ah dan staat het stoer om 2 gitaristen te hebben maar dan spelen ze precies hetzelfdequote:Op donderdag 29 december 2005 16:51 schreef Jorikjet het volgende:
2 gitaristen en nog steeds klonk het iel en leeg. dan doe je toch iets flink fout
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:40 schreef Jorikjet het volgende:
leuk traanplaat behang!
De volumetoppen uit je muziek dempen. Als je dan vervolgens het geheel iets harder zet lijkt het net of je gelijkmatiger speelt.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef yootje het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een compressor doet?
Valt wel mee, voldoende distortion geeft een soortgelijk effect tenslotte. Ik zou Andy Summers (Police) eerder als luistermateriaal voor compressor aanbevelen, met name iets als Don't stand so close to me.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:52 schreef Jorikjet het volgende:
veel gebruikt bij metal!
De voorste (die spaanse) is ook van Ariaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:30 schreef TeleluvR het volgende:
Mooie Aria Western... Oude Aria's zijn mooi!
Ik kwam m laatst tegen op een nieuwsserver (toen ik dus ook op zoek was naar guitar pro 5.0) Gelijk maar even gedownload. Maar ik neem aan dat ie ook wel ergens op die site te downloaden is. Zoniet, dan heeft een of andere idioot ze 1 voor 1 gedownload en geziptquote:Op donderdag 29 december 2005 00:31 schreef Fixxxer het volgende:
Ja ik denk ook dat het zo hard niet zal lopen. (hoewel... wat is de reden dat powertabs down is?) Maar ik houd in mn achterhoofd dat jij ze allemaal hebt Hammett! je weet het toch btw wel van de 2 t's he...
Heb je die van die site of hoe kom je daar eigenlijk aan?
Ik wil ze ook wel hebben maar gebruik geen nieuwsgroepenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik kwam m laatst tegen op een nieuwsserver (toen ik dus ook op zoek was naar guitar pro 5.0) Gelijk maar even gedownload. Maar ik neem aan dat ie ook wel ergens op die site te downloaden is. Zoniet, dan heeft een of andere idioot ze 1 voor 1 gedownload en gezipt![]()
en dat van die 2 t's weet ik wel ja
www.yousendit.comquote:Op donderdag 29 december 2005 20:14 schreef Jorikjet het volgende:
ehm ik heb hem wel, kan hem wel ergens uploaden voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |