1260 EUR?quote:Op maandag 19 december 2005 11:49 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hallo !
Ik had even een vraagje in hoevere je aan de hand van een propedeuse HBO loonsverhoging af kunt dwingen. Of ja, dwingen, in ieder geval in hoeverre je het kunt gebruiken in de salarisonderhandelingen...
Ik denk in ieder geval dat je door die propedeuse aan kan tonen dat je werkt en denkt op HBO niveau. Je bent dan inderdaad nog geen ingenieur maar wel op weg.
Welk bruto maandsalaris zou hier ongeveer bij horen. Ik ben 25 en werkzaam in de ICT branche...
Ik zou als ik jou was niks afdwingen.. je bent namelijk overgeleverd aan het oordeel van degene die jouw sollicitatiegesprek afhandelt, als je er bij je huidige baan uitgeknikkerd wordt. Je moet dus maar net geluk hebben. Ik zou pas dingen gaan afdwingen als ik mijn studie had afgerond.quote:Op maandag 19 december 2005 11:56 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Ja is ook !![]()
Nou effe serieus...
Mja, maar je kunt het ook zo ziet dat ik in ieder geval van de studie hogere informatica de "technische vakken" allemaal met een voldoende afgerond hebt...quote:Op maandag 19 december 2005 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Denk niet dat je P hierbij kan helpen. In weze ben je nog niet verder dan 1 jaar na de havo...
Ik hoop voor je dat je over je salaris kan onderhandelen. Een bedrijf heeft namelijk personeel vaak voor het uitkiezen.quote:Op maandag 19 december 2005 11:49 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hallo !
Ik had even een vraagje in hoevere je aan de hand van een propedeuse HBO loonsverhoging af kunt dwingen. Of ja, dwingen, in ieder geval in hoeverre je het kunt gebruiken in de salarisonderhandelingen...
Ik denk in ieder geval dat je door die propedeuse aan kan tonen dat je werkt en denkt op HBO niveau. Je bent dan inderdaad nog geen ingenieur maar wel op weg.
Welk bruto maandsalaris zou hier ongeveer bij horen. Ik ben 25 en werkzaam in de ICT branche...
Je bent aan het leren om op dat niveau te denken, je zit er nog niet op...quote:Ik denk in ieder geval dat je door die propedeuse aan kan tonen dat je werkt en denkt op HBO niveau. Je bent dan inderdaad nog geen ingenieur maar wel op weg.
Ik ben niet startend, een jaar in dienst...quote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef Rinze007 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je over je salaris kan onderhandelen. Een bedrijf heeft namelijk personeel vaak voor het uitkiezen.
het ligt er echt aan wat voor functie je hebt. vaak zijn startende functies niet onderhandelbaar. Zeker niet als je alleen "maar" je prop hebt. Na het behalen van je diploma zal je sterker staan.
[..]
Je bent aan het leren om op dat niveau te denken, je zit er nog niet op...
Dat komt vanzelf.
Ja heb wel collega's die hetzelfe doen, weet alleen niet wat hun verdienen...quote:Op maandag 19 december 2005 13:10 schreef Rinze007 het volgende:
Heb je andere collega's die hetzelfde of een soortgelijke functie vervullen? Het is, zonder te weten welk bedrijf en welke functie, errug moeilijk te zeggen wat iemand zou moeten / kunnen verdienen...
Hehe nee verdien nu geen 950 nee...quote:Op maandag 19 december 2005 13:17 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk dat 1900 een mooi startpunt is voor je onderhandelingen. Je hebt alleen nog niet aan gegeven hoeveel je nu verdient, als dat maar 950 is, en je hebt het over een verdubbeling, dan denk ik dat ze je wel keihard uitlachen.
En die gasten die het hier over 2300 tot 2400 / maand hebben mogen mij vertellen waar starters dat nu nog krijgen.
Okay dit is wel een goeie indicatie ja, bedanktquote:Op maandag 19 december 2005 13:25 schreef matthijst het volgende:
Bij de belastingdienst krijgen beginnende testers en programmeurs 2011,- per maand, voor een 36-urige werkweek. HBO-niveau.
Dus ik neem aan dat dat een redelijk startsalaris is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |