ik accepteer je excuses.quote:Op donderdag 22 december 2005 14:27 schreef Fixxxer het volgende:
Ja sorry ik vind het zo niks... steve vai, bovendien kleedt ie zich gay.
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:27 schreef Fixxxer het volgende:
Ja sorry ik vind Het zo niks... steve vai, bovendien kleedt ie zich gay.
Ja dat levert wel wat opquote:Op donderdag 22 december 2005 15:33 schreef Jorikjet het volgende:
zoek eens op bottleneck
ahquote:
Oh nee, ik ben goed bij mijn hoofdquote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef PowerslideR het volgende:
ahde expert spreekt.. als je steve vai in het hokje van niets zijnde gitaristen dan ben je niet goed bij je hoofd.. tenzij je het in een andere context plaatst en je eerlijk zegt dat je er gewoon niet van houdt.. maar dat het nix is.. leuke grap
![]()
Ja, het is kutmuziek, maar knap gedaan...quote:
het maakt een ander geluid. een glazen klinkt iets minder vel dan een metalen. ik heb er ook een, een glazen, en is best leuk bij open stemmingen, maar ik moet het nog leren gebruiken.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja dat levert wel wat op
Maar ook niet echt veel, is het een niet vaak gebruikt accesoire?
metaal of glas(vezel)...wat zijn de voor en nadelen?
ja precies.. net zoals dat een telecaster een lelijke gitaar is zekerquote:Op donderdag 22 december 2005 16:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, het is kutmuziek, maar knap gedaan...![]()
Goed idee....quote:Op donderdag 22 december 2005 18:34 schreef Svyatagor het volgende:
Hee kinders, open anders even een 'Vai-is-gay-welles-nietes-topic'...![]()
Ja...quote:Op donderdag 22 december 2005 18:32 schreef PowerslideR het volgende:
[..]
ja precies.. net zoals dat een telecaster een lelijke gitaar is zeker![]()
![]()
Ja en je hebt ook nog keramieken... klinken volgens mij nog warmer.quote:Op donderdag 22 december 2005 16:41 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
het maakt een ander geluid. een glazen klinkt iets minder vel dan een metalen. ik heb er ook een, een glazen, en is best leuk bij open stemmingen, maar ik moet het nog leren gebruiken.
je lokale muziek boer heeft er denk ik wel een paar op voorraad. hier wel tenminste
Ik denk persoonlijk dat meer mensen een telecaster hebben dan een plaat van steve vai,quote:
Ik heb maar één telecaster en twee platen van Vai.quote:Op donderdag 22 december 2005 20:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat meer mensen een telecaster hebben dan een plaat van steve vai,
lijkt me het meest logische, een plaat van steve vai is genoeg, tis toch allemaal het zelfde,
en ik heb zelf op dit moment 3 telecasters![]()
Pauperquote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik heb maar één telecaster en twee platen van Vai.![]()
3 maar!quote:Op donderdag 22 december 2005 20:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat meer mensen een telecaster hebben dan een plaat van steve vai,
lijkt me het meest logische, een plaat van steve vai is genoeg, tis toch allemaal het zelfde,
en ik heb zelf op dit moment 3 telecasters![]()
Ik van allebei geenquote:Op donderdag 22 december 2005 22:03 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Ik heb maar één telecaster en twee platen van Vai.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |