abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33209900
Ik ben op zoek naar een goedkope manier om op een goedkope manier naar het buitenland te bellen. Het moet gewoon via de vaste lijn, waarschijnlijk via een publieke telefoon en naar Argentinie

Iemand die weet hoe?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33210222
4 cent per minuut bij www.wereldbellen.nl

Geen abonnement of wat dan ook nodig
Snoep verstandig, lik m'n reet!
pi_33210246
Van provider veranderen is ook geen optie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33210270
quote:
Op maandag 19 december 2005 02:52 schreef fernando_redondo het volgende:
Van provider veranderen is ook geen optie
Dat zeg ik, geen abonnement nodig... gewoon via een 0900 nummer!
Snoep verstandig, lik m'n reet!
pi_33210316
Was voor die van Menita.

Bedankt voor je tip, misschien is het wel een idee maar het is eigenlijk de bedoeling om niet via de vaste lijn te bellen
pi_33210983
Dan is het niet echt duidelijk wat je nu wilt.
In je OP schrijf je dat je via de vaste lijn wilt bellen.
Dus ga je naar www.televergelijk.nl en zoek je een 0900-nummer. Dan toets je het Argentinie-nummer in en bel je tussen de 3 en 7 cent per minuut.
Dus wat wil je?
pi_33214811
Ik gebruik www.1649.nl om naar het buitenland te bellen. Je krijgt 'n rekening eens in de maand en die incasseren ze van je rekening. Je kunt overigens ook via je mobiel bellen met 1649.nl. Even aanmelden en binnen 5 minuten kun je bellen.

www.teledump.nl is ook een aanrader. Een collega van me belt daarmee altijd goedkoop naar Rusland.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33220879
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik gebruik www.1649.nl om naar het buitenland te bellen. Je krijgt 'n rekening eens in de maand en die incasseren ze van je rekening. Je kunt overigens ook via je mobiel bellen met 1649.nl. Even aanmelden en binnen 5 minuten kun je bellen.

www.teledump.nl is ook een aanrader. Een collega van me belt daarmee altijd goedkoop naar Rusland.
die inderdaad en http://www.telediscount.nl
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')