ah ik dacht echt effectjes, dit zijn namelijk soort van simulaties van versterkers, ik zou dan dus voor die zoom multieffect gaan!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:59 schreef yootje het volgende:
[..]
Yep, Overdrive, Distortion, metal en metal stack
Misschien betekent dat dat ie niet akkoord gaat?quote:
Pure nieuwsgierigheid: Voor hoeveel?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:51 schreef Jorikjet het volgende:
ow hehe niet gezien
nee heb hem verkocht aan een vriend van me, helaas
250 euros. misschien niet zo veel, maar is een vrienden prijsje, en kan er nu zelf ook nog eens op spelenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Pure nieuwsgierigheid: Voor hoeveel?
Mijn broer heeft er eentje te koop staan, maar iedereen die mailt heeft over twee maanden geld![]()
lekker vage backline! maar klinkt best coolquote:Op woensdag 28 december 2005 17:08 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb voor de gein ook weer eens iets opgenomen, het is niet erg goed gemixt en de solo (als je het al een solo mag noemen) is ook niet bepaald geweldig maar ik post het lekker toch; http://members.home.nl/ffwf/Something%20big.mp3
Ik bood 300quote:Op woensdag 28 december 2005 17:23 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
250 euros. misschien niet zo veel, maar is een vrienden prijsje, en kan er nu zelf ook nog eens op spelen
Hint: kijk eens een paar posts hierboven naar die van Teleluvrquote:Op woensdag 28 december 2005 18:27 schreef Even het volgende:
[..]
Ik bood 300![]()
maar zoals je zie kan je er bij vrienden nog zelf op spelen ook![]()
Naja ik zoek wel verder (denk ik)![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:29 schreef NASDAQbastardo het volgende:
GAS!
(En de enige remedie is zelfmoord)
wel cool, maar hij is hier al meerdere malen voorbij gekomen. Misschien vandaar de wat laffe reactiesquote:Op woensdag 28 december 2005 18:52 schreef Ciscus het volgende:
wat vinden jullie van het filmpje dat ik zoëven plaatste?
call me newbiequote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
wel cool, maar hij is hier al meerdere malen voorbij gekomen. Misschien vandaar de wat laffe reacties
Inderdaad, net vriendenprijsje!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:23 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
250 euros. misschien niet zo veel, maar is een vrienden prijsje, en kan er nu zelf ook nog eens op spelen
Volgens mij is ie slecht met hintsquote:Op woensdag 28 december 2005 18:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hint: kijk eens een paar posts hierboven naar die van Teleluvr
Nee hoor ben alleen net ff weg geweest en ben dus niet op fok geweest..quote:Op woensdag 28 december 2005 21:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Volgens mij is ie slecht met hints![]()
Hij doet et nietquote:Op woensdag 28 december 2005 15:57 schreef Jorikjet het volgende:
http://dump.swoos.com/uploads/little%20wing%20(met%20foutjes).mp3
huj, mijn versie van little wing. let niet op de foutjes, en slechte kwaliteit, want is via me webcam opgenomen
ik heb hier gelukkig nog een zip-file liggen met de volledige inhoud van mysongbook.com. Dat zijn dik 50.000 files, dus daar ben ik voorlopig wel even mee zoetquote:Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef Fatality het volgende:
maar ze gaan alle tabsites aanpakken ivb met copyright schending etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |