Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Na een verkeerde levering (aan het verkeerde adres) heb in oktober dit jaar een Samsung plus abo van Belconmpany aangeschaft/ontvangen. Dit toestel bleek na 2 weken een fout te bevatten. Belcompany geeft geen leen toestel (de online shop was de bon vergeten te geven) Ik moest 3 keer naar de winkel en ik was hem 2 weken kwijt. ik heb hem nu weer terug met een andere softwarefout (fotobeller). Nu kreeg ik een brief (natuurlijk naar t verkeerde adres wederom): zij beloven daarin: "Hierbij kan ik u bevestigen dat wij u tegemoet kunnen komen door u een nieuw toestel te laten uitzoeken ter waarder van 310.92 U kunt hierbij kiezen voor de Nokia of de Samsung." Zij vermelden niet dat ik mijn toestel moet RUILEN maar als ik hier gebruik van wil maken wordt mij dat ineens meedegedeeld.. Wat kan ik nu doen? Ik heb heelw at tijd in dit drama gestoken...
Verhaal uitleggen en dan iom de verkoper een antwoord verzinnen. Je kan dus: je telefoon laten maken. cq dezelfde uitzoeken of een totaal nieuwe (ander merk) uitzoeken.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht die als het er op aan komt met je sms't en met je chat Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
Ik heb zwart op wit dat ze een nieuw toestel aanbieden zonder eisen te stellen dat ik mijn toestel moet inleveren. Ze mochten ook een vergoeding bieden voor het geleden ongemak, tijd en energie die ik in alles heb moeten steken.
Wat wil je dan? Word uit je openingspost niet duidelijk namelijk. Je wilt je kapotte houden en een nieuwe krijgen, daar zullen ze niet aan doen. Omruilen mag natuurlijk wel...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht die als het er op aan komt met je sms't en met je chat Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
alleen fotobeller doet het niet.. Is mijn 2e kapotte samsung in 2 jaar, elke keer fout in software! Hij is met dit gebrek teruggekomen van de reparatie!