres) heb in oktober dit jaar een Samsung plus abo van Belconmpany aangeschaft/ontvangen. Dit toestel bleek na 2 weken een fout te bevatten. Belcompany geeft geen leen toestel (de online shop was de bon vergeten te geven) Ik moest 3 keer naar de winkel en ik was hem 2 weken kwijt. ik heb hem nu weer terug met een andere softwarefout (fotobeller). Nu kreeg ik een brief (natuurlijk naar t verkeerde adres wederom): zij beloven daarin: "Hierbij kan ik u bevestigen dat wij u tegemoet kunnen komen door u een nieuw toestel te laten uitzoeken ter waarder van 310.92 U kunt hierbij kiezen voor de Nokia of de Samsung." Zij vermelden niet dat ik mijn toestel moet RUILEN maar als ik hier gebruik van wil maken wordt mij dat ineens meedegedeeld.. Wat kan ik nu doen? Ik heb heelw at tijd in dit drama gestoken...
Bupatihmaandag 19 december 2005 @ 15:31
Misschien meer iets voor Werk, Geldzaken & Recht ?
Copycatmaandag 19 december 2005 @ 15:32
Schopje R&P ---> WGR .
Mangoworks2002maandag 19 december 2005 @ 16:18
Verhaal uitleggen en dan iom de verkoper een antwoord verzinnen. Je kan dus: je telefoon laten maken. cq dezelfde uitzoeken of een totaal nieuwe (ander merk) uitzoeken.
ellendemanmaandag 19 december 2005 @ 16:24
Ik heb zwart op wit dat ze een nieuw toestel aanbieden zonder eisen te stellen dat ik mijn toestel moet inleveren. Ze mochten ook een vergoeding bieden voor het geleden ongemak, tijd en energie die ik in alles heb moeten steken.
Mangoworks2002maandag 19 december 2005 @ 16:32
Wat wil je dan? Word uit je openingspost niet duidelijk namelijk. Je wilt je kapotte houden en een nieuwe krijgen, daar zullen ze niet aan doen. Omruilen mag natuurlijk wel...
KreKkeRmaandag 19 december 2005 @ 16:47
Waarom zou je aan kapot toestel willen houden
ellendemanmaandag 19 december 2005 @ 17:07
alleen fotobeller doet het niet.. Is mijn 2e kapotte samsung in 2 jaar, elke keer fout in software! Hij is met dit gebrek teruggekomen van de reparatie!
skiczukiemaandag 19 december 2005 @ 17:10
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:30 schreef ellendeman het volgende:
Ik heb heelw at tijd in dit drama gestoken...
Was zélf de bon dan niet vergeten.
ellendemandinsdag 20 december 2005 @ 10:12
ik was de bon niet vergeten, zij waren m vergeten mee te sturen met de telefoon.
ellendemandinsdag 20 december 2005 @ 10:13
skizukie je bent DOM
skiczukiedinsdag 20 december 2005 @ 11:11
Fucking huilie.